Dagens nye ord!

Barnehagen stresser iallfall ikke med det. De mener at hun uansett ligger langt foran de andre på hennes alder. Hun skjønner jo mye.
Virker som han skjønner det meste, men klarer ikke bruke ordene selv. Fortsatt mest babling også bruker hn de ordene han "kan".

Virker som han skjønner det meste, men klarer ikke bruke ordene selv. Fortsatt mest babling også bruker hn de ordene han "kan".
Kommer seg etter hvert :) jeg tenker det viktigste er at de forstår... Verre om de verken forstår og har dårlig språk selv :-/

Bare min som ikke kommer med nye ord hele tiden? :p
Nei det er det ikke. Her kommer det heller ikke ord hele tiden. De kommer litt nå og da :p

• Liker
Reactions: BMC
Dor=dør :)

I går begynte hun plutselig å si bestemor og bestefar! Eller bæstemo og bæstefa da, men nærme nok ❤️

Papir kom i dag :)

Den siste uken så er alt bil.... og så skikkelig pappa gutt... eg får ikkje trøste lengre engang.....

Den siste uken så er alt bil.... og så skikkelig pappa gutt... eg får ikkje trøste lengre engang.....
Koselig å se deg innom :D npr skal du komme tilbake til oss på skjult? ;)

Idag sa N "Buss". Viktigst å lære kjøretøya først. :p

Eddie (på fantorangen)
"Mmmmm god kos"

35 ord den siste måneden, altså mer enn et nytt hver dag:)

Klementin!

Min vet veldig godt hva godteri er, og i går fant han en sjokolade på butikken og sa " kan jeg få lade?" Han sjarmerte de andre son var på butikken, og kassadama sa så klart ja med en gang :p vi kjenner hverandre, og jeg hadde nok aldri klart å si nei til ungen da altså ;) mini fikk en eventyrlade, tok dama fint i hånda og sa "takk, takk lade" :p

Sent from my iPhone using BV Forum

HUS? Er det haukeland?
Jepp, Haukeland universitets sjukehus.. litt lettere å skrive hus :p har fått ti e I desember, men eg kan ikkje gå 1,5 mnd til uten å sove mer enn to tre timer om natten...

Back
Topp