skal høre med banken igjenSpørs hvilken bank du er i kontakt med. Legger jo inn fremtidig ca inntekt på studenter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
skal høre med banken igjenSpørs hvilken bank du er i kontakt med. Legger jo inn fremtidig ca inntekt på studenter
Ja, det syns jegå nei du kødderjeg driver å ser på finn og han får bare finne seg i at jeg drar på en visning og kommer hjem med prospekt
![]()
Det har vært noen tunge dager tenker jeg. Klem til deg,og god helg ♡Samme her.
Vært mye som har skjedd de siste dagene.
Beskjed om at styrer slutter hos oss etter jul kom i går, og i dag bisettelse for mamman til ene assistenten min.
Så vært mye trist de siste dagene...
Godt med helg nå..
ser man kan detJa, det syns jegjeg bestilte prospekter hjem jeg
![]()
Du kan jo stå som eier og får lån sammen med han, du skal I teorien ikke påvirke lånet positivt eller negativt. Sånn var det med ossfungerer ikke sånn dessverre :/ men jeg skal kjøpe inn når jeg får ufør da det skal jeg![]()
Ser denser man kan detmen jeg må sjekke først om stedene blir solgt på første visning eller siste
![]()
genialt daSer denfordelen med å bestille prospektet hjem er at du får høre budene mens de blir gitt uansett
![]()
Bare hyggeliggenialt datakk for tipset
![]()
Gjør detskal høre med banken igjen![]()
tusen takkGjør detlykke til
Tips: lokalbanker gjør ofte vurderingene mer idivinduelt enn større banker![]()
Ja vært litt tøft nå.Det har vært noen tunge dager tenker jeg. Klem til deg,og god helg ♡
sender klemmer og gode tanker til deg <3Ja vært litt tøft nå.
Takk det samme ❤
Takk ❤sender klemmer og gode tanker til deg <3
Her maser mannen hver dag om hundJa har veldig lyst på hund selv. Men får vente til vi har egen bolig
.
Ja det er i grunn merkeligrart jeg har sovet godt I et år da,egentlig
![]()
Gjorde det gittPlutselig fikk du en mission for helga...?![]()
Forstår godt at du ikke vil ha hund daHer maser mannen hver dag om hund
Jeg orker ikke...har nok med tre barn, 2 katter og turnusjobb![]()