Skravletråd November

Godt å slippe stå opp da i det minste.

Men du skulle kanskje ønsket sove lengre selv også...?
Ja. Nå har jeg sovet en liten dubb her , men kommer til å trenge mer i løpet av dagen.

Med god margin, jeg hadde som mål 1818, og endte vel tusen over
Jeg trodde jeg skulle få lite tid på bv i oktober, så jeg satte meg i starten et ganske lavt mål, men ser jo at jeg fikk nok av tid her inne:D

Du da, klarte du kravene?
Jepp, trodde ikke jeg skulle komme opp på det tallet, da jeg har hatt mye på planen, men nå skjønner jeg jo hvorfor jeg ikke har gjort så mye annet:p

God morgen jenter! November, blå himmel og en nydelig dag i møte:)

Ikke helt, men det nærmer seg:)
Snart ferdig med kalendergavene og:)
Hvordan ligger du an?
Har ikke startet:p
Men skal starte litt planlegging uken som kommer. Skal til London til helgen og få litt julestemning da:)

Men tenk at det allerede er november da! November!

Nest siste måneden i året, om en måned er det desember!!

Og denne mnd flyr sikkert fort, bestående av strikking, jobb, fysio, Lolo og et par andre som lurer på om jeg skal høre med legen om å jobbe mindre, men jeg vet ikke hvor mye mindre så jeg utsetter, bv, et par julebord, skaffe kalendergaver, pynte til advent i slutten av måneden, of vips sitter vi der og sier "tenk, det er allerede desember", og da må jeg til legen for å fornye sykemeldinga, og skaffe alle de gavene jeg ikke har ordnet i nov slik planen er, og i tillegg bake og pynte, og ta all den rydding og vaskinga jeg ikke har fått tatt i november, og vips er det jul...
Denne mnd er blir alltid borte på en to tre!
Så i år, må jeg være litt flink til å skrive ned planene våre. Bestilte meg litt på impuls en Londontur på mannens frihelg, og da er det jo bare tre helger igjen:p

Men tenk at det allerede er november da! November!

Nest siste måneden i året, om en måned er det desember!!

Og denne mnd flyr sikkert fort, bestående av strikking, jobb, fysio, Lolo og et par andre som lurer på om jeg skal høre med legen om å jobbe mindre, men jeg vet ikke hvor mye mindre så jeg utsetter, bv, et par julebord, skaffe kalendergaver, pynte til advent i slutten av måneden, of vips sitter vi der og sier "tenk, det er allerede desember", og da må jeg til legen for å fornye sykemeldinga, og skaffe alle de gavene jeg ikke har ordnet i nov slik planen er, og i tillegg bake og pynte, og ta all den rydding og vaskinga jeg ikke har fått tatt i november, og vips er det jul...
Og du skal også huske på å puste og slappe av litt også:) Bekkenet ditt skal holde hele veien.

Nå har jo ungene vært her for en kosestund og deretter stått opp, og jeg kjenner at jeg kommer til å sovne etter frokost. Blir liggende her med mobil til vi står opp, eller den går tom for strøm, men nå er jeg ikke trøtt nok til å sove, desverre, så det blir senere.

Jeg sover ofte på dagen for tiden...
Ta seg en dupp på dagen er helt legitimt. Det gjør vi titt og ofte :P

Back
Topp