Skravletråd desember

Hehe! Hadde nok blitt noen ekstra kilo om jeg skulle fortsatt å gått gravid nå gjennom adventstida. Har ikke la veldig store planer ift bakst i år, men tar det litt som det kommer. Pleier å lage spekulasi, serinakaker, pepperkaker og et par småting til. I år hadde jeg tenkt å lage marispankonfekt :) det er jo kjapt og enkelt og moro for 6åringen å bli med på:)

Jeg hadde lyst på alt ifjor, helt til det lå der ferdig bakt.. Da forsvant lysten. Alle andre var glade da, for de fikk jo masse kaker i gaver og når de kom på besøk :p. Haha!
I år skal jeg spise!
Marsipan er NAM! Spiser det aldri ellers i året, men til jul er det et must! :)

Hehe, bra vi er flere da! Kan være et tungt navn å være til tider. Altså, man kan bli litt tullerusk av seg selv:p
Blir det stadig vekk :P I går hadde jeg lagt lommeboka i kjøleskapet :p

Det blir koselig!❤️
Regner med hun blir helt i ekstase! :) tok julekort bilder i går å spurte hun faktisk hvorfor hun ikke kunne ha en lillebror i fanget på bildene ♡ hun fikk katta istedet :p

Ble ringt opp av sykehuset idag. Hun hadde så vidt rukket å presentere seg før hun sa "men jeg ser nå at det var i morgen jeg skulle ringe deg, så da ringer jeg tilbake da" :P kunne ikke bare satt opp time idag liksom??
Eh, så rart :o :p

Back
Topp