Så deiligGod morgenher koser vi sengen, men idag er mor sulten
mannen må ut å kjøpe ferskt brød, servelat og augurk
ville ha det igår klokken 00:00 x) ellers skal vi ut å kjøpe gave til han og tallerken til henne
![]()
Er det farsdagsgave du skal kjøpe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deiligGod morgenher koser vi sengen, men idag er mor sulten
ville ha det igår klokken 00:00 x) ellers skal vi ut å kjøpe gave til han og tallerken til henne
![]()
Morn mornGod morgenher koser vi sengen, men idag er mor sulten
![]()
God morgenher koser vi sengen, men idag er mor sulten
![]()
Vet ikkeHeihar kjent veldig på det samme selv, for å si det sånn. Ikke vært mye aktiv her de siste mnd. Har vært veldig mye som har skjedd, og har vært ganske sliten. Nærmer meg såpass termin nå at det begynner å bli spennende nå fremover da
![]()
Hva skal du idag?
Huff, jeg plagdes veldig med halsbrann i forrige svangerskap og kjenner det allerede nå :/ fikk nexium i siste trimester sist og da fikke jeg faktisk sove , det var en befrielse.Gaviscon og loveheartsfunker til tider.....
God morgen, ha en fin dagGod morgenher koser vi sengen, men idag er mor sulten
![]()
Ha en fin dag dere ogsåHa en flott lørdag du og!Her skal vi straks dra ut til byen og hente pakke, kjøpe reol til badet og nye håndklær
og gubben skal kjøpe seg filet kniv
![]()
Jeg har vært delvis sykemeldt pga bekkenløsning. For høyt tempo på jobb var en av tingene som gjorde at det ikke funka for meg. Vondt å gå og løfte opp beina, og greide nesten ikke stå oppreist etter jobb. Nå er jeg i permisjon da!Kanskje jeg burde prøve flytende......;P
Begynner å kjenne belastningen nå for tiden, men er ennå på jobb, men tror jeg kaster inn håndkle i Desember. jeg er ennå ikke sikker på hvordan bekkenløsning kjennes ut som, men jeg begynner å få noen problemer med å gå etter noen harde tak på jobben! Ellers skal jeg ikke klage her i gården![]()
bare sånn spørsmålhvorfor tror du kommer til å gå over?
Kanskje du for et desember barn
![]()
Huff, jeg plagdes veldig med halsbrann i forrige svangerskap og kjenner det allerede nå :/ fikk nexium i siste trimester sist og da fikke jeg faktisk sove , det var en befrielse.
Oi effektivSå deiligHer har vi både spist, rydda, støvsuga og hengt opp klær. Nå tar jeg meg en god pause kjenner jeg! Kidden skal snart i bursdag, så skal vi på kino etterpå.
Er det farsdagsgave du skal kjøpe?
Her er det julemarked på festningen den 21 nov. Det er egentlig innmari koselig, men jeg orker ikke gå så mye i slengen, så blir nok ikke det i år nei!Vet ikke
Vi må handle. Rydde. Vaske. Begynne på middagen til i morgen. (sosakjøtt, det er rett og slett bedre dess lenger det har kokt, og jentungen klarer ikke tygge okse så planen er å få det så mørt at hun bare kan svelge, nesten)
Lyst på julemesse, men vet ikke om jeg har energi.
I morgen får vi gjester, så da må huset være i presentabel stand.
Takk det sammeGod morgen, ha en fin dag![]()
Ja, huff håper det ikke blir det. Men det er ufyselig følelseskal snakke med legen om det blir no værre den siste tiden![]()
Ja 8) Får hjelp av mannen da. Nå har han og kidden dratt på jobben hans. Han skal hjelpe pappan din å kaste no søppel og sånnOi effektivjepp
![]()
Jeg har vært delvis sykemeldt pga bekkenløsning. For høyt tempo på jobb var en av tingene som gjorde at det ikke funka for meg. Vondt å gå og løfte opp beina, og greide nesten ikke stå oppreist etter jobb. Nå er jeg i permisjon da!Det var jammen godt!
Min erfaring er at flytende er bedre enn tyggetabelettene!Syns den lindrer mer i hele spiserøret liksom
Jo, for jeg gikk 10 dager over med førstemann. Visstnok er det da vanlig å gå over med neste ogsåNoen har litt lengre svangerskap enn andre, sa jm på sykehuset
![]()
Ja, huff håper det ikke blir det. Men det er ufyselig følelse![]()

Kan forestille meg at det kan bli mye, ja! Viktig å være forsiktig med bekkenet! Fysioen min sa at vi ofte tenker sånn at man tåler litt smerte og det er ikke så farlig. Og vanligvis er det en fornuftig tanke, men ikke når det kom til bekken plager! Da er det lurt å ta det med ro, og ikke gjøre noe som gjør vondt. Man vil jo ikke bli plaga med det etter fødsel og liksom!Jeg har har vidunderlige kokker på jobben som har hjulpet meg med løfting og bæring av det tyngste på jobbe, så jeg har holdt ut til nå, men julekjøret begynner og da regner jeg med at kroppen begynner å si i fra også (sjefen har også begynt å se for seg at jeg forsvinner), begynner å kjenne det på kroppen allerede bare på vanlig stallarbeidet, men skal ut i permisjon den 15 Desember om alt gå bra
![]()
Å så herligJa 8) Får hjelp av mannen da. Nå har han og kidden dratt på jobben hans. Han skal hjelpe pappan din å kaste no søppel og sånnSå nå Sitter jeg med beina på bordet litt. Fristende å lage meg en kopp kaffe, men har sånn ulmende halsbrann så vet ikke om jeg tør
![]()
Hva kjøper du i gave da?
Kan forestille meg at det kan bli mye, ja! Viktig å være forsiktig med bekkenet! Fysioen min sa at vi ofte tenker sånn at man tåler litt smerte og det er ikke så farlig. Og vanligvis er det en fornuftig tanke, men ikke når det kom til bekken plager! Da er det lurt å ta det med ro, og ikke gjøre noe som gjør vondt. Man vil jo ikke bli plaga med det etter fødsel og liksom!