*Innsett i oktober*

God morgen damer og takk for alle de flotte ord igår.. hadde en ordentlig dårlig dag og knekk igår, gudene vet hvorfor.
Men fått sovet litt ut og idag er jeg veldig mye mer klar for en god dag som ruger :):)

Klar for å se eldste jenta mi har oppvisning i Norwegians Open og cheerleeding :):)
Skal bli deilig og kun fokusere på henne idag og antar dagen idag går kjempefort og vips så er nesten helgen over og uken kommer og jobben kaller :)

Sånne dager er virkelig noe dritt! Godt du er ved bedre mot nå❤️

Kos deg masse i dag!

Sånne dager er virkelig noe dritt! Godt du er ved bedre mot nå❤️

Kos deg masse i dag!

Takk frøken :) tror det kan ha noe med hele opplevelsen og forventingene for gårsdagen og gjøre... ting ble ikke som man hadde ønsket, men når jeg har fått dagen igår på avstand , så skjedde jo nøyaktig det vi ønsket. . En spire inn.. :)
Trengte nok bare å fordøye alt og heller være takknemlig for ene bollefrø inn.. ble engstelig og nervøs når vi ikke har noen på frys osv..
Men nå tar jeg vare på lille frø i magen og ruger heller på den så godt jeg kan ;)

Må få lov å skryte av meg selv, har ikke snuset nikotin snus siden før innsett igår, så snart har jeg overlevd 1.døgnet som snus fri :):):) det går overraskende bra hihi :)

Takk frøken :) tror det kan ha noe med hele opplevelsen og forventingene for gårsdagen og gjøre... ting ble ikke som man hadde ønsket, men når jeg har fått dagen igår på avstand , så skjedde jo nøyaktig det vi ønsket. . En spire inn.. :)
Trengte nok bare å fordøye alt og heller være takknemlig for ene bollefrø inn.. ble engstelig og nervøs når vi ikke har noen på frys osv..
Men nå tar jeg vare på lille frø i magen og ruger heller på den så godt jeg kan ;)

Må få lov å skryte av meg selv, har ikke snuset nikotin snus siden før innsett igår, så snart har jeg overlevd 1.døgnet som snus fri :):):) det går overraskende bra hihi :)

Så utrolig flink du er ! Har en samboer som har prøvd å slutte å snuse mange ganger så jeg vet hvor tøft det kan være :)

Gratulerer så mye som ruger:happy: og som snus fri:) det er bra at du tenker mer positivt om det nå, for husk du trenger bare et gullegg:D jeg fikk jo heller ingen på frys, og idag er jeg 6+0:Heartred og det skal gå for deg også:joyful:

Gratulerer så mye som ruger:happy: og som snus fri:) det er bra at du tenker mer positivt om det nå, for husk du trenger bare et gullegg:D jeg fikk jo heller ingen på frys, og idag er jeg 6+0:Heartred og det skal gå for deg også:joyful:

Takk :):) ja nå har jeg helt andre tanker enn igår. . Tror også det var en liten forsvars mekanisme allerede igår pga vi kun har lille bollefrø å gå på, så ville ikke fall høyden vært like stor om det går galt osv. .
Men istedet for å ha slike tanker fra 1.rugedag så vil jeg mye heller tviholde på de gode tankene jeg nå har.. :)

Shit er du 6 uker allerede :) Wee håper jeg følger etter om 12 dager :)

Så utrolig flink du er ! Har en samboer som har prøvd å slutte å snuse mange ganger så jeg vet hvor tøft det kan være :)

Ja det er utrolig vanskelig å slutte... :) men jeg klarte å kutte ut røyken 18.juni 2012 og håper dagen idag kan settes som min 1.snus fri dag for alltid :):)
Men nå som vi har lille bollefrø å forholde oss til, går det faktisk lettere enn antatt :)

Takk :):) ja nå har jeg helt andre tanker enn igår. . Tror også det var en liten forsvars mekanisme allerede igår pga vi kun har lille bollefrø å gå på, så ville ikke fall høyden vært like stor om det går galt osv. .
Men istedet for å ha slike tanker fra 1.rugedag så vil jeg mye heller tviholde på de gode tankene jeg nå har.. :)

Shit er du 6 uker allerede :) Wee håper jeg følger etter om 12 dager :)
Ja jeg skjønner hva du mener, for jeg er også negativt innstilt til tider. Men det går bra skal du se. Om 12 dager har du fått den gode telefonen:happy::D

Da ser det ut til at min frykt blir oppfylt. Testen min i dag er svakere enn i går. Tok også to for å sjekk at det ikke var testen det var noe galt med. Utrolig lei nå....

Negativ test i dag på rugedag 11. :( Kjenner at jeg har så lyst til å slutte på medisinene nå! Men skal holde ut til mandag, da tar jeg testen som klinikken ville jeg skulle ta. Men jeg skjønner ikke poenget med å ta den.. :(

Føler med deg tåkelur. Set ut til at det går den veien her også. Testene er negative, og det ser ut til at mensen er påvei også en tung og trist dag..

Uff så utrolig kjedelig å lese jenter :(
Men dere vet jo at håpet aldri er ute før heksa kommer...
Men om man får negativ test på rugedag 11, er alt håp ute da uansett? Eller kan man som i vanlig prøving, oppleve at spiren fester seg noen dager senere og ergo man vil oppleve senere pos test.. ? For RD 11, betyr det 11dpo? Det er jo for mange for tidlig å teste uansett :)

Uff så utrolig kjedelig å lese jenter :(
Men dere vet jo at håpet aldri er ute før heksa kommer...
Men om man får negativ test på rugedag 11, er alt håp ute da uansett? Eller kan man som i vanlig prøving, oppleve at spiren fester seg noen dager senere og ergo man vil oppleve senere pos test.. ? For RD 11, betyr det 11dpo? Det er jo for mange for tidlig å teste uansett :)

For meg som satt inn en 5 dagers blastocyst så er det nok ingen håp, da jeg er ca 16dpo.

For meg som satt inn en 5 dagers blastocyst så er det nok ingen håp, da jeg er ca 16dpo.

Åja :/ nei uff :( Sender deg en kjempe stor klem midt opp i all denne triste og kjedelige tiden :( <3

Må bare spørre om jeg har skjønt det riktig da;
Jeg tok ut på onsdag og satt inn på fredsg;
Er jeg da på RD 2 men 4 dpo?

Må bare spørre om jeg har skjønt det riktig da;
Jeg tok ut på onsdag og satt inn på fredsg;
Er jeg da på RD 2 men 4 dpo?
XdpYdt - X antall dager etter innsett av Y dager gammelt embryo (X days past Y days transfer). Y endrer seg ikke. Starter å telle dagen etter innsett som 1dp. F.eks. tre dager etter innsett av ett to dagers egg er 3dp2dt (5 dpo) eller to dager etter innsett av fem dagers blastocyst er 2dp5dt (7 dpo). Dersom man plusser de to tallene sammen får man antall dpo (antall dager etter uttak).

Ja :) Eller, det er sånn jeg har forstått det hvertfall :p på det ordforklaringsforumet står det veldig godt forklart :)

Haha ordforklaringsforum? ? :p
Men hehe takk jenter.. antar det må stemme sånn logisk sett :)
Lurer bare på når jeg teknisk sett kan evt begynne å merke noe :p Men om jeg er 4 dpo idag så fester vel evt ikke en spire seg før 7-10 dpo så da kan jeg slappe av med symptom letingen enda Hahaha :p

Øyner håp igjen i dag, fikk plutselig sterkere test igjen. Ligger bilde i dagboken. Er så nervøs for den blodprøven i morgen og for at fordoblingen av hcg ikke går som den skal. Blir helt tullerusk i hodet...

Back
Topp