Sikkert bare koslig det på en slik dagOm ikke så må de være barnevakt da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert bare koslig det på en slik dagOm ikke så må de være barnevakt da![]()
Ja jeg var ihvertfall utrolig lite her i novemberJa me må pröva Holde den uppe denna mnd för mnd var det lite
Du er kreativ, det er ikke jeghehe samme her. men dåpsinvitasjoner skal jeg lage selv.
og lagde bursdagsinvitasjonene til O.J![]()
Nei ikke säg det. Eg som hoppas på massa snö .Ser dårlig ut for snø hele des![]()
HeheUff....... jeg føler med deg, dingsebumser som skal inn i huset her må også kjøpes av egen lommebok, men i sommer gikk telefonen min til Dundas så da var det ikke noen håp og GS6 kom inn i huset ;P
Synd synes jegDet gjør dessverre det:/
Har dere snø?!Kost oss enormt her![]()
Vi har vært ute med akebrett...O.J storkoste seg
![]()
Dvs. jeg stod i bakken og heia![]()
Så lagde jeg kakao når vi kom inn...alltid så godt med noe varmt da![]()
Beste planen etter en lang dagSofa er alltid en god plan![]()
Ja, ikke sant! Prøvd en skravle litt forrige måned, men da var det jo helt spøkelsesstemning her inne jo!Jeg også, vært lite skravling. Merker jeg er litt "ute av øving"![]()
Fin fint her altså.Ja har vært pratsomme idag ihvertfall. Hvordan går det med deg?
Kjipt da?!Ingen what so ever![]()
Eg var ikkje väl så Mye heller med de gangerna eg var inne så var det ganska stillaJa jeg var ihvertfall utrolig lite her i november
Ble ferdig med den siste i dag!Det er godt å høre
Er du helt ferdig med julegavene nå?![]()
Sikkert mange som tok litt pause siden det ikke var noen innleggskravJa, ikke sant! Prøvd en skravle litt forrige måned, men da var det jo helt spøkelsesstemning her inne jo!![]()
Hadde en som ikke ville ha flaska sist, så kjenner egentlig ikke til det problemet. Var bar e puppen som gjaldt. Kunne være slitsomt til tider det og men slapp i hvert fall den kokinga!Vaske og koke flasker er så kjeedelig..
Kosetid med mammaJa, er det! Også med tanke på smittefare. Men nå er han i veldig fin form da, så vet ikke helt hva vi skal finne på i morgen![]()
Er fortsatt håpNei ikke säg det. Eg som hoppas på massa snö .
Jeg er sååå enig!Beste planen etter en lang dag![]()
I knowVaske og koke flasker er så kjeedelig..