hihi. Nå spør du vanskeligHva har du nå da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hihi. Nå spør du vanskeligHva har du nå da?
Gikk det fint?Jordmødrene er jeg ferdig med, det var på morgenen
For å klare 200 i dag..hvorfor 100 innen kl 4?
I løpet av dagen kan det gå hvis du titter innom i ettermiddag/kveldHar litt over 50 nå (tror jeg), men jeg skal snart til å dra så det går nok ikke
Hehe, du skal nok ha noen runder nåHaha. Igjen klarte hun å rulle i senga. La henne ned for lur. Går på do og hører henne le og ule litt på soverommet. Når jeg kommer tilbake, ligger hun på magen over kanten på babynestet og gliser stolt til meg![]()
Nissefest her og nissefest der, Lucia og hva det måtte være.Foregår flere ting i barnehagen også, så dagene går plutselig fort.
Trodde du hadde kontroll når du spurte meg dahihi. Nå spør du vanskeligdet får vi se på neste oppdatering
![]()
hehe. Jeg også. Gubben er hjemme idag så får nok snakket med han innimellom slageneJa, jeg er da her jegmå vel snakke litt med gubbis og ila dagen men
![]()
Ja, like greit det.Da skjønner jeg at du sender ut før![]()
Jo da, men tenkte 100 før 4 slik at jeg kanskje kunne klare 200 i dag...I løpet av dagen kan det gå hvis du titter innom i ettermiddag/kveld![]()
samme herOrker ikke telle
Får vente til oppdatering rundt kl fire.
Ja, det blir fort nesten noe som skjer hver dag. Rolig de neste dagene, men en del som skjer i helga. Må få pakket inn gavene snart, så jeg har det klart i alle fallNissefest her og nissefest der, Lucia og hva det måtte være.
Vi skal passe to unger en dag i helga, ei natt rettere sagt, og ellers pusse opp et rom, få på plass resten av gavene, pakke, sende og ordne, rydde, vaske og pynte, bake og lage snop. Mye som skjer.
å rulle?Lille U derimot er ikke noe interessert i det
Helt fint.Hvordan gikk det da?![]()
Da skjønner jegJo da, men tenkte 100 før 4 slik at jeg kanskje kunne klare 200 i dag...
legger henne på rygg.. to sekunder senere er det rett på magenHehe, du skal nok ha noen runder nå![]()
Det gjorde det. Se mitt forrige svarGikk det fint?
Ja, og i å ligge på magen.å rulle?
Kan ikke bruke tid på detsamme her![]()
Må kjøpe resten først, har bare ca halvparten...Ja, det blir fort nesten noe som skjer hver dag. Rolig de neste dagene, men en del som skjer i helga. Må få pakket inn gavene snart, så jeg har det klart i alle fall![]()