Dagens nye ord!

Jepp, Haukeland universitets sjukehus.. litt lettere å skrive hus :p har fått ti e I desember, men eg kan ikkje gå 1,5 mnd til uten å sove mer enn to tre timer om natten...
Er du sykemeldt nå eller?

Er du sykemeldt nå eller?
Nei, er på ferie, fikk en uke sykemelding for en mnd eller to siden, men etter to dager ble eg tvunget tilbake I jobb. . Så jobbet eg med lungebetennelse og bihulebetennelse rett før vi reiste, så eg ble sjukemelding uken før vi reiste, siden eg fikk så mye bivirkninger av medisinen.. så no har eg kjøpt med meg masse medisiner herfra som funket veldig bra mot bihulebetennelse.. så kan fly hjem uten å tenke på nesespray. :)

Nei, er på ferie, fikk en uke sykemelding for en mnd eller to siden, men etter to dager ble eg tvunget tilbake I jobb. . Så jobbet eg med lungebetennelse og bihulebetennelse rett før vi reiste, så eg ble sjukemelding uken før vi reiste, siden eg fikk så mye bivirkninger av medisinen.. så no har eg kjøpt med meg masse medisiner herfra som funket veldig bra mot bihulebetennelse.. så kan fly hjem uten å tenke på nesespray. :)

Arbeidsplassen din har ikke rett til å tvinge deg tilbake på jobb på den måten der, med mindre de formelt bestrider sykmeldingen, men det skal mye til.

Haha, ja. De første ordene til K var blant andre Pfiii (fly), Bil, Ta-tto og babu :p
Hahaha ja se der ja. :p fly og traktor et fortsatt bare "bæ" her. Men det kommer nok det og. :D

Jente :)

Herlighet så flinke alle er! Føler min henger milesvis bak!!! Håper det løsner snart her også..

Herlighet så flinke alle er! Føler min henger milesvis bak!!! Håper det løsner snart her også..
Du kan bare ta det med ro, min sier bare biii (bil), labiii (lastebil), bebi (baby), mamma, pappa, da (ja), nei og takktakk:p det er det det har gått i de siste måndene ..

Du kan bare ta det med ro, min sier bare biii (bil), labiii (lastebil), bebi (baby), mamma, pappa, da (ja), nei og takktakk:p det er det det har gått i de siste måndene ..
Godt at min ikke er alene. Blir helt imponert over at enkelte setter sammen setninger med 3-4 ord!

Godt at min ikke er alene. Blir helt imponert over at enkelte setter sammen setninger med 3-4 ord!
Er ikke alltid lett å høre hva hun sier, tror ofte hun bare babler, men når jeg hører etter så er det flere ord sammen:)

Skal lage egen tråd som heter månedens ord tror jeg :p

"Sitte her mamma, sitte her!"
"Se her! Se så stor bil!"

Back
Topp