November!❄

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
God dag! :)

Har alle hatt en fin helg? Ikke at den er over enda altså :p

Her er det en ganske rolig dag. Jeg har vært litt gretten idag, men begynner å gå seg til :p
Nå står det rundstykker til heving, som er til middag :) jentene er ute, og Leoh ser på brannmann Sam:)

Hva gjør dere idag?:)
 
Hei! Har du sovet dårlig?
Deilig med rolige dager... Er vannkoppene bedre? :)

Jeg har gjort helt sykt mye her i dag! Ordnet 3 soverom, satt opp leketeltene deres, tepper, alle lekene etc. I morgen får jeg begynne å legge klærne i skapene. Ikke gøy!

Ungene har badet, og lekt med de nye trebåtene sine :)
Jeg er sååå trøtt! Haha!

Ungene skal første dag i bhg i morgen. De gleder seg masse. På tirsdag skal de dit alene, og jeg skal jobbe noen timer. Onsdag skal jeg jobbe+tannlege, torsdag jobb og et jobbintervju+hente søsteren min, og fredag må jeg kjøre hun til tannregulerinstannlegen, da pappa drar til Thailand en mnd! Blir en heftig uke! Hehe..

Hva skal dere for noe?
 
Marian87: heldig som vant lego på topp100 :) grattis :)
Har jeg? Det hadde jeg ikke fått med meg, så morro :D

Så nå at det var ganske avansert lego fra 8 år og oppover, kan hende pappan må bygge den for henne. :p
 
Last edited:
For en uke du har i vente lene :-o heftige greier altså! Så mye du har fått gjort i dag!!

Minsten er i seng, og mannen legger T nå.
Her er det masse tente lys og sofaen for tur. Jeg trooor det er igjen litt snop også :p

Ellers er vi nesten ferdige med gangen! Vi mangler å rydde litt rot i under trappa :p

Fra åpningen som tidligere var mellom gang og kjøkken:

ImageUploadedByBV Forum1446403771.378008.jpg
Gangen nå, sett fra døra:

ImageUploadedByBV Forum1446403784.034609.jpg
 
Hei! Har du sovet dårlig?
Deilig med rolige dager... Er vannkoppene bedre? :)

Jeg har gjort helt sykt mye her i dag! Ordnet 3 soverom, satt opp leketeltene deres, tepper, alle lekene etc. I morgen får jeg begynne å legge klærne i skapene. Ikke gøy!

Ungene har badet, og lekt med de nye trebåtene sine :)
Jeg er sååå trøtt! Haha!

Ungene skal første dag i bhg i morgen. De gleder seg masse. På tirsdag skal de dit alene, og jeg skal jobbe noen timer. Onsdag skal jeg jobbe+tannlege, torsdag jobb og et jobbintervju+hente søsteren min, og fredag må jeg kjøre hun til tannregulerinstannlegen, da pappa drar til Thailand en mnd! Blir en heftig uke! Hehe..

Hva skal dere for noe?
Så flink du har vært!

Blir vel spennende med ny bhg i morgen :)

Lykke til med hektisk uke!
 
For en uke du har i vente lene :-o heftige greier altså! Så mye du har fått gjort i dag!!

Minsten er i seng, og mannen legger T nå.
Her er det masse tente lys og sofaen for tur. Jeg trooor det er igjen litt snop også :p

Ellers er vi nesten ferdige med gangen! Vi mangler å rydde litt rot i under trappa :p

Fra åpningen som tidligere var mellom gang og kjøkken:

Vis vedlegget 143720
Gangen nå, sett fra døra:

Vis vedlegget 143721
Så flott det ble :)

Snop og sofa her også, om bare Hermine slutter å hoste såpass at hun får til å sovne snart.
 
Har jeg? Det hadde jeg ikke fått med meg, så morro :D

Så nå at det var ganske avansert lego fra 8 år og oppover, kan hende pappan må bygge den for henne. :p
Kjipt det var for så mye eldre..
Har du noen eldre barn i familien? Julegave? :)
 
For en uke du har i vente lene :-o heftige greier altså! Så mye du har fått gjort i dag!!

Minsten er i seng, og mannen legger T nå.
Her er det masse tente lys og sofaen for tur. Jeg trooor det er igjen litt snop også :p

Ellers er vi nesten ferdige med gangen! Vi mangler å rydde litt rot i under trappa :p

Fra åpningen som tidligere var mellom gang og kjøkken:

Vis vedlegget 143720
Gangen nå, sett fra døra:

Vis vedlegget 143721
Fy søren, så flinke dere er :)!!
Ble veldig fint :)

Ja, mye å gjøre, men liker at det skjer litt og :)
Kos med lys :)
 
Kjipt det var for så mye eldre..
Har du noen eldre barn i familien? Julegave? :)
Joda har det, men hun har jeg allerde handlet til. Dessuten er den verdt 650kr, tre ganger så mye som jeg legger i en julegave. Så den beholder vi nok selv. ;)
 
Fy søren, så flinke dere er :)!!
Ble veldig fint :)

Ja, mye å gjøre, men liker at det skjer litt og :)
Kos med lys :)
Takk vi er veldig fornøyde. Skulle tatt et skikkelig bilde av kaoset som var i gangen før :p
 
Takk takk!
Hoster hun mye om kvelden?
Hun hoster mye hele tiden nå pga forkjølelse ;) Men det roa seg da hun fikk en dose cosylan for kvelden.

Hoster så hun brekker seg :( Men skal prøve på bhg i morgen, så får de heller ringe om hun ikke klarer å leke. Er heldigvis helt frisk igjen ellers etter tre dager med dårlig matlyst og slapp form. :)
 
Hun hoster mye hele tiden nå pga forkjølelse ;) Men det roa seg da hun fikk en dose cosylan for kvelden.

Hoster så hun brekker seg :( Men skal prøve på bhg i morgen, så får de heller ringe om hun ikke klarer å leke. Er heldigvis helt frisk igjen ellers etter tre dager med dårlig matlyst og slapp form. :)
Ja om det bare er hosten igjen er det kanskje verdt et forsøk :)
Går hun på astmamedisin fortsatt?
Det gikk supert uten medisin på minstemann i hele vår/sommer. Men da den første høstforkjølelsen kom ble han veldig tett, så da var det på'n igjen!
 
Ja om det bare er hosten igjen er det kanskje verdt et forsøk :)
Går hun på astmamedisin fortsatt?
Det gikk supert uten medisin på minstemann i hele vår/sommer. Men da den første høstforkjølelsen kom ble han veldig tett, så da var det på'n igjen!
Hun er uten medisin, virker ikke spesielt tett vanligvis nå. Forleden natt når hun hadde feber var hun så tett at hun bjeffet når hun hosta :( da ga vi dobbel dose Ventoline og noe av slimet løsna.

Hvis hosten gir seg igjen iløpet av kort tid behøver hun nok ikke å starte på medisiner igjen :)
 
Hun er uten medisin, virker ikke spesielt tett vanligvis nå. Forleden natt når hun hadde feber var hun så tett at hun bjeffet når hun hosta :( da ga vi dobbel dose Ventoline og noe av slimet løsna.

Hvis hosten gir seg igjen iløpet av kort tid behøver hun nok ikke å starte på medisiner igjen :)
Nei man må bare se an :)
Vi kjenner det så godt igjen fra T, og hvordan han er hver vinter. Bare å begynne på igjen når han blir så tett.
 
God morgen :)
Vi våknet 6.16, tidlig som vanlig... Skal i bhg kl 10, så det blir koselig :)
Ellers blir det mer rydding!

Planene deres i dag da?
 
Nei man må bare se an :)
Vi kjenner det så godt igjen fra T, og hvordan han er hver vinter. Bare å begynne på igjen når han blir så tett.
Hermine har jo egentlig aldri vært sånn tett, kun ved forkjølelse og da bare ved soving. Men natthosten har plaga henne veldig.

Natta gikk veldig fint, nesten ikke hosting med cosylan. Men den bruker vi ikke på dagen, så da hoster hun mye. Måtte vekke henne rett før 07.30 idag for hun sover så godt på cosylan. :p
 
Back
Topp