Kristinevennen87
Flørter med forumet
Håper jeg kan fikse gaver selv før desember.. Er jo alltid ett helvete å handle i desember.. Kaos!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja han trodde det var en av de andre som køddet seg men de var jo ikke i nærheten av datatn hansSer han for meg![]()
Hva sa mannen da?![]()
Hahaha ! You evil woman![]()

Jeg syns det er koselig å handle i desember jegHåper jeg kan fikse gaver selv før desember.. Er jo alltid ett helvete å handle i desember.. Kaos!!
Hadde vært moro og prøve det på mannen her også.Ja han trodde det var en av de andre som køddet seg men de var jo ikke i nærheten av datatn hans
Han sa ingenting men han hadde visst vært helt forvirret for han visste ikke at slikt gikk an![]()
![]()
Jeg stresser ikke ellers i året, så gjør det heller ikke mot jul. Om ikke listene blir vasket, så går det braI fjor hadde vi faktisk tid til å kose ossog jeg vil at barna skal huske advents-tiden som masse kos, og ikke bare en stressa mamma som løper rundt og vasker og styrer. Kos først - så vasking tilslutt!
Gleder meg til å bake og pynte![]()
![]()
Jeg syns det er koselig å handle i desember jeg![]()
Jeg tror jeg lever i en egen boble i desemberJa, det kan være koselig.. Men synes folk er så hysteriske og stressa..
Jeg tror jeg lever i en egen boble i desember![]()
Hadde vært moro og prøve det på mannen her også.![]()
Må først finne ut av hvordan jeg gjør det vil du forklare meg?Hahaha gjør det og fortell hvordan det går![]()
Jeg må snart finne ut om noen av gavene må bestilles, det kan være greit å få unnagjort i god tid.Haha.. Det er jo kanskje like greithihi!! Jeg prøver egentlig å kjøpe de fleste gaver sånn i løpet av året, men ikke klart det i år..
Må først finne ut av hvordan jeg gjør det vil du forklare meg?
Da må eg prøve det kansje eg rekker det i morgenJeg satte på sangen og nede i ene hjørnet/langs kanten mot høyre står det spill av på enhet så klikket jeg på den og der stod hans mobil, min og dataen![]()
Da må vi få referat! !Da må eg prøve det kansje eg rekker det i morgensiste dagen hans på jobb før permisjon
Jeg må snart finne ut om noen av gavene må bestilles, det kan være greit å få unnagjort i god tid.
Gratulerer med dagen 12 dager på forskuddVelkommen november. 12 dager til min bursdag og en mnd nærmere juli![]()
Jeg også.Og jeg har nøyaktig 1 mnd på å gjøre ferdig alle julegavene. Har som mål å være ferdig før advent![]()