Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er ikke gravid en gang:-/. Så vidt jeg vet... er hjemme i permisjon med førstemann meen er nå noen måneder siden fødselen så trodde det skulle være over nå.Mye følelser i svingJan ikke huske jeg var sånn med forrige. Nå er jeg ganske lettrørt sånne ellers og da..
men ikke SÅ ille
![]()
Æsj, hvordan gikk det?Ikke juble for tidlig
Lille U sov fra kl 18:30 til kl 04:45 uten pupp, jippi.
Problemet er at etter maten ville han nå heller ikke sove igjen
Haha. Ååja. I mangel på fantasi er ofte den eneste sangen jeg kommer på å synge til jenta mi "lille petter edderkopp". Og den går på repeat i hodet. Eeer så lei!![]()

Halleluja det var dyrt!Fanken...dommen fra verksted ble 9000,-
Bil er jammen meg et tapsprosjekt![]()
Hvordan det gikk?Æsj, hvordan gikk det?
Litt tidlig å stå opp..
God ettermiddagGod dag, god dag! :-D
Noen som har noen spennende planer for dagen i dag?
Spennende med pakkerHeihei og god ettermiddagDa har man akkurat fått satt baken i sofaen etter en tur hos jordmor, kafe, pakkehenting og innkjøp av tak materiale. Så bar turen ned til nærmeste postkontor hvor vi endelig fikk hentet første pakke og mens jeg er i ekstase over pakken, er bikkja i full lek med bobleplasten.
Dagens "loot"
![]()
Håper øynene hennes snart er bra igjen!Lille N sover og var trøtt 2 timer etter hun våknet :/ nå skal jeg snart gjøre meg klar og finne frem klær til hennelegetime 14:20 og da ber jeg om hcg
ellers så håper jeg etter medsin at vi ser bedring på øyekatarr den ble ille i går kveld ... Hva gjør dere?
![]()
Jeg ogHåper øynene hennes snart er bra igjen!![]()
Hva blir det?Yes! Da var farsdagsgaven fra mini i boks![]()
Krysser alt jeg har for at han tar smokk og flaske innen da![]()
Jo takk, har sunget mye på Fantorangen de siste månedeneHadde besøk av nevøen min i helga, nå har jeg hatt sangen til Timmy-tid på hjernen i heeele dag! Jeg blir gal!![]()
Andre som plages med barnesanger som klistrer seg til hjernen? Hjelper ikke akkurat på å jobbe i bhg heller
![]()
Jo takk, har sunget mye på Fantorangen de siste månedene![]()
Så spennendeDa ble jeg statist i en serie plutselig![]()