Kristin's dagbok

Velger å sette mandag 7.12 som tesdato. Da er jeg godt over grensen for å få Ovitrelle ut av kroppen. Tørs ikke teste før da, i tilfelle jeg da får en positiv pga Ovitrelle. :)
 
Høres ut som en plan!! Krysser fingre for suksess! :D
 
Unnet meg selv en liten julegave nå. Kjøpt hele serien i Sagaen om isfolket. Da har jeg 47 bøker, så om jeg leser ca 2 om dagen så blir det plutselig en liten julekalender fram til julaften. Da kommer dagene til å rase avgårde og da blir det plutselig kort tid til den her testedatoen og evt til neste sprøytestart på St Olav :D
 
Tenkte å teste på lørdag. Men er det for tidlig? 10 eller 11 dpo da. Satt Ovitrelle tirsdag for en uke siden, og den bruker jo ca 1-2 dager på å funke. Så da var det el onsdag eller torsdag. Hmm. Er veldig klar for å teste for å finne ut om det gikk eller ikke! Hater ventinga :(
 
Tenkte å teste på lørdag. Men er det for tidlig? 10 eller 11 dpo da. Satt Ovitrelle tirsdag for en uke siden, og den bruker jo ca 1-2 dager på å funke. Så da var det el onsdag eller torsdag. Hmm. Er veldig klar for å teste for å finne ut om det gikk eller ikke! Hater ventinga :(
Hos meg tok det 8 dager før ovitrelle var ut av kroppen, men det kan jo variere fra person til person :) Men tipper den er ut av kroppen 11 dpo :) Spennende med testing snart, håper det blir positiv test :D
 
Testedag imorgen. Ingen symptomer i det hele tatt. Har ikke tro på at testen imorgen kommer til å være positiv. Klarer ikke å se for meg å noen gang få positiv test :(
 
Testedag imorgen. Ingen symptomer i det hele tatt. Har ikke tro på at testen imorgen kommer til å være positiv. Klarer ikke å se for meg å noen gang få positiv test :(
Stor klem :) Kjenner igjen følelsen du har.. Krysser fingrene for positiv test i morgen, men skulle den ikke bli det så er det ikke lenge til januar og nytt forsøk <3
 
Testedag imorgen. Ingen symptomer i det hele tatt. Har ikke tro på at testen imorgen kommer til å være positiv. Klarer ikke å se for meg å noen gang få positiv test :(
Jeg tester også i morgen :)
Forrige forsøk hadde jeg INGEN symptomer og var derfor 100% sikker på at jeg ikke var gravid. Men det var den gangen jeg faktisk var det! :)
 
Stor klem :) Kjenner igjen følelsen du har.. Krysser fingrene for positiv test i morgen, men skulle den ikke bli det så er det ikke lenge til januar og nytt forsøk <3
Jeg tester også i morgen :)
Forrige forsøk hadde jeg INGEN symptomer og var derfor 100% sikker på at jeg ikke var gravid. Men det var den gangen jeg faktisk var det! :)
Tusen takk begge to! Dere er så god å ha. Selv om testen er negativ i morgen så er det jo desember og masse som skjer. Så får trøste meg med at dagene kommer til å gå veldig fort fram til januar og ny sprøytestart :D
 
Testen idag var kritthvit. Men hadde egentlig ikke forventet noe annet. Kan selvfølgelig være for tidlig, men tviler på at det gikk. Tr kommer til uka, så tar en ny test da om det ikke skjer noe :)
 
Testen idag var kritthvit. Men hadde egentlig ikke forventet noe annet. Kan selvfølgelig være for tidlig, men tviler på at det gikk. Tr kommer til uka, så tar en ny test da om det ikke skjer noe :)
Samme her desverre :(
Da får vi gå hånd i hånd i nytt forsøk
 
Testen idag var kritthvit. Men hadde egentlig ikke forventet noe annet. Kan selvfølgelig være for tidlig, men tviler på at det gikk. Tr kommer til uka, så tar en ny test da om det ikke skjer noe :)
Så kjedelig :( Hvis Tr kommer til uka så er det heldigvis ikke lenge til januar :) Når man først må vente så er det her den beste mnd å vente:)
 
Back
Topp