*Innsett i oktober*

XdpYdt - X antall dager etter innsett av Y dager gammelt embryo (X days past Y days transfer). Y endrer seg ikke. Starter å telle dagen etter innsett som 1dp. F.eks. tre dager etter innsett av ett to dagers egg er 3dp2dt (5 dpo) eller to dager etter innsett av fem dagers blastocyst er 2dp5dt (7 dpo). Dersom man plusser de to tallene sammen får man antall dpo (antall dager etter uttak).

Wow ... tusen takk for ordentlig matte time hihi og hjernetrim på søndags morgen hihi..

Wow ... tusen takk for ordentlig matte time hihi og hjernetrim på søndags morgen hihi..
Bare tatt den fra ordforklaringen fra forumet her, hehe. De regner vel med at embryoet fester seg alt fra tre til fem dager etter befruktning. Noen mener å kunne kjenne festesmerter som skarpe stikk eller liknende. Men her er det store individuelle forskjeller. :-)

Bare tatt den fra ordforklaringen fra forumet her, hehe. De regner vel med at embryoet fester seg alt fra tre til fem dager etter befruktning. Noen mener å kunne kjenne festesmerter som skarpe stikk eller liknende. Men her er det store individuelle forskjeller. :)

Er nemlig det jeg kjente igår, noen skarpe stikk , men tenkte at jeg siden da bare var 3 dpo igår så tenkte jeg at jeg allerede begynte å symptom skrulle :p
Noe jeg helt sikkert også gjør :p
Mens murringer har jeg jo også så dette er en heftig kombinasjon av mensen/g symptomer Hahaha :)

Øyner håp igjen i dag, fikk plutselig sterkere test igjen. Ligger bilde i dagboken. Er så nervøs for den blodprøven i morgen og for at fordoblingen av hcg ikke går som den skal. Blir helt tullerusk i hodet...
Det var gode nyheter på en søndag :) håper det blir bare sterkere, skjønner godt at du er nervøs, lykke til!!

Var jo så fin test i dagboken din Tåkelur :)
Krysser fingrene for at dette går riktige veien nå ;) og ser jo sånn ut på testen :):)

Er nemlig det jeg kjente igår, noen skarpe stikk , men tenkte at jeg siden da bare var 3 dpo igår så tenkte jeg at jeg allerede begynte å symptom skrulle :p
Mens murringer har jeg jo også så dette er en heftig kombinasjon av mensen/g symptomer Hahaha :)
Hmm, så med det tellesystemet er jeg ... 5dp3dt. Har forsåvidt ingen symptomer, bare ømme pupper men det er vel fra Lutinus. For tidlig å teste men samtidig føler jeg at jeg burde hatt ekte symptomer allerede!

Jeg ser ikke så store muligheter for at dette skal fungere for oss! Men har allerede plan for neste runde klar med det offentlige i Haugesund, begynner på kort protokoll dagen etter jeg får mensen...alltid et nytt forsøk ned andre ord, bra med Plan B og C og D.... :)

Etter uttak har jeg alltid hatt symptomer som du beskriver. Tror og det kan handle om roting etter uttak og så har du også eggløsningssprøyten som kan gi noen litt vel tidlige symptomer + støttenedisinen. Det er kjempevanskelig/umulig å skille... :-)

Hmm, så med det tellesystemet er jeg ... 5dp3dt. Har forsåvidt ingen symptomer, bare ømme pupper men det er vel fra Lutinus. For tidlig å teste men samtidig føler jeg at jeg burde hatt ekte symptomer allerede!

Jeg ser ikke så store muligheter for at dette skal fungere for oss! Men har allerede plan for neste runde klar med det offentlige i Haugesund, begynner på kort protokoll dagen etter jeg får mensen...alltid et nytt forsøk ned andre ord, bra med Plan B og C og D.... :)

Jeg fikk super ømme pupper dagen etter oppstart crinone så det er iallefall et symptom jeg kan ekskludere hehe :)
Jeg tester fortsatt på morgen for å se nedgangen av ovitrelle.. og fordi jeg synes det å se to streker på en test er veldig fasinerende ( selv om det ikke betyr noe) haha :)

Om heksa kommer nå, og vi ikke har noen på frys, bør jeg igrunn da ha en plan relativt raskt for oppstart på ny eller kan jeg ikke ha en slik plan med riksen før man vet?
Og må jeg da gjennom nye 3- 4 uker med nedregulering også ca samme behandling med sprøyter før nytt uttak? Skjønner det er vanskelig å svare på da medisiner er individuelt, men uten noen på frys så blir det vel samme opplegg på nytt..

Kan man starte opp med engang eller vil riksen at man venter en syklus?
jeg som er ganske så kontroll frik og må ha oversikt over alt , føler meg rådløs uten en plan B :(

Etter uttak har jeg alltid hatt symptomer som du beskriver. Tror og det kan handle om roting etter uttak og så har du også eggløsningssprøyten som kan gi noen litt vel tidlige symptomer + støttenedisinen. Det er kjempevanskelig/umulig å skille... :)

Jepp, satte ovitrelle for 6 dager siden.. og uttak var rett og slett drit vondt så nå relaterer jeg faktisk murringer til det :)
TAKK hihi..
Jeg tester for å se nedgangen på ovitrelle så jeg vet når den er ute av kroppen :)
Og om den sitter i 10 dager så bør jeg ha negativ test rundt torsdag /:fredag til uken :)

Jepp, satte ovitrelle for 6 dager siden.. og uttak var rett og slett drit vondt så nå relaterer jeg faktisk murringer til det :)
TAKK hihi..
Jeg tester for å se nedgangen på ovitrelle så jeg vet når den er ute av kroppen :)
Og om den sitter i 10 dager så bør jeg ha negativ test rundt torsdag /:fredag til uken :)
Riksen ønsker forresten en syklus mellom forsøk. Nå kommer jo også fort julen oppe i alt og da har de noe stengt. Ved et nytt forsøk vil du måtte gjennom samme nedregulering igjen, mulig de gjør noen justeringer på dose og evt type medisiner du får. Det er kjempevanskelig å ikke ha en konkret plan etter evt et negativt forsøk, men spiren din skal sitte da!

Kan jeg f. Eks be om Pergo i mellomtiden da siden riksen vil man skal vente samt det er midt i julen?

Nei jeg får heller be om at lille bollefrø holder seg der inne i de neste 8 mnd..
Jeg er også nå på dag 2 uten snus og merker at min største utfordring faktisk er kaffe!
Å holde meg til 2 kopper kaffe daglig er super hardt! :(

Kan jeg f. Eks be om Pergo i mellomtiden da siden riksen vil man skal vente samt det er midt i julen?

Nei jeg får heller be om at lille bollefrø holder seg der inne i de neste 8 mnd..
Jeg er også nå på dag 2 uten snus og merker at min største utfordring faktisk er kaffe!
Å holde meg til 2 kopper kaffe daglig er super hardt! :(
Aner ikke hvordan de stiller seg til Pergo i ventetid. Aldri brukt det selv.
Jeg har vært snusfri litt over et år nå. Har de siste mnd kuttet ut kaffe helt og. Kaffe var faktisk en trigger for meg ift snus. Da jeg drakk kaffe fikk jeg lyst på snus... Svært sjelden jeg tenker på snus nå, men all sympati...det er vanskelig! Lykke til!

Bruker jo onico , nikotinfri snus, sammen med masse tyggis i løpet av dagen hehe, men den der kaffen, SLITER jeg max med :(:(:(

Har "heldigvis" bare snuset i 3.5 år så har ingen behov for den i forhold til kaffe drikkingen men dæven dette blir en utfordring altså. .

Har jo alltid drukket 2 kopper kaffe bare før jeg ankommer jobb også 1 kopp før lunsj og 1 kopp i lunsjen :/ og tilogmed 1 kopp etter lunsj. .
Og ikke vanlige kopper heller, stooore kopper..

Hvordan er det med te da? Vanlig four fruits f.eks? Har jo hørt te også inneholder koffein?

Gratulerer forresten med å ha vært snus fri over 1 år Tåkelur :) det står det respekt av :)

Har du noen tips og råd og komme med så jeg kanskje tilogmed slipper onico? :)
Brukte hypnose til å kutte ut røyken, men tør ikke ta hypnose nå som jeg kanskje er gravid ;)

Gratulerer forresten med å ha vært snus fri over 1 år Tåkelur :) det står det respekt av :)

Har du noen tips og råd og komme med så jeg kanskje tilogmed slipper onico? :)
Brukte hypnose til å kutte ut røyken, men tør ikke ta hypnose nå som jeg kanskje er gravid ;)
Takk takk, jeg brukte ikke onico eller noe annet. Ville bare trigget suget for meg. Men sverger til mengder med myntete.

Takk takk, jeg brukte ikke onico eller noe annet. Ville bare trigget suget for meg. Men sverger til mengder med myntete.

Så mynteteer noe man kan drikke mer av?:)
Min kjære nevnte nå at jeg kan kjøpe koffein fri kaffe, da jeg kun er avhengig av smaken og ikke selve koffeinen hehe.. og det bør vel gå bra?:)

ImageUploadedByBV Forum1446367212.392946.jpg

Håper spira klorer seg fast ❤️

Ååååå, så utrolig gøy Emiliemor!!! Krysser fingrene for deg:D :D håper den er sterkere i morgen, men dette er jo en kjempefin strek!!!! ❤️

Den syntes bedre i virkeligheten også. Er jo på 11 dpo. Den var jo helt negativ for to dager siden så en såpass fin strek er jeg fornøyd med :) hihi.. Håper den holder seg fast❤️

Jeg har bare en Billigtest og en digitalt igjen. Så vet ikke når jeg tar neste. Men den digitale tar jeg til fredag siden det er testedageb ❤️

Bruker jo onico , nikotinfri snus, sammen med masse tyggis i løpet av dagen hehe, men den der kaffen, SLITER jeg max med :(:(:(

Har "heldigvis" bare snuset i 3.5 år så har ingen behov for den i forhold til kaffe drikkingen men dæven dette blir en utfordring altså. .

Har jo alltid drukket 2 kopper kaffe bare før jeg ankommer jobb også 1 kopp før lunsj og 1 kopp i lunsjen :/ og tilogmed 1 kopp etter lunsj. .
Og ikke vanlige kopper heller, stooore kopper..

Hvordan er det med te da? Vanlig four fruits f.eks? Har jo hørt te også inneholder koffein?
Jeg har drukket både kaffe og te (earl grey), men jeg har holdt meg til max 2 enheter koffein om dagen :) De på klinikken sa de anbefaler å kutte ut kaffe til de som er "kannedrikkere". Altså de som drikker ekstremt mye kaffe.

Back
Topp