November!❄

Hei.
Hvordan går det?
Har vært på jobb et par timer, fått hentet bilen fra service og nå er jeg på senteret og har spist lunsj, mens de vasker bilen min innvendig :)

Hjem å lese litt før jeg henter ungene ved 16 tiden.

Hva gjør dere i dag?
 
Hei.
Hvordan går det?
Har vært på jobb et par timer, fått hentet bilen fra service og nå er jeg på senteret og har spist lunsj, mens de vasker bilen min innvendig :)

Hjem å lese litt før jeg henter ungene ved 16 tiden.

Hva gjør dere i dag?
Har hatt full dag på skolen i går og i dag, så nå er jeg ganske sliten. Må ut og handle litt når ungene har lagt seg :) ellers lite planer. Fikk du lest litt?
 
Flinka :)
Nei, rakk det ikke haha! Tomorrow is another day :)
Hehe ikke sant. Det tenkte jeg at jeg skulle gjøre i morgen, men så var jeg så heldig å bli spurt om jeg kunne jobbe :-D
 
God kveld jenter :)
Hva har dere gjort for noe i dag?
Jeg har jobbet et par timer, fått lest masse og vasket litt klær :)
Jeg har super migrene hver dag, sikkert fordi jeg stresser sånn og sover lite :(
Ønsker dere en fin kveld!
 
God kveld jenter :)
Hva har dere gjort for noe i dag?
Jeg har jobbet et par timer, fått lest masse og vasket litt klær :)
Jeg har super migrene hver dag, sikkert fordi jeg stresser sånn og sover lite :(
Ønsker dere en fin kveld!
Jeg har og jobbet i dag, full dag i barnehagen :) moro!!!
Ikke bra at du er stresset og får lite søvn da :(
 
God kveld jenter :)
Hva har dere gjort for noe i dag?
Jeg har jobbet et par timer, fått lest masse og vasket litt klær :)
Jeg har super migrene hver dag, sikkert fordi jeg stresser sånn og sover lite :(
Ønsker dere en fin kveld!

Ånei :( ikke godt at du har migrene for tiden :( håper det gir seg! Vet du når K kommer hjem eller?
 
Hei :)
Som dere vet, så har både Liana og Leoh fått vannkopper :) dem er ganske små enda da, men holdt dem hjemme selvom jeg ikke var 100% sikker om Leoh hadde det, idag tidlig. Nå er jeg mer sikker :p dem er i god form, og håper det fortsetter!

Så vi var å matet endene før vi henta Emira på skolen :) måtte le litt, for de fleste av disse småjentene i trinnet hennes skrøt sånn av Leoh og Liana haha "åååhhhh såå søte de er" sa dem på måten voksne snakker haha..skikkelig store barn lissom :p mens de voksne som kjenner meg igjen fra når jeg gikk på barneskolen, er lettere overrasket over at jeg har 3 barn :p

Har dere det bra?
 
Har du jobbet i en bhg? Spennende eller? :)
Nei, er ikke bra. Men mye som skjer, så ikke så lett å sove godt :(
Ja jeg hR vært tilfeldig vikar der i høst :) fin barnehage å jobbe i!
Håper du får slappet av litt snart da. Er du fortsatt alene?
 
Hallo :)

Vi var på Plutti Plutti Pott i går, spiste middag på Burger King først og gikk på teateret etterpå. Hermine storkosa seg, men det var litt høy lyd og litt skummelt innimellom. Bra vi hadde med ørevarmerne hennes, for når hun tar de på er det hverken høyt eller skummelt. :p

Koselig opplevelse som skal gjentas neste år, Harald har allerede meldt seg frivillig til å være hjemme med babyen da. :p

Jeg er enda fryktelig forkjøla, har vært sånn i en uke nå. Lurer veldig på når jeg skal bli bedre. :confused:

Ellers lite nytt, jobb og bhg idag som vanlig. :)
 
Hei :)
Som dere vet, så har både Liana og Leoh fått vannkopper :) dem er ganske små enda da, men holdt dem hjemme selvom jeg ikke var 100% sikker om Leoh hadde det, idag tidlig. Nå er jeg mer sikker :p dem er i god form, og håper det fortsetter!

Så vi var å matet endene før vi henta Emira på skolen :) måtte le litt, for de fleste av disse småjentene i trinnet hennes skrøt sånn av Leoh og Liana haha "åååhhhh såå søte de er" sa dem på måten voksne snakker haha..skikkelig store barn lissom :p mens de voksne som kjenner meg igjen fra når jeg gikk på barneskolen, er lettere overrasket over at jeg har 3 barn :p

Har dere det bra?
Bra de er i god form da, det var Hermine også da hun hadde vannkopper...helt til hun fikk feber og ørebetennelse samtidig. :p

God bedring til L og L :)
 
God kveld jenter :)
Hva har dere gjort for noe i dag?
Jeg har jobbet et par timer, fått lest masse og vasket litt klær :)
Jeg har super migrene hver dag, sikkert fordi jeg stresser sånn og sover lite :(
Ønsker dere en fin kveld!
God bedring! Skjønner godt du er stresset, blir nok godt med juleferie. :)
 
God morgen :)
La meg tidlig i går, men Mina våknet etter en time. Kjempe tett og hoster, men ingen feber. Tissa på seg 2 ganger i natt, ennå hun var på do før jeg la meg, og drakk lite :(
Vært våken ca hver time og skal på jobb 10.30-14.30 og deretter et intervju til. Ødelagt? Ekstremt! Haha
Bare bite tennene sammen.

Hva skal dere? :)
 
Hallo :)

Vi var på Plutti Plutti Pott i går, spiste middag på Burger King først og gikk på teateret etterpå. Hermine storkosa seg, men det var litt høy lyd og litt skummelt innimellom. Bra vi hadde med ørevarmerne hennes, for når hun tar de på er det hverken høyt eller skummelt. :p

Koselig opplevelse som skal gjentas neste år, Harald har allerede meldt seg frivillig til å være hjemme med babyen da. :p

Jeg er enda fryktelig forkjøla, har vært sånn i en uke nå. Lurer veldig på når jeg skal bli bedre. :confused:

Ellers lite nytt, jobb og bhg idag som vanlig. :)

Så bra dere kos dere :) og ekstra kos å ha det i vente til neste år å :D

God bedring med forkjølelsen! Har vært sånn når jeg har vært gravid å. Sykdom har alltid henget så veldig lenge de få gangene jeg var syk!..
 
Bra de er i god form da, det var Hermine også da hun hadde vannkopper...helt til hun fikk feber og ørebetennelse samtidig. :p

God bedring til L og L :)

Uff det må ha vært grusomt :( dem er fortsatt i fin form her, så det er bra :) Leoh vet ikke at han er "syk" engang :p

Takk :)
 
Gratulerer med dagen til Tea idag! :D
 
Marian87: var det koselig i går? Fin lue hun fikk :)
Anita87: er ungene i fin form tross vannkopper? :)
 
Back
Topp