Skravletråd November

God morgen :) her koser vi sengen, men idag er mor sulten :p mannen må ut å kjøpe ferskt brød, servelat og augurk :p ville ha det igår klokken 00:00 x) ellers skal vi ut å kjøpe gave til han og tallerken til henne :)
Så deilig:) Her har vi både spist, rydda, støvsuga og hengt opp klær. Nå tar jeg meg en god pause kjenner jeg! Kidden skal snart i bursdag, så skal vi på kino etterpå.
Er det farsdagsgave du skal kjøpe?

God morgen :) her koser vi sengen, men idag er mor sulten :p mannen må ut å kjøpe ferskt brød, servelat og augurk :p ville ha det igår klokken 00:00 x) ellers skal vi ut å kjøpe gave til han og tallerken til henne :)
Morn morn :)
Håper du får en fin lørdag da med dine ;) vi skal og til byen og handle :)

God morgen;) Heldig du er;) Her ble det tidlig morgen med stalljobb på meg og Gubben dro på jobb for ha opptelling på jobben, men overtid er godt;)

Hei:) har kjent veldig på det samme selv, for å si det sånn. Ikke vært mye aktiv her de siste mnd. Har vært veldig mye som har skjedd, og har vært ganske sliten. Nærmer meg såpass termin nå at det begynner å bli spennende nå fremover da:)

Hva skal du idag?
Vet ikke

Vi må handle. Rydde. Vaske. Begynne på middagen til i morgen. (sosakjøtt, det er rett og slett bedre dess lenger det har kokt, og jentungen klarer ikke tygge okse så planen er å få det så mørt at hun bare kan svelge, nesten)

Lyst på julemesse, men vet ikke om jeg har energi.

I morgen får vi gjester, så da må huset være i presentabel stand.

Gaviscon og lovehearts :yuck::wtf: funker til tider.....
Huff, jeg plagdes veldig med halsbrann i forrige svangerskap og kjenner det allerede nå :/ fikk nexium i siste trimester sist og da fikke jeg faktisk sove , det var en befrielse.

God morgen, ha en fin dag :)

Ha en flott lørdag du og!:) Her skal vi straks dra ut til byen og hente pakke, kjøpe reol til badet og nye håndklær :) og gubben skal kjøpe seg filet kniv :)
Ha en fin dag dere også :))
Hvordan er det med gubben forresten, er ryggen bedre? :)

Kanskje jeg burde prøve flytende......;P

Begynner å kjenne belastningen nå for tiden, men er ennå på jobb, men tror jeg kaster inn håndkle i Desember. jeg er ennå ikke sikker på hvordan bekkenløsning kjennes ut som, men jeg begynner å få noen problemer med å gå etter noen harde tak på jobben! Ellers skal jeg ikke klage her i gården;)

bare sånn spørsmål;) hvorfor tror du kommer til å gå over? ;) Kanskje du for et desember barn;)
Jeg har vært delvis sykemeldt pga bekkenløsning. For høyt tempo på jobb var en av tingene som gjorde at det ikke funka for meg. Vondt å gå og løfte opp beina, og greide nesten ikke stå oppreist etter jobb. Nå er jeg i permisjon da! :) Det var jammen godt!

Min erfaring er at flytende er bedre enn tyggetabelettene! :) Syns den lindrer mer i hele spiserøret liksom:)

Jo, for jeg gikk 10 dager over med førstemann. Visstnok er det da vanlig å gå over med neste også:) Noen har litt lengre svangerskap enn andre, sa jm på sykehuset :)

Huff, jeg plagdes veldig med halsbrann i forrige svangerskap og kjenner det allerede nå :/ fikk nexium i siste trimester sist og da fikke jeg faktisk sove , det var en befrielse.

skal snakke med legen om det blir no værre den siste tiden;)

Så deilig:) Her har vi både spist, rydda, støvsuga og hengt opp klær. Nå tar jeg meg en god pause kjenner jeg! Kidden skal snart i bursdag, så skal vi på kino etterpå.
Er det farsdagsgave du skal kjøpe?
Oi effektiv :) jepp :D

Vet ikke

Vi må handle. Rydde. Vaske. Begynne på middagen til i morgen. (sosakjøtt, det er rett og slett bedre dess lenger det har kokt, og jentungen klarer ikke tygge okse så planen er å få det så mørt at hun bare kan svelge, nesten)

Lyst på julemesse, men vet ikke om jeg har energi.

I morgen får vi gjester, så da må huset være i presentabel stand.
Her er det julemarked på festningen den 21 nov. Det er egentlig innmari koselig, men jeg orker ikke gå så mye i slengen, så blir nok ikke det i år nei!:P
Sosakjøtt har jeg aldri hørt om:)
Ja, men da har jo dere litt å henge fingrene i da, for å si det sånn! Vi er heldigvis bedt bort på middag i morgen, så gidder ikke sine og styre så veldig. Men må gjøres litt her da!

Jeg skal til gyn om 12 dager og det burde vel holde det? Må til legen neste uke pga sykemelding :) trenger ikke privat ul inne mellom der da?

Oi effektiv :) jepp :D
Ja 8) Får hjelp av mannen da. Nå har han og kidden dratt på jobben hans. Han skal hjelpe pappan din å kaste no søppel og sånn:) Så nå Sitter jeg med beina på bordet litt. Fristende å lage meg en kopp kaffe, men har sånn ulmende halsbrann så vet ikke om jeg tør:D
Hva kjøper du i gave da?

Jeg har vært delvis sykemeldt pga bekkenløsning. For høyt tempo på jobb var en av tingene som gjorde at det ikke funka for meg. Vondt å gå og løfte opp beina, og greide nesten ikke stå oppreist etter jobb. Nå er jeg i permisjon da! :) Det var jammen godt!

Min erfaring er at flytende er bedre enn tyggetabelettene! :) Syns den lindrer mer i hele spiserøret liksom:)

Jo, for jeg gikk 10 dager over med førstemann. Visstnok er det da vanlig å gå over med neste også:) Noen har litt lengre svangerskap enn andre, sa jm på sykehuset :)

Jeg har har vidunderlige kokker på jobben som har hjulpet meg med løfting og bæring av det tyngste på jobbe, så jeg har holdt ut til nå, men julekjøret begynner og da regner jeg med at kroppen begynner å si i fra også (sjefen har også begynt å se for seg at jeg forsvinner ;)), begynner å kjenne det på kroppen allerede bare på vanlig stallarbeidet, men skal ut i permisjon den 15 Desember om alt gå bra;)

Jeg har har vidunderlige kokker på jobben som har hjulpet meg med løfting og bæring av det tyngste på jobbe, så jeg har holdt ut til nå, men julekjøret begynner og da regner jeg med at kroppen begynner å si i fra også (sjefen har også begynt å se for seg at jeg forsvinner ;)), begynner å kjenne det på kroppen allerede bare på vanlig stallarbeidet, men skal ut i permisjon den 15 Desember om alt gå bra;)
Kan forestille meg at det kan bli mye, ja! Viktig å være forsiktig med bekkenet! Fysioen min sa at vi ofte tenker sånn at man tåler litt smerte og det er ikke så farlig. Og vanligvis er det en fornuftig tanke, men ikke når det kom til bekken plager! Da er det lurt å ta det med ro, og ikke gjøre noe som gjør vondt. Man vil jo ikke bli plaga med det etter fødsel og liksom!

Ja 8) Får hjelp av mannen da. Nå har han og kidden dratt på jobben hans. Han skal hjelpe pappan din å kaste no søppel og sånn:) Så nå Sitter jeg med beina på bordet litt. Fristende å lage meg en kopp kaffe, men har sånn ulmende halsbrann så vet ikke om jeg tør:D
Hva kjøper du i gave da?
Å så herlig :D jeg er usikker :) han får kakako på pinne som jeg bestilte av ei dame også :) halsbrann er ikke kult :/

Kan forestille meg at det kan bli mye, ja! Viktig å være forsiktig med bekkenet! Fysioen min sa at vi ofte tenker sånn at man tåler litt smerte og det er ikke så farlig. Og vanligvis er det en fornuftig tanke, men ikke når det kom til bekken plager! Da er det lurt å ta det med ro, og ikke gjøre noe som gjør vondt. Man vil jo ikke bli plaga med det etter fødsel og liksom!

Jeg fikk virkelig gjennomgå av legen min, på starten. Fikk både ri og kjøreforbud de første tre ukene av svangerskapet, og viss det var noe som helst som ikke føltes som normalt så måtte jeg slutte med det. Så hestene mine blir trent av min samboer siden uke 25.... Men jeg har alltid respektert kroppen i arbeid. For ellers overlever man ikke lenge i yrket heller;)

Back
Topp