Skravletråd November

Ja han trodde det var en av de andre som køddet seg men de var jo ikke i nærheten av datatn hans



Han sa ingenting men han hadde visst vært helt forvirret for han visste ikke at slikt gikk an :p



:greet015
Hadde vært moro og prøve det på mannen her også. :p
 
I fjor hadde vi faktisk tid til å kose oss :) og jeg vil at barna skal huske advents-tiden som masse kos, og ikke bare en stressa mamma som løper rundt og vasker og styrer. Kos først - så vasking tilslutt!
Gleder meg til å bake og pynte :) ❤️
Jeg stresser ikke ellers i året, så gjør det heller ikke mot jul. Om ikke listene blir vasket, så går det bra:)
Heller mange sammenkomster og fine stunder som vi kan se tilbake på♡
 
Klarte dere å kravene for forrige mnd?
 
Haha.. Det er jo kanskje like greit :p hihi!! Jeg prøver egentlig å kjøpe de fleste gaver sånn i løpet av året, men ikke klart det i år..
Jeg må snart finne ut om noen av gavene må bestilles, det kan være greit å få unnagjort i god tid.
 
Må først finne ut av hvordan jeg gjør det vil du forklare meg?

Jeg satte på sangen og nede i ene hjørnet/langs kanten mot høyre står det spill av på enhet så klikket jeg på den og der stod hans mobil, min og dataen :p
 
Jeg satte på sangen og nede i ene hjørnet/langs kanten mot høyre står det spill av på enhet så klikket jeg på den og der stod hans mobil, min og dataen :p
Da må eg prøve det kansje eg rekker det i morgen :) siste dagen hans på jobb før permisjon
 
Velkommen november. 12 dager til min bursdag og en mnd nærmere juli :)
 
Og jeg har nøyaktig 1 mnd på å gjøre ferdig alle julegavene. Har som mål å være ferdig før advent :)
Jeg også.

Og ikke minst en mnd på å skaffe 41 kalendergaver....
 
Back
Topp