An og til, men glemt detDet tenkte jeg du pleide å gjøre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
An og til, men glemt detDet tenkte jeg du pleide å gjøre![]()
Gavebyttesamling!Har det.
I min slekt er fristen 20.12 for da har vi gavebyttesamling.
Er så moro med litt liv igjen!Endelig lest meg gjennom tråden. Dere har skravlet bra på morgenen i dag![]()
Haha, de kommer nok litt ut i måneden tenker jeg!Hehe, venter på de kraftglosene dine vi fikk for en mnds tid sidendu er moro
)
Spennende for ham med litt problemløsningHan er det, ser at han driver og "kler på seg" matten igjen nå![]()
Det var jo veldig lurt daHar det.
I min slekt er fristen 20.12 for da har vi gavebyttesamling.
Jeg har avtale med ei som jeg kan ringe til som kommer hit. Hun har beredskap fra en uke før til ti dager over termin, men kommer ogdå om hun har fri før beredskap, dvs romjula for min del, da har hun nemlig fri. Og jeg er innenfor "ikke prematur"Er det da en jordmor du bare kan ringe til når som helst som blir med? Har du født til termin før, eller blitt satt igang?
Jeg har hatt det navnet høyt på listen 3 gangerPrøver å bare kalle han eldsten siden detter er ett offentlig sted hvor alle kan lese, men det glipper litt en gang i blant
Veldig fornøyd med at vi fant det navnet
Du må skynde deg nåMen 1%, nå må jeg finne lader
Kan ikke huske alt hellerAn og til, men glemt det
Hihi, da er det lov å være stoltHadde verdens stolteste jente igår kveld som gav tidenes glis og latter til kamerat på babycallen.
Plutselig hadde hun klart å rulle på magen selv med babynestet liggende der.
Da er det lov å være stolt når hun har jobba med oppgaven i ei uke![]()
Og noen fristende premierEr så moro med litt liv igjen!
Måtte en ny måned til![]()
Ja nå kan vi ikke klage!Skal prøve på litt nå i starten
Heldigvis litt mer liv her nå![]()
Gøy med litt mer liv igjenJa nå kan vi ikke klage!![]()
hadde tenkt å gjøre det,men glemte det helt avGjør ikke jeg heller. Sjekka ikke totalen før jeg begynte skravlinga denne måneden![]()
Virker som et bra opplegg!Jeg har avtale med ei som jeg kan ringe til som kommer hit. Hun har beredskap fra en uke før til ti dager over termin, men kommer ogdå om hun har fri før beredskap, dvs romjula for min del, da har hun nemlig fri. Og jeg er innenfor "ikke prematur"
De andre kom hhv 6 dager over og 2 dager før, altså til termin, spontant.
Igangsatt får man ikke hjemme
Det er min ogsåhehe. Jeg også. Gubben er hjemme idag så får nok snakket med han innimellom slagene
Takk for detDet var deilig
Takk det samme![]()
Har også noen slike navn...Jeg har hatt det navnet høyt på listen 3 gangerelsker det!
Men desverre kjenner mannen en hund med navnet så det var uaktuelt for ham...