Skravletråd desember

Får prøve å pynte litt mer jeg mens telefonen lader! Snakkes senere, damer!

Har det.

I min slekt er fristen 20.12 for da har vi gavebyttesamling.
Det var jo veldig lurt da:)
Jeg har allerede fått levert ut gaver til de som bor langt unna, så skipper sende noe i år.

Er det da en jordmor du bare kan ringe til når som helst som blir med? Har du født til termin før, eller blitt satt igang?
Jeg har avtale med ei som jeg kan ringe til som kommer hit. Hun har beredskap fra en uke før til ti dager over termin, men kommer ogdå om hun har fri før beredskap, dvs romjula for min del, da har hun nemlig fri. Og jeg er innenfor "ikke prematur"

De andre kom hhv 6 dager over og 2 dager før, altså til termin, spontant.

Igangsatt får man ikke hjemme

Prøver å bare kalle han eldsten siden detter er ett offentlig sted hvor alle kan lese, men det glipper litt en gang i blant :P
Veldig fornøyd med at vi fant det navnet
Jeg har hatt det navnet høyt på listen 3 ganger:D elsker det!
Men desverre kjenner mannen en hund med navnet så det var uaktuelt for ham...

Hadde verdens stolteste jente igår kveld som gav tidenes glis og latter til kamerat på babycallen.

Plutselig hadde hun klart å rulle på magen selv med babynestet liggende der.

Da er det lov å være stolt når hun har jobba med oppgaven i ei uke ;)
Hihi, da er det lov å være stolt:D

Jeg har avtale med ei som jeg kan ringe til som kommer hit. Hun har beredskap fra en uke før til ti dager over termin, men kommer ogdå om hun har fri før beredskap, dvs romjula for min del, da har hun nemlig fri. Og jeg er innenfor "ikke prematur"

De andre kom hhv 6 dager over og 2 dager før, altså til termin, spontant.

Igangsatt får man ikke hjemme
Virker som et bra opplegg! :) har du fortsatt fødeplass et sted (sånn i tilfelle)? :)

hehe. Jeg også. Gubben er hjemme idag så får nok snakket med han innimellom slagene
Det er min også :p og tuppa er hjemme, men hun ligger I armkroken min å ser på ipaden. Eller hun bytter på min armkrok og gubbis sitt fang ♡

Jeg har hatt det navnet høyt på listen 3 ganger:D elsker det!
Men desverre kjenner mannen en hund med navnet så det var uaktuelt for ham...
Har også noen slike navn...

Back
Topp