Høres bra ut det![]()
Her fikk han et ps4 spillhaha.
Han ønska seg det![]()
Grei gave det og ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres bra ut det![]()
Her fikk han et ps4 spillhaha.
Han ønska seg det![]()
Krysser alt jeg har for at han tar smokk og flaske innen daJa, det MÅ bare det![]()
![]()
Ja. Så får han noe han ønsker segGrei gave det og ja![]()
Hva bestilte vi ikke?Når var termin igjen?![]()
Hva har du bestilt fra jollyroom forresten? Der kjøpte vi babygymen vår:
Ja dro igårNæh! I dag?
Oi, hvordan gikk det?!God kveldferdig på trening
var innom butikken å plukka opp g tester
![]()
Det går nokk bra, lykke til og grattis med nurketLykke dag!! Vært hos legen for oppfølgning etter sykemeldinger etter langvarig hjernerystelse.. Samt kontroll på lille nurk(15+2).. Jeg har mye magesmerter i det siste og vært veldig bekymret for at det ikke har vært liv i magen.. Vært veldig redd for SA.. Selv om jeg ikke har hatt noen blødninger.. Men legen lyttet i dag.. Og en hørte tydelig hjerteslag!! Ett sterkt hjerte mente legen!! Kjente det lettet på bekymring!!
Det går nokk bra, lykke til og grattis med nurketvet hvordan det er å bekymre seg, heeh.
Tror du snart må senke skuldrene littNå har jeg ett spørsmål til dere:
Skal eller ikke? Ta hcg prøve i morgen. Kanskje på tide å møte angsten som legen sa og slappe av og nyte .... Jævla angst som kommer på kvelden -.-
HahaJeg har sett Titanic for ørtende gang, og det er like trist som vanlig :'(![]()
Syns den aldri slutter å være forferdelig lang, jegHahaden slutter aldri å være trist
![]()
Med Leonardo dicaprio der så kan den bare være så lang den vilSyns den aldri slutter å være forferdelig lang, jeg![]()
Jeg begynte å strigråte av den sangen fra Kamilla og Tyven her om dagen jeg, så skjønner hva du menerSå sentimental jeg skulle bli da:-/. Hadde tven på i bakgrunnen mens jeg lekte med mini og var reprise av en gammel episode av castle. På slutten blir en politimann drept med påfølgene begravelse og hvem sitter og sipper? Joda jeg...
Kom sånn plutselig også:-/.Jeg begynte å strigråte av den sangen fra Kamilla og Tyven her om dagen jeg, så skjønner hva du mener![]()
Mye følelser i svingKom sånn plutselig også:-/.
Tusen takkLykke til hos legen
Her skal snuppa legges for 2. Lur![]()