Skravletråd November

Ser jo ut som om det er liv her i kveld :)
jeg har en liten pause fra kjøkkentjenesten før jeg skal tilbake igjen, hva skjer?
Håper jentungen sovner snart. Her må vi inn på skift og satser på at det ikke tar alt for lang tid. Hva står på menyen i kveld? :)

Ohh så kult:D Bra. ;)

Jeg hadde syns det vært skummelt tror jeg:P
Nei, det var kjempe fint :) ville jo selvfølgelig ikke at hun skulle ha vondt, så det var nok det værste. Men hun hadde en veldig fin fødsel; stikk motsatt fra min, så det var fint :)

Nei, det var kjempe fint :) ville jo selvfølgelig ikke at hun skulle ha vondt, så det var nok det værste. Men hun hadde en veldig fin fødsel; stikk motsatt fra min, så det var fint :)
Åhh hvordan var din:/?

Åh, hadde det ikke vært for halsbrannen hadde rødvin vært sykt fristende akkurat nå. Gleder meg til å kunne ta et glass til jul :) Det skal jeg søren meg kooooose meg med!

Blir vel gullrekka på tv etterpå, og potetgull med dip. Med flytende Gaviscon ved siden av :D
He he, men høres ut som en bra kveld det da!

Åhh hvordan var din:/?
Helt forferdelig.. jeg er bløder, og mistet alt for mye blod. Måtte hasteopereres i full narkose rett etter fødsel siden jeg ikke får epidural... de klarte ikke å stoppe blødningene før operasjonen. Så det var et styr...
Vil ikke skremme deg som str foran en fødsel nå da, men deg er ekstremt med meg siden jeg har en sykdom.

Back
Topp