KondolererTante sovnet stille inn i natt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KondolererTante sovnet stille inn i natt![]()
Kjipt:-/. Ja da bør den jammen meg vær bra kjørbarNytt batteri, noe bremseslanger, foring på ene bærearmen og en ting til jeg ikke husker + service![]()
Møkkabiiiiiiiil...nå bør den svive godt!![]()
Sant detBedre med to lurer når de så små. Min er jo eldre![]()
Ja kan ikke klageMorn mornalle hatt en bra natt?
![]()
Kjipt:-/. Ja da bør den jammen meg vær bra kjørbar![]()
Så gøy å hente henne i senga når hun spreller med hele kroppen og gir tidenes smil når hun seg megSå bra![]()
Så gøy å hente henne i senga når hun spreller med hele kroppen og gir tidenes smil når hun seg meg![]()
Greit å få bilen tilbakeMhm... Hadde håpt på å få hebte den idag, men har ikke hørt mer enda. Må kanskje ringe å spørre
Skal tross alt gå Storhaug-Hillevåg for å hente driten![]()
den ble litt sånn bob bob. Urolig jenteJa kan ikke klage. Du da?
Lille N sover og var trøtt 2 timer etter hun våknet :/ nå skal jeg snart gjøre meg klar og finne frem klær til hennelegetime 14:20 og da ber jeg om hcg
ellers så håper jeg etter medsin at vi ser bedring på øyekatarr den ble ille i går kveld ... Hva gjør dere?
![]()
Heihei og god ettermiddagDa har man akkurat fått satt baken i sofaen etter en tur hos jordmor, kafe, pakkehenting og innkjøp av tak materiale. Så bar turen ned til nærmeste postkontor hvor vi endelig fikk hentet første pakke og mens jeg er i ekstase over pakken, er bikkja i full lek med bobleplasten.
Dagens "loot"
![]()
Hehe. Øv i vei så skal det gåHåper det... Jeg SKAL på julebord i desember![]()
Andre som plages med barnesanger som klistrer seg til hjernen? Hjelper ikke akkurat på å jobbe i bhg heller Så braden ble litt sånn bob bob. Urolig jentemen fikk sove litt da
![]()
Ser ut som du har fått henta deg en god fangst der![]()
Gaven er i boks her også.Yes! Da var farsdagsgaven fra mini i boks![]()