Skravletråd November

Var jaggu på tide og da. Sokkene har ligget i veska ei uke eller så, uten å bli rørt.. :p
Hehe, ja vet hvordan det er... har ofte sånn halvferdige håndarbeid-greier liggende. Men hos meg ligger dem ofte mer enn bare en uke før jeg gjør det ferdig:p :o

Hehe, ja vet hvordan det er... har ofte sånn halvferdige håndarbeid-greier liggende. Men hos meg ligger dem ofte mer enn bare en uke før jeg gjør det ferdig:p :o

Vel.. Her og kan se ligge en stund.. Men jeg gleder meg sånn til å prøve meg på votter, så jeg måtte nesten gjøre ferdig dette prosjektet først. :P
Jeg liker ikke ha så mange strikkeprosjekter av gangen.. Vil jo helst få dem ferdig etterhvert :p

Det var veldig lite
det er en 2 roms så jeg fant jo ut at banken er dust når man har 2 barn og vi flytte så kanskje på tide å flytte :p vi skulle bygge opp vegg og dele soverommet opp da det er over 20 kvadrat. men så slo det meg vi må jo flytte etter neste kommer og banken er ikke så snill da. er kun mann som får lån siden jeg går på aap

men det er sånn at når man har 2 barn er det vanskelig å få lån alene? :p jeg kommer ikke til å få lån før om 2-3 år minst kommer an på når NAV ser på meg som ufør og ikke presser meg til bristepunktet mer det :p

men det er sånn at når man har 2 barn er det vanskelig å få lån alene? :p jeg kommer ikke til å få lån før om 2-3 år minst kommer an på når NAV ser på meg som ufør og ikke presser meg til bristepunktet mer det :p
Jo, i teorien så er banken vanskeligere... men om dere søker lån nå er dere ikke pliktig å si noe :)

Back
Topp