Skravletråd November

I fjor hadde vi faktisk tid til å kose oss :) og jeg vil at barna skal huske advents-tiden som masse kos, og ikke bare en stressa mamma som løper rundt og vasker og styrer. Kos først - så vasking tilslutt!
Gleder meg til å bake og pynte :) ❤️
Sånn vil jeg også ha det.

Derfor handle nå, rydde nå, bake og kose i desember, og vaske litt da. Ikke total nedvask, men grundig helgevask, liksom

Inkl gjesterommet, for det ser ut til at svigermor kommer.

God morgen!
Vi tester den Kids Sleep klokka første natten nå, og 1-0 til lilleH:P Opp klokken 05 som vanlig. Han sover igjen nå da for vi måtte snakke litt om at figurene på bildet ligger jo i senga si enda:P Synd mor ikke får sove Igjen!

Her i huset er det bare mor som er våken. Ingen andre har vurdert det engang

Så deilig? Eller? Jeg liker godt å være våken litt før huset. Høre på stillheten og ta en kaffe :-)

Jeg stresser ikke ellers i året, så gjør det heller ikke mot jul. Om ikke listene blir vasket, så går det bra:)
Heller mange sammenkomster og fine stunder som vi kan se tilbake på♡
Veldig enig med deg der!!
Så nå må kalendergaver og julegaver planlegges slik at mye kan gjøres unna før desember. Desember skal være sosial kos!

Den kan jeg faktisk være enig med deg i.
Nå har jo ungene vært her for en kosestund og deretter stått opp, og jeg kjenner at jeg kommer til å sovne etter frokost. Blir liggende her med mobil til vi står opp, eller den går tom for strøm, men nå er jeg ikke trøtt nok til å sove, desverre, så det blir senere.

Jeg sover ofte på dagen for tiden...

Klarte dere å kravene for forrige mnd?
Ja, det tror jeg faktisk!! Bare laveste kravet på premier da. Men ser ut som jeg helt på hekta klarte mitt eget lille tallnerd-krav også:D

God morgen!
Vi tester den Kids Sleep klokka første natten nå, og 1-0 til lilleH:P Opp klokken 05 som vanlig. Han sover igjen nå da for vi måtte snakke litt om at figurene på bildet ligger jo i senga si enda:P Synd mor ikke får sove Igjen!
Gi den et par uker. Vi er avhengig av vår... Har den ikke i helga, og eldstemann (og jeg) har vært våkne siden 4:50...

Godt å slippe stå opp da i det minste.

Men du skulle kanskje ønsket sove lengre selv også...?

Men tenk at det allerede er november da! November!

Nest siste måneden i året, om en måned er det desember!!

Og denne mnd flyr sikkert fort, bestående av strikking, jobb, fysio, Lolo og et par andre som lurer på om jeg skal høre med legen om å jobbe mindre, men jeg vet ikke hvor mye mindre så jeg utsetter, bv, et par julebord, skaffe kalendergaver, pynte til advent i slutten av måneden, of vips sitter vi der og sier "tenk, det er allerede desember", og da må jeg til legen for å fornye sykemeldinga, og skaffe alle de gavene jeg ikke har ordnet i nov slik planen er, og i tillegg bake og pynte, og ta all den rydding og vaskinga jeg ikke har fått tatt i november, og vips er det jul...

God morgen:-). November allerede:-O. Ikke klar for desember:-O. Vente på lønn så starte på julegaver:-)

Allerede? Hvor ble den forrige måneden av?

Bare MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fortelle at jeg satte på Justin Biebers Baby på spotify og valgte mannens mobil som spilleenhet igår og da spilte det justin bieber på hele jobblokalet hans hahahahahah :D :D

:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

:smug:
Hahahah :D nå lo jeg godt.

God morgen forresten dere :)
November allerede :D tiden går fort.

Back
Topp