Skravletråd November

Heihei og god ettermiddag:) Da har man akkurat fått satt baken i sofaen etter en tur hos jordmor, kafe, pakkehenting og innkjøp av tak materiale. Så bar turen ned til nærmeste postkontor hvor vi endelig fikk hentet første pakke og mens jeg er i ekstase over pakken, er bikkja i full lek med bobleplasten.

Dagens "loot"
12189648_1705728699638491_1399769848132597716_n.jpg

Lille N sover og var trøtt 2 timer etter hun våknet :/ nå skal jeg snart gjøre meg klar og finne frem klær til henne :) legetime 14:20 og da ber jeg om hcg :) ellers så håper jeg etter medsin at vi ser bedring på øyekatarr den ble ille i går kveld ... Hva gjør dere? :)

Mhm... Hadde håpt på å få hebte den idag, men har ikke hørt mer enda. Må kanskje ringe å spørre :o
Skal tross alt gå Storhaug-Hillevåg for å hente driten :p
Greit å få bilen tilbake :-). Er først når vi ikke har den vi merker hvor avhengig vi er av den.
Og du trenger jo litt tid også på å gå. Er jo ett stykke med storhaug - hillevåg

Lille N sover og var trøtt 2 timer etter hun våknet :/ nå skal jeg snart gjøre meg klar og finne frem klær til henne :) legetime 14:20 og da ber jeg om hcg :) ellers så håper jeg etter medsin at vi ser bedring på øyekatarr den ble ille i går kveld ... Hva gjør dere? :)

Lykke til hos legen :)
Her skal snuppa legges for 2. Lur :)

Heihei og god ettermiddag:) Da har man akkurat fått satt baken i sofaen etter en tur hos jordmor, kafe, pakkehenting og innkjøp av tak materiale. Så bar turen ned til nærmeste postkontor hvor vi endelig fikk hentet første pakke og mens jeg er i ekstase over pakken, er bikkja i full lek med bobleplasten.

Dagens "loot"
12189648_1705728699638491_1399769848132597716_n.jpg

Ser ut som du har fått henta deg en god fangst der ;)

Hadde besøk av nevøen min i helga, nå har jeg hatt sangen til Timmy-tid på hjernen i heeele dag! Jeg blir gal! :wacky: :hilarious: Andre som plages med barnesanger som klistrer seg til hjernen? Hjelper ikke akkurat på å jobbe i bhg heller :p

Back
Topp