Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du sykemeldt nå eller?Jepp, Haukeland universitets sjukehus.. litt lettere å skrive hushar fått ti e I desember, men eg kan ikkje gå 1,5 mnd til uten å sove mer enn to tre timer om natten...
Nei, er på ferie, fikk en uke sykemelding for en mnd eller to siden, men etter to dager ble eg tvunget tilbake I jobb. . Så jobbet eg med lungebetennelse og bihulebetennelse rett før vi reiste, så eg ble sjukemelding uken før vi reiste, siden eg fikk så mye bivirkninger av medisinen.. så no har eg kjøpt med meg masse medisiner herfra som funket veldig bra mot bihulebetennelse.. så kan fly hjem uten å tenke på nesespray.Er du sykemeldt nå eller?
Idag sa N "Buss". Viktigst å lære kjøretøya først.![]()
Nei, er på ferie, fikk en uke sykemelding for en mnd eller to siden, men etter to dager ble eg tvunget tilbake I jobb. . Så jobbet eg med lungebetennelse og bihulebetennelse rett før vi reiste, så eg ble sjukemelding uken før vi reiste, siden eg fikk så mye bivirkninger av medisinen.. så no har eg kjøpt med meg masse medisiner herfra som funket veldig bra mot bihulebetennelse.. så kan fly hjem uten å tenke på nesespray.![]()
Hahaha ja se der ja.Haha, ja. De første ordene til K var blant andre Pfiii (fly), Bil, Ta-tto og babu![]()
Du kan bare ta det med ro, min sier bare biii (bil), labiii (lastebil), bebi (baby), mamma, pappa, da (ja), nei og takktakkHerlighet så flinke alle er! Føler min henger milesvis bak!!! Håper det løsner snart her også..
Godt at min ikke er alene. Blir helt imponert over at enkelte setter sammen setninger med 3-4 ord!Du kan bare ta det med ro, min sier bare biii (bil), labiii (lastebil), bebi (baby), mamma, pappa, da (ja), nei og takktakkdet er det det har gått i de siste måndene ..
Er ikke alltid lett å høre hva hun sier, tror ofte hun bare babler, men når jeg hører etter så er det flere ord sammenGodt at min ikke er alene. Blir helt imponert over at enkelte setter sammen setninger med 3-4 ord!
Godt at min ikke er alene. Blir helt imponert over at enkelte setter sammen setninger med 3-4 ord!
Fortsatt ordJeg tror at mange av ordene som O sier er det kun jeg som forstår![]()
Jeg er med!!!Skal lage egen tråd som heter månedens ord tror jeg![]()