Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vurdert det men da hadde jeg fått en sur liten mini som ikke ville gjort annet enn å henge på megVi skal også i åpen barnehage. Men her tar vi luren når den er ferdig![]()
Off da:-/. Håper du får en liten lur ila dagenNja, han var igårkveld..sovna vel skikkelig i 1-tia![]()
:-O. Hva som måtte fikses?Fanken...dommen fra verksted ble 9000,-
Bil er jammen meg et tapsprosjekt![]()
:-O. Hva som måtte fikses?
Bedre med to lurer når de så små. Min er jo eldreHar vurdert det men da hadde jeg fått en sur liten mini som ikke ville gjort annet enn å henge på meg. Har ennå 2 lurer
![]()
Så deilig! Har dere tatt bilde av barnet?Hurra! Årets julekort er bestilt!pluss 3 bilde-julegaver
Endelig igang med julegreiene!
![]()
Æsj, bil er noe skit altså. Ja, den bør være fornøyd nåNytt batteri, noe bremseslanger, foring på ene bærearmen og en ting til jeg ikke husker + service![]()
Møkkabiiiiiiiil...nå bør den svive godt!![]()
Huff, bekkenet slått seg helt vrangt?Vet ikke om det er derfor, for jeg gjorde nada resten av dagen og lå på sofaen. Var brukbar da jeg la meg.
Men jeg sier bare "morgen" i dag, kjenner jeg.
Høyst på tide å stå opp. Definitivt.
I morgen er jeg sykemeldt, heldigvis. Da skal jeg ha guttungen på helsestasjonen for vaksine da.
Jaja. Får vel dra meg ut av senga snart. Har vært på do, og vet at bekkenet er ikke bedre når jeg står enn det kjennes her jeg ligger, heller.
Bil er tapsprosjekt, uansett.Fanken...dommen fra verksted ble 9000,-
Julekort ja, det MÅ jeg få tatt bilder til i helga!!Hurra! Årets julekort er bestilt!pluss 3 bilde-julegaver
Endelig igang med julegreiene!
![]()
Klem til deg
Oi da, det var litt penger ja:/Fanken...dommen fra verksted ble 9000,-
Men så må man jo gjerne ha bil også, så må bare bite i det sure eplet...Javisst er det det![]()