Innsett i November

Jeg satt min søndag 22:45 og hadde egguttak tirsdag 09:45. Så du er nok innenfor ja :)

Woohoo!! Gratulerer!! :D
Får se om jeg tester mandag! Da er jeg etter utregningen her 6dp5dt? :p skal egentlig ikke teste før 8.des siden de sier at man er 2+0 ved innsett på st.olavs..
Hva betyr 2+0 da? Den andre med 6dp5dt har jeg skjønt etterhvert hehe men ikke det med 2+0 etc!

Spennende med test , vanskelig å vente helt til 8 des! Jeg er nå bare 3dp3dt og skal teste 5 des!

Hva betyr 2+0 da? Den andre med 6dp5dt har jeg skjønt etterhvert hehe men ikke det med 2+0 etc!

Spennende med test , vanskelig å vente helt til 8 des! Jeg er nå bare 3dp3dt og skal teste 5 des!
2+0 regnes som el-dagen og ved test dato er en 4+0.. Men det stemmer jo i en "vanlig" syklus.. Kan ikke se for meg at det stemmer på et blastocyst som er 5.dager ved innsett!

Woohoo!! Gratulerer!! :D
Får se om jeg tester mandag! Da er jeg etter utregningen her 6dp5dt? :p skal egentlig ikke teste før 8.des siden de sier at man er 2+0 ved innsett på st.olavs..

Jeg tør ikke å teste tidlig jeg, har hatt 7 forsøk, alltid testet dagen før offisiell dato:p.
Masse lykke til med testingen på mandag;)
Blir spennende å følge med:)

Takk :) skal teste igjen etter helgen og se hva den viser da før eg seier det til noen tenker eg?:p med tanke på at det kan være igjen noe av medesinen som gir falsk positiv.. men det er 10dager idag siden eg satte eggløsnings sprøyten..

Last edited:
Takk :) skal teste igjen etter helgen og se hva den viser da før eg seier det til noen tenker eg?:p med tanke på at det kan være igjen noe av medesinen som gir falsk positiv.. men det er 10dager idag siden eg satte eggløsnings sprøyten..

Krysser fingrene for at den er riktig;). Du får
Oppdatere oss:happy:

6 dpo i dag.
Tisser HELE tida, kanskje 10 ganger nå før lunsj...
Mye humørsvingninger og veldig irritabel.
Masse Lutinus i trusa :p

Ikke smerter i magen eller noe sånt. Kan tiden gå litt fortere pliiiis?

6 dpo i dag.
Tisser HELE tida, kanskje 10 ganger nå før lunsj...
Mye humørsvingninger og veldig irritabel.
Masse Lutinus i trusa :p

Ikke smerter i magen eller noe sånt. Kan tiden gå litt fortere pliiiis?
Vi hadde innsett samme dag, når skal du teste da??

Ha hatt en del murringer i magen men ikke noe annet.

Venter....

Vi hadde innsett samme dag, når skal du teste da??

Ha hatt en del murringer i magen men ikke noe annet.

Venter....
TD på riksen er mandag 7. Desember.

Men tror jeg kommer til å teste lørdag 5 desember ☺️

På vårt første ivf mirakel brukte jeg en del billigtester frem til offisiell testdato, og der var det jo strek bestandig men nesten usynlig. På offisielle testdatoen tok jeg vanlig cb og den var klart positiv, mens billigtester var svake og usynlig. Var vel 6 uker på vei da de var lett synlig. Likevel glemte jeg dette og bestilte billigtester til denne runden også :p er ti dager siden innsett og det er en strek der, men igjen nesten usynlig. Føler meg nesten latterlig som tror jeg ser noe :p skal bli godt å få testet med cb på torsdag :) her er dagens. Ser den litt lettere i virkeligheten, men er altså omtrent usynlig allikevel :p det er for gale altså. Ser jo blendahvit ut.
d92bd07a4fe6b98659cfa7fe7b8f542f

På vårt første ivf mirakel brukte jeg en del billigtester frem til offisiell testdato, og der var det jo strek bestandig men nesten usynlig. På offisielle testdatoen tok jeg vanlig cb og den var klart positiv, mens billigtester var svake og usynlig. Var vel 6 uker på vei da de var lett synlig. Likevel glemte jeg dette og bestilte billigtester til denne runden også :p er ti dager siden innsett og det er en strek der, men igjen nesten usynlig. Føler meg nesten latterlig som tror jeg ser noe :p skal bli godt å få testet med cb på torsdag :) her er dagens. Ser den litt lettere i virkeligheten, men er altså omtrent usynlig allikevel :p det er for gale altså. Ser jo blendahvit ut.
d92bd07a4fe6b98659cfa7fe7b8f542f
Jeg mener jeg kan såvidt se noe der!!! Håper det stemmer! 10 dager siden innsett, det er jo ikke lenge til testedagen da!! Krysser fingrene for at streken blir sterkere!!!

Back
Topp