November!❄

Jeg har jobbet i dag og ikke sovet nesten i natt. La meg kl 22, men Mina våknet 23 og cA hver time hele natten... Slitsomt.. Så hun sluknet på sofaen 17.30!! Vært en lang dag i bhg, så hun klarte ikke å være våken lenger. Håper hun sover til i morgen :)

Planene deres for helgen da?
 
Jeg har jobbet i dag og ikke sovet nesten i natt. La meg kl 22, men Mina våknet 23 og cA hver time hele natten... Slitsomt.. Så hun sluknet på sofaen 17.30!! Vært en lang dag i bhg, så hun klarte ikke å være våken lenger. Håper hun sover til i morgen :)

Planene deres for helgen da?
Jeg har bursdag ja :D :D
Uff, hva kan det være som gjør at hun våkner så mye da?
Utrolig synd for dere at det blir så lite søvn :(
 
Takk for gratulasjoner :D

Hvordan går det med vannkoppbarna Anita?

Så moro med forestilling Marianne! :)

Her har dagen gått med til litt ordnings, og litt moro.
Først time på helsestasjonen med Lillebror - der gikk alt bra!
Så var jeg innom barneverntjenesten for å få litt info om et oppdrag jeg skal gjøre for dem (tilsynsfører i fosterhjem), og ordnet lit ti byen.
Ungene ble hentet, og vi har kost oss med pizza, is og bær :p
Sofaen nå :eek: :D
 
Marian87: var det koselig i går? Fin lue hun fikk :)
Anita87: er ungene i fin form tross vannkopper? :)

Ja dem er i god form. Vannkopper og forkjølelse stopper ikke dem :p haha
 
Jeg har jobbet i dag og ikke sovet nesten i natt. La meg kl 22, men Mina våknet 23 og cA hver time hele natten... Slitsomt.. Så hun sluknet på sofaen 17.30!! Vært en lang dag i bhg, så hun klarte ikke å være våken lenger. Håper hun sover til i morgen :)

Planene deres for helgen da?

Drømmer hun mye eller er det andre ting hun våkner av??:( uff håper det blir noen bedre netter fremover!
 
Takk for gratulasjoner :D

Hvordan går det med vannkoppbarna Anita?

Så moro med forestilling Marianne! :)

Her har dagen gått med til litt ordnings, og litt moro.
Først time på helsestasjonen med Lillebror - der gikk alt bra!
Så var jeg innom barneverntjenesten for å få litt info om et oppdrag jeg skal gjøre for dem (tilsynsfører i fosterhjem), og ordnet lit ti byen.
Ungene ble hentet, og vi har kost oss med pizza, is og bær :p
Sofaen nå :eek: :D

Gratulerer så mye med dagen!!:D:D:D

Det går bare bra med dem, takk :) så krysser fingrene for at det fortsetter sånn :)

Fått gjort mye iløpet av dagen du da :D pizzaen så knallgod ut! :) elsker pizza :p og bra det gikk fint på hs :)
 
Gratulerer så mye med dagen!!:D:D:D

Det går bare bra med dem, takk :) så krysser fingrene for at det fortsetter sånn :)

Fått gjort mye iløpet av dagen du da :D pizzaen så knallgod ut! :) elsker pizza :p og bra det gikk fint på hs :)
Så godt det går bra!
Pizzaen ble grei! Litt mye deig/bunn etter min smak, så neste gang jeg lager den skal den lages tynnere. Men godt med skikkelig gjærdeig innimellom. Jeg pleier å lage helt alternativ pizzabunn fordi jeg ikke liker alle menerstatningene. Men denne ble bra på smak og konsistens, tross tykkelsen :)
 
Da var ungene levert, kofferten pakket og vi er klare for hotellopphold med jobben til mannen! Ungene gleder seg til å være hos mormor og bestefar, og vi gleder oss til en helg med litt voksentid :)
Jeg skal til frisøren nå før vi reiser, det blir også ganske greit!
God helg :-D
 
Da var ungene levert, kofferten pakket og vi er klare for hotellopphold med jobben til mannen! Ungene gleder seg til å være hos mormor og bestefar, og vi gleder oss til en helg med litt voksentid :)
Jeg skal til frisøren nå før vi reiser, det blir også ganske greit!
God helg :-D
Så herlig med helgetur! Det blir vel godt for dere kan jeg tenke meg :D

To uker til vi reiser til London!!! Tiden kan ikke gå fort nok. ;)

Hermine skal overnatte hos besteforeldrene i natt, så jeg og mannen skal gå ut og spise lutfisk idag. :rolleyes:
 
Så herlig med helgetur! Det blir vel godt for dere kan jeg tenke meg :D

To uker til vi reiser til London!!! Tiden kan ikke gå fort nok. ;)

Hermine skal overnatte hos besteforeldrene i natt, så jeg og mannen skal gå ut og spise lutfisk idag. :rolleyes:
Ja det blir veldig godt! De har spa, så jeg har fått penger til aromamassasje av mamma ;)
Så hyggelig med overnatting og egentid på dere og :)
 
Ja det blir veldig godt! De har spa, så jeg har fått penger til aromamassasje av mamma ;)
Så hyggelig med overnatting og egentid på dere og :)
Så herlig med massasje! :D Godt med litt luksus!

Skulle gjerne også hatt det, men da måtte jeg fått magen i et slikt hull som man har ansiktet i for ungen liker virkelig ikke at jeg ligger på h*n. :p
 
Så herlig med massasje! :D Godt med litt luksus!

Skulle gjerne også hatt det, men da måtte jeg fått magen i et slikt hull som man har ansiktet i for ungen liker virkelig ikke at jeg ligger på h*n. :p
Hehe :)
Jeg MÅ ligge på magen jeg, og kunne faktisk ligge helt eller delvis på magen til jeg var ganske langt på vei med begge :)
 
Hehe :)
Jeg MÅ ligge på magen jeg, og kunne faktisk ligge helt eller delvis på magen til jeg var ganske langt på vei med begge :)
Hver gang jeg legger meg på magen så begynner det å sparke febrilsk inni der, snur jeg meg på siden så roer det seg. Tar det som et tegn på at h*n ikke liker at jeg ligger på magen. :p
 
Hver gang jeg legger meg på magen så begynner det å sparke febrilsk inni der, snur jeg meg på siden så roer det seg. Tar det som et tegn på at h*n ikke liker at jeg ligger på magen. :p
Hehe høres lurt ut :p
 
Så godt det går bra!
Pizzaen ble grei! Litt mye deig/bunn etter min smak, så neste gang jeg lager den skal den lages tynnere. Men godt med skikkelig gjærdeig innimellom. Jeg pleier å lage helt alternativ pizzabunn fordi jeg ikke liker alle menerstatningene. Men denne ble bra på smak og konsistens, tross tykkelsen :)

Syns det er godt med både tynne og tykke bunner :D men om den er tykk, så må man ha mer fyll, ellers blir det tørt :p du lager vel uten gluten å du kansje?
 
Back
Topp