2 stk, de er så herlige ♡Kjekt med litt aktiv skravlings ja!![]()
Åhh kattunger..ntååå...mange?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2 stk, de er så herlige ♡Kjekt med litt aktiv skravlings ja!![]()
HerligJalille N er 2 år nå så 2 år og 7 mnd nesten 8
![]()
Åh da får du det sikkert ikke av meg hellerHvordan greier du å skille dem? Jeg vet liksom ikke helt hva det er jeg har. Dem er både vonde og med nedpress. Men har hatt dem i ukesvis allerede så da er det vel ikke maserier? Har aldri klart å fått noe klart svar noe sted på hva som er forskjell
Prøvde å ta bilde av de men de ville bare slossKjekt med litt aktiv skravlings ja!![]()
Hehe, nei..men gjør det for detHuff, det må du da ikke gjøre! Du vet heldigvis hva du går til, var det en fin fødsel med nr 1?![]()
Åhhh helledussen så skjønne<3<3<3Prøvde å ta bilde av de men de ville bare sloss![]()
![]()
Det lover jo bra for nr 2Hehe, nei..men gjør det for det![]()
Jepp, unnagjort på 5t og 38min. Var litt oppi badekar, men ellers ikke noe annet. Fødte i seng.
Åh, nå hadde jeg håpt at du skulle vite det!Åh da får du det sikkert ikke av meg heller
Når jeg har kynnere så strammer hele magen seg og blir steinhard.
Med maseriene er det mer nedpress, murring og samtidig litt tak i ryggen.
Jeg har forresten veldig for meg at du kommer til å få før meg!Åh da får du det sikkert ikke av meg heller
Når jeg har kynnere så strammer hele magen seg og blir steinhard.
Med maseriene er det mer nedpress, murring og samtidig litt tak i ryggen.
hehe vel. jeg har kommet med en forklaring...sånn det er for meg iallefallÅh, nå hadde jeg håpt at du skulle vite det!men, spiller jo forsåvidt ingen rolle hva man kaller dem.. og det er vel Kanskje ingen klar grense heller på hva som er hva..
ja veldigHerligHadde dere en fin bursdag for lille N
?
hahaha nææææh..tror jeg ikke...så tullete som hun er går jeg vaffal til terminJeg har forresten veldig for meg at du kommer til å få før meg!![]()
oohhh artigja veldighun har jo bursdag på halloween dagen hun
![]()
Jaa! Den langhårete er bittelita og skjeløyd ♡Åhhh helledussen så skjønne<3<3<3
Spennende, er det oppkaling eller noe nytt?Yes det har vi![]()
jaoohhh artig![]()
Varierer, vi betaler 3 ganger I året. Men den summen der er jo det man betaler til sammen ila årethttp://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=66770965&searchclickthrough=true
hvor ofte betaler man kommunale avgifter?![]()