Skravle utover kvelden eller?Kommer sterkere tilbake etter middag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skravle utover kvelden eller?Kommer sterkere tilbake etter middag![]()
Hihi, skjønner denJa, greit å ha
Ifjor var jeg gravid på denne tia og hadde lyst på alt! Bakte så mye..åsså hadde jeg ikke lyst på det når det var ferdig
I år derimot.. Nå skal det etast![]()
ikke sant. Blir fort stress. Er ferdig med julegaver så det er i boks. Håper på å ha mest mulig stressfritt mot julJa, ikke sant.. jula pleier jo å være høvelig rolig. Men tida fram mot jul kan jo brått være litt.. smstressende. Pynting, baking, vasking, avslutninger og diverse som skjer på skolen osv. I tillegg til at det blir litt ekstra for oss denne adventstida daMen skal prøve å roe mest mulig ned i år egentlig..
![]()
Takk, det sammeKoselig å se deg igjen
Har vært en del liv, men november var uvanlig stille.
Det er jo en veldig god startikke værst. Husker ikke hvor jeg lå. Men tror kanskje jeg klarer 20å idag![]()
Bare hyggelig. Håper du slipper unna.Ok! Får prøve det da kanskje!takk for tips
![]()
Ja, tror detTakk, det sammekanskje det var flere som handlet ferdig gaver i november...
Håper det skjer av seg selv før det daVet ikke. Venter på tlf fra sykehuset for å få time til kontroll. Blir vel ikke no igangsetting før uti neste uke tenker jeg.
jada. Når han må springe etter henneBlir nok bedre når hun blir litt mer mobil!![]()
Hehe! Hadde nok blitt noen ekstra kilo om jeg skulle fortsatt å gått gravid nå gjennom adventstida. Har ikke la veldig store planer ift bakst i år, men tar det litt som det kommer. Pleier å lage spekulasi, serinakaker, pepperkaker og et par småting til. I år hadde jeg tenkt å lage marispankonfektJa, greit å ha
Ifjor var jeg gravid på denne tia og hadde lyst på alt! Bakte så mye..åsså hadde jeg ikke lyst på det når det var ferdig
I år derimot.. Nå skal det etast![]()
Jeg pakket inn alt nå i helgen. Veldig koselig det ogsåJaog bare vite at jeg slipper å stresse med det også
alle pakkene var ferdigpakket hjemme
![]()
Hvorfor til gyn?Gikk veldig fintskal til legen i dag 13:00 for henvisning til gyn
fikk time 14:00 på torsdag
![]()
ikke jeg hellerHadde ikke trodd det skulle bli så bra![]()
jeg elsker å pakke inn julegaverJeg pakket inn alt nå i helgen. Veldig koselig det også![]()
Jada, tror det!Håper det skjer av seg selv før det da![]()
Deilig å slippe å tenke mer på gavene! Begynte du tidlig?ikke sant. Blir fort stress. Er ferdig med julegaver så det er i boks. Håper på å ha mest mulig stressfritt mot jul
Ja, hver kalori spart kommer nok godt med. Men kan ikke bare late meg heller kjenner jeg. Trenger jo å bevege kroppen og! I tillegg til at man blir litt gal av å ikke gjøre no. Men enkelte ganger er formen såpass laber at jeg ikke har no valg heller. Det er litt kjedelig.Det skjønner jeg godt. Greit å hvile og ha litt krefter til fødsel også
Starter i så fall veldig tidlig da![]()
![]()
Haha, nei! Men det var jo noen som hadde sykt mange innlegg i november, så jeg.Ja, tror det
Var usedvanlig stille her inne. Kan ikke skravle med seg selv heller![]()
Så jeg er fornøyd med dagenikke jeg heller![]()