Åh,det så herlig ut. Må nok smiske litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh,det så herlig ut. Må nok smiske litt
Ingen er like. Spørs jo på inntekt og andrr utgifter. Tilleggsstønader? Hvor mye man får i bidrag fra far osvmen det er sånn at når man har 2 barn er det vanskelig å få lån alene?jeg kommer ikke til å få lån før om 2-3 år minst kommer an på når NAV ser på meg som ufør og ikke presser meg til bristepunktet mer det
![]()
ikke santJo, i teorien så er banken vanskeligere... men om dere søker lån nå er dere ikke pliktig å si noe![]()
Hehe, ja det hender seg de har litt for god tid disse mannfolkaikke santjeg sier det til det forbanna mannfolket mitt som jeg elsker tusen ganger, men når han er sta og grinete da takler jeg ikke trynet på han
haha! han sier ikke stress... jeg sier jo men det er ikke sikkert du får noe lån med 2 barn så vi burde tenke den retningen..... mannfolk skal være så avslappet
![]()
Huff, du får hvile litt nå![]()
Det hørtes bra utPlaner om å slappe av nå til laaangt utpå morgendagen![]()
han har ok inntekt og per dags dato har vi ikke bil, men det er pga her vi bor. manglede parkeringsmuligheter. her er det ikke noe bidrag fra far. han er pappa til lille NIngen er like. Spørs jo på inntekt og andrr utgifter. Tilleggsstønader? Hvor mye man får i bidrag fra far osv
Har man egenkapital? Startlån fra kommunen?
Man vet aldri igrunn før man snakker med banken
God kveld! Enig med deg - glad det er helg nå!God kveld :-D
Hvordan er det med dere alle?
Jeg er glad det er helg, vært en dårlig uke![]()
å nei du kødderHehe, ja det hender seg de har litt for god tid disse mannfolka![]()
Samme her.Vært ei slitsom uke. Jeg sitter å ser skavlan,skal straks slå over på senkveld. Hvordan er det med deg?![]()
Stemmer det.men det er sånn at når man har 2 barn er det vanskelig å få lån alene?jeg kommer ikke til å få lån før om 2-3 år minst kommer an på når NAV ser på meg som ufør og ikke presser meg til bristepunktet mer det
![]()
Ja den er gull verdt nå.God kveld! Enig med deg - glad det er helg nå!
Du skrev lån alene så tenkte du var alene og ikke sammen med barnefarhan har ok inntekt og per dags dato har vi ikke bil, men det er pga her vi bor. manglede parkeringsmuligheter. her er det ikke noe bidrag fra far. han er pappa til lille Nhan startet med 300.000 i egenkaptial her vi bor nå.
hihi han får lånebevis via mail og jeg trenger ikke være med på møter og sånn siden det er kun han som søker lån jeg får ikke en dritt -.-Stemmer det.
De trekker fra lånekapasitet når man har barn...
Så få ut fingeren før det synes ;-)
det er hans inntekt for jeg får ikke være med -.- han får 1.7-1.8 i lån + egenkapital da. det får han nå med ett barn og han eier 2 roms som vi bor i nåDu skrev lån alene så tenkte du var alene og ikke sammen med barnefar
Men da er det jo deres inntekter - deres utgifter nå eller hvordan de vil bli - rentebufferen på 5% = hvor mye lån det er rom for
Har man mye utg er det kanskje ikke rom for like mye lån som noen som har samme inntekt men lite utgifter![]()
Hvorfor får du ikke være med?det er hans inntekt for jeg får ikke være med -.- han får 1.7-1.8 i lån + egenkapital da. det får han nå med ett barn og han eier 2 roms som vi bor i nå![]()
fordi jeg har aap og det telles ikke som inntekt -,-Hvorfor får du ikke være med?
Tja, kan jo legge inn uføretrygd som er det som sikkert vil komme etterhvertfordi jeg har aap og det telles ikke som inntekt -,-
fungerer ikke sånn dessverre :/ men jeg skal kjøpe inn når jeg får ufør da det skal jegTja, kan jo legge inn uføretrygd som er det som sikkert vil komme etterhvert
Spørs hvilken bank du er i kontakt med. Legger jo inn fremtidig ca inntekt på studenterfungerer ikke sånn dessverre :/ men jeg skal kjøpe inn når jeg får ufør da det skal jeg![]()