Skravletråd November

Mye følelser i sving:) Jan ikke huske jeg var sånn med forrige. Nå er jeg ganske lettrørt sånne ellers og da..:P men ikke SÅ ille :)
Jeg er ikke gravid en gang:-/. Så vidt jeg vet... er hjemme i permisjon med førstemann meen er nå noen måneder siden fødselen så trodde det skulle være over nå.

Siste hcg prøven i morgen :) gyn ringte meg og trodde noe var skjedd siden jeg avbestilte så alle tar vare på meg ❤️ Ringer når lille N er frisk for å være sikker at bhg ikke ringer pga det :)

Haha. Ååja. I mangel på fantasi er ofte den eneste sangen jeg kommer på å synge til jenta mi "lille petter edderkopp". Og den går på repeat i hodet. Eeer så lei!:p

hehe! Ja, man blir jo helt sprø, for sangene er så korte også, så det er liksom bare ett par setninger som går på repeat heele tiden.. Har visst klart å bytte ut timmy med gråtass jeg nå :hilarious:

Æsj, hvordan gikk det?:(
Litt tidlig å stå opp..
Hvordan det gikk?
Jeg har vært oppe siden 04:45...
Har blitt litt mye i dag så jeg har ikke fått sovet noe mer

Heihei og god ettermiddag:) Da har man akkurat fått satt baken i sofaen etter en tur hos jordmor, kafe, pakkehenting og innkjøp av tak materiale. Så bar turen ned til nærmeste postkontor hvor vi endelig fikk hentet første pakke og mens jeg er i ekstase over pakken, er bikkja i full lek med bobleplasten.

Dagens "loot"
12189648_1705728699638491_1399769848132597716_n.jpg
Spennende med pakker:D stas!

Lille N sover og var trøtt 2 timer etter hun våknet :/ nå skal jeg snart gjøre meg klar og finne frem klær til henne :) legetime 14:20 og da ber jeg om hcg :) ellers så håper jeg etter medsin at vi ser bedring på øyekatarr den ble ille i går kveld ... Hva gjør dere? :)
Håper øynene hennes snart er bra igjen!:)

Hadde besøk av nevøen min i helga, nå har jeg hatt sangen til Timmy-tid på hjernen i heeele dag! Jeg blir gal! :wacky: :hilarious: Andre som plages med barnesanger som klistrer seg til hjernen? Hjelper ikke akkurat på å jobbe i bhg heller :p
Jo takk, har sunget mye på Fantorangen de siste månedene:P

Back
Topp