Skravletråd

Føler meg flinkere enn flinkest akkurat nå: jeg kjøpte (bestilte på nett) hele fire julegaver i går!:D Klapp på skuldra til meg, som pleier å begynner 15. desember!;) Har satt meg som mål å være ferdig til seinest 10. desember i år (egentlig til 1., men kjenner meg selv såpass godt at jeg vet at det ikke kommer til å skje:-P), så føler jeg er godt i gang med fire av totalt 17 stk:-P
Så flink du er:D jeg har ikke kommet lenger enn til å begynne å tenke på å lage en liste over hvem jeg skal kjøpe til. Men er nå en start uansett da :p

Så flink du er:D jeg har ikke kommet lenger enn til å begynne å tenke på å lage en liste over hvem jeg skal kjøpe til. Men er nå en start uansett da :p
Ja, jeg er virkelig imponert selv og nå!:D Hehe, lista mi på det hadde jeg klar i starten av oktober, så det går ikke akkurat såå fort her heller;) Bare det at man har en viss oversikt over hvem man skal gi til føler jeg er en veldig god start! ;)

Så gøy at det er flere av oss som er avhengig av lister :) Jeg bruker det på alt ellers også.

Nå er jeg lei av unger som diskuterer på leksene :mad: At det ikke går ann å bare forstå at hvis de gjør det med en gang så bruker de så mye mindre tid!

Satser på det blir mer og mer aktivitet frem mot fødsel nå :D jeg merker hvertfall at jeg blir mer og mer aktiv:-)

Samme her!! Jeg føler det er mye enklere og morsommere å
være aktiv her på forumet nå som vi er så mange som er aktive!!
I tillegg verker bekkenet mer enn det noen gang har gjort. Jeg klarer så vidt å røre på meg og har derfor bedre tid til å skrive her inne :)

Hihi, andre med mageshow? Ligger litt over på venstre siden og da sparkes og dyttes det ned mot sofaen i en voldsom fart! Må nesten le, kiler jo litt :D Godt å kjenne at ho er aktiv da

Nå er jeg lei av unger som diskuterer på leksene :mad: At det ikke går ann å bare forstå at hvis de gjør det med en gang så bruker de så mye mindre tid!

Det poenget tok min sønn nå sist måned, plutselig en dag sa han at han ville ikke bruke tid på å krangle med meg om å gjøre leksene (det går alltid greit å gjøre dem når han bare kommer i gang, men han hadde jo planlagt andre ting han heller ville gjøre med en gang han kom hjem.... lego f-eks) for han innså at "det stjeler jo bare den tiden jeg kan bruke til å leke etterpå" Hurra, vi måtte bare et par mnd ut i andre klasse....

Hihi, andre med mageshow? Ligger litt over på venstre siden og da sparkes og dyttes det ned mot sofaen i en voldsom fart! Må nesten le, kiler jo litt :D Godt å kjenne at ho er aktiv da
Oh yes! Han her er skikkelig aktiv til alle døgnets tider!:D Nå i skrivende stund kjennes det ut som han driver med karatetrening inni der;)

Min sparker nesten alltid mot senga, sofaen, faren eller hva enn jeg letter meg mot, ja

Det poenget tok min sønn nå sist måned, plutselig en dag sa han at han ville ikke bruke tid på å krangle med meg om å gjøre leksene (det går alltid greit å gjøre dem når han bare kommer i gang, men han hadde jo planlagt andre ting han heller ville gjøre med en gang han kom hjem.... lego f-eks) for han innså at "det stjeler jo bare den tiden jeg kan bruke til å leke etterpå" Hurra, vi måtte bare et par mnd ut i andre klasse....
Heldige deg! Min turbo-7åring finner ikke roen og blir bare frustrert og sint hvis han ikke forstår, gjør feil eller forstår feil. Veiledning er vanskelig å ta til seg! Sukk

Samme her!! Jeg føler det er mye enklere og morsommere å
være aktiv her på forumet nå som vi er så mange som er aktive!!
I tillegg verker bekkenet mer enn det noen gang har gjort. Jeg klarer så vidt å røre på meg og har derfor bedre tid til å skrive her inne :)
Kunne sagt hurra for at bekkenet ditt verker da. Slik at aktiviteten her går opp. Men er jo kjedelig :( håper det går over!

Gutt nr. 1 er snart i seng, venter på at nr. 2 skal komme hjem og få spist kveldsmat og lagt seg han også. Jeg vil lage meg kveldsmat og spise i ro og fred foran tv-en :p Halsbrann til tusen i dag, så fantaserer om sjokolademelk!

Her er også aktiviteten stor om dagen:) føler magen strekkes i alle retninger :p

Magen føles faktisk fullere en noen gang... Går nesten ikke an å spise og drikke uten å føle seg helt proppa!!

Her er også aktiviteten stor om dagen:) føler magen strekkes i alle retninger :p

Magen føles faktisk fullere en noen gang... Går nesten ikke an å spise og drikke uten å føle seg helt proppa!!
Er så enig! Føles som om maten sitter fast i halsen, eller presses oppover igjen... Slitsomt når man er skrubbsulten men ikke klarer mer enn bittelitt av gangen

Men yngstejenta på 4,5 bøller med leggingen i dag også. Uke do i dag, kos. Jeg er oppgitt. Frustrert. Og hører henne igjen.

Men yngstejenta på 4,5 bøller med leggingen i dag også. Uke do i dag, kos. Jeg er oppgitt. Frustrert. Og hører henne igjen.
Så kjedelig! Hører mini romsterer på rommet, men han rydder faktisk :eek: Lar han holde på 10 minutter til før jeg går opp og sier natta. Ikke ofte han rydder frivillig for å si det sånn...

Nå har hun lagt i ti minutter. Håååååper

Back
Topp