Hva gjør du NÅ?

JEG GÅR PÅ VEGGEN!

Jeg vasker forøvrig badet, jmf tråden om å klargjøre huset for hjemmebesøk

Når du innser at du ikke skal på det siste 14 dager skiftet før permisjonen starter og du har innsett at du allerede er rastløs og ikke vet hvor man skal sette foten neste øyeblikk...... XD

Men jeg har nettopp meldt meg frivillig til å pakke ned hele leiligheten til bestemor, slik at arvingene kan selge huset i januar..... *sukk* men bedre å ikke ha noe å gjøre de neste fire ukene ukene!

Du kan få komme og ta huset mitt om du er rastløs. Jeg er mer tiltaksløs jeg...

Ligger på sofaen og funderer på hvor lenge naboen skal bråke ute... Står med en sånn stor sag som bruker skikkelig! Ikke helt ideelt når det er et par meter unna vinduet til frøkna som la seg kl syv.......

Når du innser at du ikke skal på det siste 14 dager skiftet før permisjonen starter og du har innsett at du allerede er rastløs og ikke vet hvor man skal sette foten neste øyeblikk...... XD

Men jeg har nettopp meldt meg frivillig til å pakke ned hele leiligheten til bestemor, slik at arvingene kan selge huset i januar..... *sukk* men bedre å ikke ha noe å gjøre de neste fire ukene ukene!

Kom hit og les til eksamen for meg! Jeg er, som sara, tiltaksløs og lei! Så kan godt få litt rastløshet av deg så kanskje jeg får gjort noe fornuftig :-P

Pakkene er på plass på kalenderen, det var de mens det enda var november.

Og nå krabber mor tilsengs.

Ligger i senga, får ikke sove.. Vurderer å stå opp for å spise meg så mett at jeg sovner :-)

Stått opp klokken 0500 etter å ha lagt våken og vridd meg uten å få sove. Spist frokost og håper å klare å få sove igjen når mannen drar på jobb. Trøtt!!

Ligger i senga og vurderer å stå opp... Får tydeligvis ikke sove lenger, så hvorfor ligge her å glo når jeg heller kan stå opp å glo?:-P

Vært på kjøkkenet en tur å spist frokost. Har sendt gubben avgårde til jobb.. :) Ligger nå i senga i håp om å få sove en liten stund til.. Det har vært en slitsom natt med lite søvn og mye vondter.. Så håper virkelig at den varme risputa gjør susen og at jeg sovner snart.. :)

Telle sammentrekninger. Holdt på i hele kvelden. Prøvde å sove men våknet av de sterke. Vet ikke om jeg skal ringe føden eller ikke.

Hvordan går det med deg stormage?
Fikk du sovet noe mer? Ringte du føden etterhvert?
Håper sammentrekningene roet seg etterhvert.. :)

Back
Topp