Attpåklatt2016
Venter nr. 3 i januar 2016
Absolutt, lister på papir mister jeg alltid oversikten over
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har uendelig stor blære når det kommer til leggetidEn fireåring akkurat puttet i seng for tredje gang etter "må på do". Hvor mye på do kan man måtte på et kvarter? SOVE!!!!
Hvordan går det? Håper de har sovnet begge toHun har lagt i ti minutter nå, er det snart håp??
Veldig glad i lister <3 Foreløpig har jeg bare en liste over ting som skal bli gjort i huset og ting jeg må huske å gjøre på jobb, men kjenner jeg meg selv rett kommer det nok lister på samtlige av tingene du har nevnt;-) Jeg er bare litt treig av megHar dere lister? Hva har dere lister på?
Jeg har utstyrsliste til babyen (ikke mye igjen der heldigvis), julegaveliste (mangler bare to og å pakke inn/levere ut) og en lang liste over ting jeg må gjøre på jobb før jeg gir meg (det er desidert den værste da det bare er jeg som kan de tingene for øyeblikket).
Det kommer etterhvert pakkeliste til fødebagen, lange handlelister til jul, egen liste over ting jeg må kjøpe på apoteket før fødsel og liste over hva jeg skal gjøre her hjemme før frøkna kommer
Jeg har lister på så og si alt!Har dere lister? Hva har dere lister på?
Jeg har utstyrsliste til babyen (ikke mye igjen der heldigvis), julegaveliste (mangler bare to og å pakke inn/levere ut) og en lang liste over ting jeg må gjøre på jobb før jeg gir meg (det er desidert den værste da det bare er jeg som kan de tingene for øyeblikket).
Det kommer etterhvert pakkeliste til fødebagen, lange handlelister til jul, egen liste over ting jeg må kjøpe på apoteket før fødsel og liste over hva jeg skal gjøre her hjemme før frøkna kommer
Og forresten, vi kan jo fint bli mange januarjenter på vinnerlistene, det er bare å skravle det!
I november er det ikke innleggskrav engang, bare komme på topp 100, det er snakk om 2-300 innlegg på en måned det, og det klarer alle som vilLa oss ta et par aktive dager hvor vi skravler om permisjonsplaner, svangerskap, sjopping, å ja, utstyrslister og hva som er vasket og organsiert, eller for oss andre, hva vi snart BØR vaske og organisere, juleforberedelser, gaveshopping, hverdagsliv og hva det måtte være., så er vi med hele gjengen
![]()
Det hørtes MYE mer overkommelig ut
Liker ikke stresse med innlegg, men synes det er kjempegøy om mange er aktive og får pratet en del på terminforumet. Det er veldig trivelig når man er så mye hjemme som nå og få litt "selskap" og ha noe å lese på
Da har jeg altså vært og kjøpt første julegave (klapp på skulderen)!!
Men da jeg kom på shoppingsenteret ble jeg litt forbauset over at de spilte julemusikk over høyttaleranlegget. Skjønner at de må selge julepynt og juletinger nå i november altså. Men julemusikk kunne de kanskje ventet et par-tre uker med![]()
Satser på det blir mer og mer aktivitet frem mot fødsel nåVeldig enig med deg i at det høres mye mer overkommelig ut med 200 - 300 innlegg på en måned. Jeg syns det er utrolig koselig å kommunisere med andre gravide her på forumet.. Håper på en aktiv måned på terminforumet!!