God morgen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Nå har jeg sovet en liten dubb her , men kommer til å trenge mer i løpet av dagen.Godt å slippe stå opp da i det minste.
Men du skulle kanskje ønsket sove lengre selv også...?
Er du ferdig?God kveld
Jeg har pakket inn julegaver i dag![]()
Jeg trodde jeg skulle få lite tid på bv i oktober, så jeg satte meg i starten et ganske lavt mål, men ser jo at jeg fikk nok av tid her inneMed god margin, jeg hadde som mål 1818, og endte vel tusen over
God morgenGod morgen november, og god morgen alle sammen![]()
Jepp, trodde ikke jeg skulle komme opp på det tallet, da jeg har hatt mye på planen, men nå skjønner jeg jo hvorfor jeg ikke har gjort så mye annetDu da, klarte du kravene?
Ikke helt, men det nærmer segEr du ferdig?
Har ikke startetIkke helt, men det nærmer seg
Snart ferdig med kalendergavene og
Hvordan ligger du an?
Denne mnd er blir alltid borte på en to tre!Men tenk at det allerede er november da! November!
Nest siste måneden i året, om en måned er det desember!!
Og denne mnd flyr sikkert fort, bestående av strikking, jobb, fysio, Lolo og et par andre som lurer på om jeg skal høre med legen om å jobbe mindre, men jeg vet ikke hvor mye mindre så jeg utsetter, bv, et par julebord, skaffe kalendergaver, pynte til advent i slutten av måneden, of vips sitter vi der og sier "tenk, det er allerede desember", og da må jeg til legen for å fornye sykemeldinga, og skaffe alle de gavene jeg ikke har ordnet i nov slik planen er, og i tillegg bake og pynte, og ta all den rydding og vaskinga jeg ikke har fått tatt i november, og vips er det jul...
Gratulerer med stellevesken!Ja. Nå har jeg sovet en liten dubb her , men kommer til å trenge mer i løpet av dagen.
Og du skal også huske på å puste og slappe av litt ogsåMen tenk at det allerede er november da! November!
Nest siste måneden i året, om en måned er det desember!!
Og denne mnd flyr sikkert fort, bestående av strikking, jobb, fysio, Lolo og et par andre som lurer på om jeg skal høre med legen om å jobbe mindre, men jeg vet ikke hvor mye mindre så jeg utsetter, bv, et par julebord, skaffe kalendergaver, pynte til advent i slutten av måneden, of vips sitter vi der og sier "tenk, det er allerede desember", og da må jeg til legen for å fornye sykemeldinga, og skaffe alle de gavene jeg ikke har ordnet i nov slik planen er, og i tillegg bake og pynte, og ta all den rydding og vaskinga jeg ikke har fått tatt i november, og vips er det jul...
Uff enda tidligere enn her!!!Gi den et par uker. Vi er avhengig av vår... Har den ikke i helga, og eldstemann (og jeg) har vært våkne siden 4:50...
Ta seg en dupp på dagen er helt legitimt. Det gjør vi titt og ofteNå har jo ungene vært her for en kosestund og deretter stått opp, og jeg kjenner at jeg kommer til å sovne etter frokost. Blir liggende her med mobil til vi står opp, eller den går tom for strøm, men nå er jeg ikke trøtt nok til å sove, desverre, så det blir senere.
Jeg sover ofte på dagen for tiden...
GrattisJa. Nå har jeg sovet en liten dubb her , men kommer til å trenge mer i løpet av dagen.
Hva???? Iler inn og serGratulerer med stellevesken!![]()