Dagens nye ord!

Bæbubæbu. Ok kanskje ikke et ord men tar det jeg får :p brukes når han leker med brann/syke/politibil!

Off poff (føneren til makka pakka)
Ballong

Synger bæ bæ bare av bæ bæ lille lam. Og så er det oia oia ha ha ha og ai ai ai ai ai boff (det har hun kunnet snart ett år).

Hvor mange mnd er han nå? Tror nok ikke det er så nøyaktig:) det kan jo også være han sier flere ord men dere ikke forstår hva han sier:p
Han er vel 21 mnd i morgen.

"Giiiik" har nå blitt til "sykkel" :P
Etter at fikk ny seng er den gamle "babysenna" og den nye "mannesenna" (Da manne som i Magne, ikke mann :P )

http://www.familieverden.no/Barn-og...er-det-grunn-til-bekymring-for-barnets-sprak/

Vis vedlegget 145162

Her står det at når barnet er 20 mnd skal det kunne 30 ord, hvis ikke er det grunn til bekymring. Vår kan ikke 30 ord. Han kan kanskje rundt 15 ord.
Jeg så det der og tar det med en klype salt. Alle er forskjellige og lærer ulikt. F.eks min mini forstår alt som blir sagt og sier kun de ordene han syns er enkle å si, en dag tror jeg han bare starter å bable ivei snart. For han er utrolig kvikk og smart og forstår mye. Tenker at om det ikke er noe fremgang til de er to, så kanskje jeg skal ta det opp på helsestasjonen på kontrollen da:)

Banneha, tande, onke er siste tre tingene eg hørte han sa.. Barnehage, tante og onkel :)

Forsiktig
Unnskyld
Sviskemos

Synger deler av lille petter edderkopp
Ormen lange og de tre små fisk

Back
Topp