Bor du langt unna sykehuset da?Njaaa...akkurat nå er jeg alene her med OJ. som sovermeeen joda
![]()
Håper du får tak i mannen om det trengs i kveld da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bor du langt unna sykehuset da?Njaaa...akkurat nå er jeg alene her med OJ. som sovermeeen joda
![]()
HahaJa,kanskje derfor jeg sover så dårlig?![]()
Håper jentungen sovner snart. Her må vi inn på skift og satser på at det ikke tar alt for lang tid. Hva står på menyen i kveld?Ser jo ut som om det er liv her i kveld
jeg har en liten pause fra kjøkkentjenesten før jeg skal tilbake igjen, hva skjer?
Dyr er så herlige altsåJa hun vet å komme å dytte snuten sin borti armen når hun også vil ha oppmerksomhet![]()
Jada, han er bare 15min unna hos en kompisBor du langt unna sykehuset da?
Håper du får tak i mannen om det trengs i kveld da![]()
Nei, det var kjempe fintOhh så kultBra.
![]()
Jeg hadde syns det vært skummelt tror jeg![]()
Ja har veldig lyst på hund selvDyr er så herlige altså![]()
Hahahaha ja det tror jeg nesten
Åhh hvordan var din:/?Nei, det var kjempe fintville jo selvfølgelig ikke at hun skulle ha vondt, så det var nok det værste. Men hun hadde en veldig fin fødsel; stikk motsatt fra min, så det var fint
![]()
Det er litt skravlings her nåSer jo ut som om det er liv her i kveld
jeg har en liten pause fra kjøkkentjenesten før jeg skal tilbake igjen, hva skjer?
Okei..heheHaha
jeg ser ikke på da, det bare står på![]()
Hahader har du nok forklaringen
![]()
Her lages kyllingkebabHva lages?
Norske talenter på tven her![]()
Håper jentungen her også sover snart..Håper jentungen sovner snart. Her må vi inn på skift og satser på at det ikke tar alt for lang tid. Hva står på menyen i kveld?![]()
He he, men høres ut som en bra kveld det da!Åh, hadde det ikke vært for halsbrannen hadde rødvin vært sykt fristende akkurat nå. Gleder meg til å kunne ta et glass til julDet skal jeg søren meg kooooose meg med!
Blir vel gullrekka på tv etterpå, og potetgull med dip. Med flytende Gaviscon ved siden av![]()
Ehhhh... Jo!Var det ikke nettop jul?
Plutselig fikk du en mission for helga...?Ooh....takk for at du minnet meg på det!!![]()
Helt forferdelig.. jeg er bløder, og mistet alt for mye blod. Måtte hasteopereres i full narkose rett etter fødsel siden jeg ikke får epidural... de klarte ikke å stoppe blødningene før operasjonen. Så det var et styr...Åhh hvordan var din:/?
Oh, høres godt ut!Her lages kyllingkebab![]()