Høres så kjent utlegger henne på rygg.. to sekunder senere er det rett på magen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres så kjent utlegger henne på rygg.. to sekunder senere er det rett på magen![]()
Jeg tenkte ikke på det heller jeg, før nåhadde tenkt å gjøre det,men glemte det helt av![]()
Helt fint.
Alt vel på kontroll
Og avtale om hjemmefødsel med den andre er signert
Så fintDet gjorde det. Se mitt forrige svar![]()
Han har vel pakkekalender også?Svigerfar er veldig snill, det har ofte kommet flakskaledner i kassen med gavene.
Men ja, guttungen må holde seg unna, og det blir ikke så gøy
Regner med at han kan spise spor, så vi får det avklart 17.
heheOg da kommer jeg ikke over 100 i dag![]()
![]()
nei. De mener jeg ikke har gjort det nødvendige. Arbeidskravet, innlevering, presentasjon. Men den gjorde jeg 9 november 2014 for å være presisSkulle du ikke få lov til å skrive bacheloroppgaven din?![]()
Haha, nå har hun nok ikke tid til å sove!Haha. Igjen klarte hun å rulle i senga. La henne ned for lur. Går på do og hører henne le og ule litt på soverommet. Når jeg kommer tilbake, ligger hun på magen over kanten på babynestet og gliser stolt til meg![]()
Ja, jeg er klar for desember. Faktisk så er jeg klar for 2016. For da håper jeg på å slippe å være kvalm å få en babyEr så moro med litt liv igjen!
Måtte en ny måned til![]()
HeheHaha, de kommer nok litt ut i måneden tenker jeg!![]()
Var ikke veldig tidlig på jeg heller, men har tro på 100hehejeg starta sent idag her inne, så får se hvor mange innlegg det blir
![]()
Smålig! Du får bare stå på ditt!nei. De mener jeg ikke har gjort det nødvendige. Arbeidskravet, innlevering, presentasjon. Men den gjorde jeg 9 november 2014 for å være presisså de får bare prøve seg
![]()
Par timer til neste oppdatering?hehejeg starta sent idag her inne, så får se hvor mange innlegg det blir
![]()
Stemmer nok ganske godt detPar timer til neste oppdatering?
Random quote, ikke ikke quotet den andre.Er så moro med litt liv igjen!
Måtte en ny måned til![]()
Spennende. Hadde kun 15 ved forrige oppdatering, og de fikk jeg på kun noen minStemmer nok ganske godt det![]()
Hadde litt over 20 selvSpennende. Hadde kun 15 ved forrige oppdatering, og de fikk jeg på kun noen min![]()
hun klarte det igjen nå for en halvtime siden. Suuperstolt i blikket hennesHihi, da er det lov å være stolt![]()
haha. De er søte da når de ruller så ivrigHøres så kjent ut![]()
jeg tror ikke jeg hadde noen på forrige oppdateringHadde litt over 20 selv![]()