Innimellom såHehe...trening som er så gøy?!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Innimellom såHehe...trening som er så gøy?!![]()
3836Hvor mye betaler dere I husleie nå da?![]()
Hehe, ja vet hvordan det er... har ofte sånn halvferdige håndarbeid-greier liggende. Men hos meg ligger dem ofte mer enn bare en uke før jeg gjør det ferdigVar jaggu på tide og da. Sokkene har ligget i veska ei uke eller så, uten å bli rørt..![]()
Det var veldig lite3836![]()
Koselig . Jeg er også oppkaltJeg liker oppkalling, tuppa er oppkalt etter farmoren sin, og litt etter meg![]()
Hehe, ja vet hvordan det er... har ofte sånn halvferdige håndarbeid-greier liggende. Men hos meg ligger dem ofte mer enn bare en uke før jeg gjør det ferdig![]()
![]()
det er en 2 roms så jeg fant jo ut at banken er dust når man har 2 barn og vi flytte så kanskje på tide å flytteDet var veldig lite
Huff, du får hvile litt nåBle ferdig, ja!
Var først etter jeg hadde sydd inn trådene at jeg kjente hvor sliten jeg ble![]()
Har vokst opp uten interesse for mat. Gubbis er flink daDet var jeg en gang i tiden også
Kjenner til det3836og det er kun han som får lån, for banken er gnien på meg siden jeg går på aap
![]()
Så be han lage, det er fryktelig godtHar vokst opp uten interesse for mat. Gubbis er flink da![]()
Vært ei slitsom uke. Jeg sitter å ser skavlan,skal straks slå over på senkveld. Hvordan er det med deg?God kveld :-D
Hvordan er det med dere alle?
Jeg er glad det er helg, vært en dårlig uke![]()
Å,så koseligKoselig . Jeg er også oppkalt![]()
ja vi er heldig med den herKjenner til detkjøpte hus ds jeg var lærling
Rimelig husleie![]()
Ja, legger du oppskrift på bloggen?Så be han lage, det er fryktelig godt![]()
Ligger der alleredeJa, legger du oppskrift på bloggen?![]()
Hvis dere har egenkapital er det jo større sjanse for lånja vi er heldig med den her![]()
Jo, i teorien så er banken vanskeligere... men om dere søker lån nå er dere ikke pliktig å si noemen det er sånn at når man har 2 barn er det vanskelig å få lån alene?jeg kommer ikke til å få lån før om 2-3 år minst kommer an på når NAV ser på meg som ufør og ikke presser meg til bristepunktet mer det
![]()