Gjør detFikk tips om flytende Gaviscon så skal prøve det, Jeg unner ingen den følelsen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør detFikk tips om flytende Gaviscon så skal prøve det, Jeg unner ingen den følelsen![]()
Gjør detjeg klarer ikke verken flytende eller tyggetabletter.. :/
Sånn er det her også. Så må jeg pusse tennene med en gang og drikke noe for å få bort smaken.. huff, alt man skal gå igjennomJeg brekker meg omtrent for tiden av tyggetabletene og lovehearts,,, men det må bare ned.....;/
Har kjøpt en!Ja, det er deter du godt igang og?
Kun datteren til mannenMen resten av familien har?
Ååh...så nydelige små!!Prøvde å ta bilde av de men de ville bare sloss![]()
![]()
Sånn er det her også. Så må jeg pusse tennene med en gang og drikke noe for å få bort smaken.. huff, alt man skal gå igjennom[/QUO
Jeg kan si en ting, at det verdt det, for vær gang Podden sparker og bokser litt))
Den summen der er vel pr århttp://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=66770965&searchclickthrough=true
hvor ofte betaler man kommunale avgifter?![]()
Mmm.....snadderDet er det
Vis vedlegget 144529
Ble du ferdig da?Bah. Har strikket så hardt i kveld at jeg er sliten i hele kroppen...Skulle få ferdig sokkene til jenta mi, før hun skulle legge seg
![]()
Ble du ferdig da?![]()
HeheJa, følte detsa til gubbis ista at han kunne dra i bassenget i morgen med tuppa så jeg kunne vaske gulvene, da måpte han og lurte virkelig på om han fikk kose seg mens jeg måtte vaske
![]()
Blitt hektet jegInnimellom så![]()
God formiddag snuppaGod kveld :-D
Hvordan er det med dere alle?
Jeg er glad det er helg, vært en dårlig uke![]()
Ikke bare bare å få med ting hjem nei....Ja det er noe med å få med ting hjem til helga
Jeg putta utebuksa til storebror i sekken i går morges sånn at den ble end hjem. Han skulle gå selv ;-)
Deilig å sove lenge da!God morgen folkens :-D
Jeg har nettopp stått opp ;-)
God morgen Musemor!God morgen jenter
Takk, fortell det til gubben herForstår godt at du ikke vil ha hund da![]()
Alltid deilig med en god pratNå har jeg endelig tatt kveld, gubbis skulle ha oppmerksomhet så jeg fikk ikke skravla så mye I kveld. Men det var godt å få snakket litt ordentlig vi ogsåmerker at livet går litt forbi noen ganger...