Skravletråd

Jeg derimot, følger best opp lister på papir, merkelig nok. Jeg har mange digitale

En fireåring akkurat puttet i seng for tredje gang etter "må på do". Hvor mye på do kan man måtte på et kvarter? SOVE!!!!

En dråpe kom på fjerde forsøk....
Nå er det nok!

Håper inderlig det, ja.

Mannen har gått på fotballtrening, så jeg må takle henne selv, det er ofte godt å kunne bytte når det låser seg med en av oss...

Fordi vi ikke hatt får gjort som planlagt har vi ikke fått ferdig eget rom til broren enda, så hun holder jo ham våken også

Hun har lagt i ti minutter nå, er det snart håp??

Huff! Slitsomt med barn som ikke får sove!

Jeg har vondt i korsryggen når jeg sitter, så vondt i symfysen at jeg nesten ikke klarer å gå! Kjørt siden klokka 2 i dag. Jeg gleder meg til å komme hjem, og lurer nesten på om jeg må revurdere møreturen i jula, men vil ikke være uten kjæresten så nærme fødsel, og ønsker ikke å holde han på østlandet heller :-(

Hun sovnet heldigvis, ja. Han sovet nok så snart hun ble stille.

Lange kjøreturer er drepen for bekkenet mitt, jeg merker det på de 20-30-40 (avhenig av levering avunger og kø) jeg bruker på vei til jobb også, og er veldig, veldig, veldig glad jeg ikke skal på juleferie!

Går bedre å sitte på enn å kjøre selv, men ligger nesten i bilen da :p Har problemer med å kjøre langt til vanlig pga ryggen så ikke noe nytt her i gården, men like slitsomt!

Nå er det natta på meg, helt slått ut

Har dere lister? Hva har dere lister på?

Jeg har utstyrsliste til babyen (ikke mye igjen der heldigvis), julegaveliste (mangler bare to og å pakke inn/levere ut) og en lang liste over ting jeg må gjøre på jobb før jeg gir meg (det er desidert den værste da det bare er jeg som kan de tingene for øyeblikket).

Det kommer etterhvert pakkeliste til fødebagen, lange handlelister til jul, egen liste over ting jeg må kjøpe på apoteket før fødsel og liste over hva jeg skal gjøre her hjemme før frøkna kommer
Veldig glad i lister <3 Foreløpig har jeg bare en liste over ting som skal bli gjort i huset og ting jeg må huske å gjøre på jobb, men kjenner jeg meg selv rett kommer det nok lister på samtlige av tingene du har nevnt;-) Jeg er bare litt treig av meg:-) Elsker å skrive lister frem til jul, blir liksom litt mer system i hodet mitt og da er jeg sikker på at jeg ikke glemmer noe. Problemet er bare å fullføre listene, er stort sett alltid en ting eller to som aldri blir krysset ut:-P

Har dere lister? Hva har dere lister på?

Jeg har utstyrsliste til babyen (ikke mye igjen der heldigvis), julegaveliste (mangler bare to og å pakke inn/levere ut) og en lang liste over ting jeg må gjøre på jobb før jeg gir meg (det er desidert den værste da det bare er jeg som kan de tingene for øyeblikket).

Det kommer etterhvert pakkeliste til fødebagen, lange handlelister til jul, egen liste over ting jeg må kjøpe på apoteket før fødsel og liste over hva jeg skal gjøre her hjemme før frøkna kommer
Jeg har lister på så og si alt!:p Har kuttet ned noe nå da (fant ut at jeg hadde jo faktisk ikke reelt behov for liste over hva vi har), så listene jeg har nå er;
-Julegaveliste
-Ting baby mangler av utstyr (-klær)
-Klær baby mangler
-Hva skal pakkes i fødebaggen

Også har jeg en liste på ting jeg og gubben må huske å kjøpe som ikke er babyrelatert, slik som fester til hyller på badet f.eks.:p

Alle listene mine skrives på papir, så stryker jeg ut ettersom det er ordnet:) Har en egen bok jeg skriver i;)

Og forresten, vi kan jo fint bli mange januarjenter på vinnerlistene, det er bare å skravle det!

I november er det ikke innleggskrav engang, bare komme på topp 100, det er snakk om 2-300 innlegg på en måned det, og det klarer alle som vil :) La oss ta et par aktive dager hvor vi skravler om permisjonsplaner, svangerskap, sjopping, å ja, utstyrslister og hva som er vasket og organsiert, eller for oss andre, hva vi snart BØR vaske og organisere, juleforberedelser, gaveshopping, hverdagsliv og hva det måtte være., så er vi med hele gjengen :)

Det hørtes MYE mer overkommelig ut:)
Liker ikke stresse med innlegg, men synes det er kjempegøy om mange er aktive og får pratet en del på terminforumet. Det er veldig trivelig når man er så mye hjemme som nå og få litt "selskap" og ha noe å lese på

Det hørtes MYE mer overkommelig ut:)
Liker ikke stresse med innlegg, men synes det er kjempegøy om mange er aktive og får pratet en del på terminforumet. Det er veldig trivelig når man er så mye hjemme som nå og få litt "selskap" og ha noe å lese på

Veldig enig med deg i at det høres mye mer overkommelig ut med 200 - 300 innlegg på en måned. Jeg syns det er utrolig koselig å kommunisere med andre gravide her på forumet.. Håper på en aktiv måned på terminforumet!!

Da har jeg altså vært og kjøpt første julegave (klapp på skulderen)!!
Men da jeg kom på shoppingsenteret ble jeg litt forbauset over at de spilte julemusikk over høyttaleranlegget. Skjønner at de må selge julepynt og juletinger nå i november altså. Men julemusikk kunne de kanskje ventet et par-tre uker med :p

Da har jeg altså vært og kjøpt første julegave (klapp på skulderen)!!
Men da jeg kom på shoppingsenteret ble jeg litt forbauset over at de spilte julemusikk over høyttaleranlegget. Skjønner at de må selge julepynt og juletinger nå i november altså. Men julemusikk kunne de kanskje ventet et par-tre uker med :p

Kunne ikke vært mer enig med deg. Syns det er tragisk at julemusikk spilles allerede i begynnelsen av november..

Personlig elsker jeg julemåneden vår. Syns det er kjempe koselig og stas å
pynte heimen, være med familie og kose meg.. Jeg koser meg med verksted, baking, julegavekjøp osv.. Men jeg føler at butikkene og kjøpesenterene bruker opp jula før den kommer.. Det magiske ved desember måneden blir borte for min del når julemusikk og juleprodukter kommer allerede i oktober/ november.

Føler meg flinkere enn flinkest akkurat nå: jeg kjøpte (bestilte på nett) hele fire julegaver i går!:D Klapp på skuldra til meg, som pleier å begynner 15. desember!;) Har satt meg som mål å være ferdig til seinest 10. desember i år (egentlig til 1., men kjenner meg selv såpass godt at jeg vet at det ikke kommer til å skje:-P), så føler jeg er godt i gang med fire av totalt 17 stk:-P

Back
Topp