Skravletråd November

20 minutter lur på frøkna er ikke mye å skryte av. Og prøvd i 20 minutter å legge henne videre. Aarg

Når var termin igjen?:)
Hva har du bestilt fra jollyroom forresten? Der kjøpte vi babygymen vår :):
Hva bestilte vi ikke? :p kan jo nevne et par ting.

Strømpebukse i ull, lekegrind, stellematte, badestol med balje, speil og solskjerm til bil, uro med stativ, madrass til lekegrind og seng og et teppe. Så ble litt kan en si, men har spart over 12k på Halloween tilbudene som var og andre tilbud.

Har termin 27 januar.

Lykke dag!! Vært hos legen for oppfølgning etter sykemeldinger etter langvarig hjernerystelse.. Samt kontroll på lille nurk(15+2).. Jeg har mye magesmerter i det siste og vært veldig bekymret for at det ikke har vært liv i magen.. Vært veldig redd for SA.. Selv om jeg ikke har hatt noen blødninger.. Men legen lyttet i dag.. Og en hørte tydelig hjerteslag!! Ett sterkt hjerte mente legen!! Kjente det lettet på bekymring!!

Lykke dag!! Vært hos legen for oppfølgning etter sykemeldinger etter langvarig hjernerystelse.. Samt kontroll på lille nurk(15+2).. Jeg har mye magesmerter i det siste og vært veldig bekymret for at det ikke har vært liv i magen.. Vært veldig redd for SA.. Selv om jeg ikke har hatt noen blødninger.. Men legen lyttet i dag.. Og en hørte tydelig hjerteslag!! Ett sterkt hjerte mente legen!! Kjente det lettet på bekymring!!
Det går nokk bra, lykke til og grattis med nurket :) vet hvordan det er å bekymre seg, heeh.

Så sentimental jeg skulle bli da:-P:-/. Hadde tven på i bakgrunnen mens jeg lekte med mini og var reprise av en gammel episode av castle. På slutten blir en politimann drept med påfølgene begravelse og hvem sitter og sipper? Joda jeg...

Mannen og 6 åringen dro i svømmehallen. Nå skal jeg slenge beina på bordet litt;) Besøk av oldefar for å spise kveldsmat sammen etterpå:)

Så sentimental jeg skulle bli da:-P:-/. Hadde tven på i bakgrunnen mens jeg lekte med mini og var reprise av en gammel episode av castle. På slutten blir en politimann drept med påfølgene begravelse og hvem sitter og sipper? Joda jeg...
Jeg begynte å strigråte av den sangen fra Kamilla og Tyven her om dagen jeg, så skjønner hva du mener;)

Back
Topp