Skravletråd

Endelig laget ferdig "huset" til barnehagen til jentungen:-) Papphus med bilder av familien. Henger tilgjengelig slik at de kan gå å se på dem når de vil/har behov for det:-) Det tok "bare" litt over 2 måneder:-P Så er veldig fornøyd med meg selv nå!

Neste punkt på lista nå blir vel å finne farsdagsgave. Tenker boka til Pappahjerte og bilde av jentungen som han kan ha hengende/stående på jobb:-) Og så må jo jentungen "lage" kort, dvs. rabble på et kjøpekort;-)

Nå er det øyeblikk tid for senga. Herlig å kunne legge seg uten å måtte rydde stua, så selv om jeg må henge opp klesvasken jeg satte på tidligere i kveld, angrer på det nå:-P
Vi bare leverer bilder til bhg vi, hus har de laget der. Vi har vel minst tre sånne nå, eldste har laget i begge bhg han har gått i. Men aldri måttet lage selv, bare ta med bilder, siste gang fikk vi sende på epost også

Flere her hvor far nå nekter å kjenne på bevegelsene nå som de har blitt så kraftige og store? Samboeren min klarer det bare ikke nå lenger, får helt angst av bevegelsen under huden min, gåsehud og alt..

Han har ikke noe valg, når jeg legger meg inntil ham om kvelden sparker hun ham gjerne.

Men han liker det, da

Flere her hvor far nå nekter å kjenne på bevegelsene nå som de har blitt så kraftige og store? Samboeren min klarer det bare ikke nå lenger, får helt angst av bevegelsen under huden min, gåsehud og alt..
Nei, her er det stikk motsatt, han fryder seg over alle bevegelsene:-P Jeg derimot, jeg skvetter skikkelig av og til hvis han snur seg inni der mens jeg har hånda på magen, får litt "iling" av det, faktisk! :-P

Nei, her er det stikk motsatt, han fryder seg over alle bevegelsene:-P Jeg derimot, jeg skvetter skikkelig av og til hvis han snur seg inni der mens jeg har hånda på magen, får litt "iling" av det, faktisk! :-P
Jeg var redd for at jeg selv kom til å få litt småpanikk når jeg så klumper bevege seg på magen men det har gått greit til nå :p men er fortsatt rart!
Er redd for at samboeren er en av de mennene som ikke helt klarer å vise skikkelig glede for henne før hun er nærmere 5-6 måneder. Når det blir litt mer størrelse og lekent på en måte. Selv om han selvfølgelig er veldig glad og har ønsket dette like mye som meg! :)

Jeg var redd for at jeg selv kom til å få litt småpanikk når jeg så klumper bevege seg på magen men det har gått greit til nå :p men er fortsatt rart!
Er redd for at samboeren er en av de mennene som ikke helt klarer å vise skikkelig glede for henne før hun er nærmere 5-6 måneder. Når det blir litt mer størrelse og lekent på en måte. Selv om han selvfølgelig er veldig glad og har ønsket dette like mye som meg! :)
Hehe, det er en pussig følelse!:-P Det går nok bra skal du se, han blir nok helt oppslukt når hun kommer ut;)

He he, er er mannen frustrert over at frøkna som regel stopper ganske kjapt å røre på seg når han skal kjenne :p Håper det betyr at ho roer seg hos pappa! Ei jeg er tante til var sånn mot meg når ho lå i magen og ho roer seg alltid rimelig kjapt når jeg holder ho ;)

Min nekter ikke, men han synes ikke det er morsomt heller. Han kjenner noen ganger fordi jeg vil det, men tar ikke initiativ selv. Han liker ikke å få magen inntil seg når vi ligger, det synes han er ekkelt:rolleyes:

Vi bare leverer bilder til bhg vi, hus har de laget der. Vi har vel minst tre sånne nå, eldste har laget i begge bhg han har gått i. Men aldri måttet lage selv, bare ta med bilder, siste gang fikk vi sende på epost også
D gjorde meg ingenting å lage selv, igrunnen ganske koselig, men så er jeg litt sånn scrape/kortlagingsperson;-) Problemet var å velge ut bilder:-P Alle ligger på de forskjellige dataene i huset og vi har ikke printer så det er litt mer tiltak å få de fremkallet:-)

Fantastisk herlig morgen! Jentungen har som sagt vært på overnattingsbesøk hos mamma (og er der enda :-P ) så for første gang på lenge fikk både mannen og jeg sove så lenge vi ville:-D Sein morgen, tid til en lang dusj, frokost til tv-serie og attpåtil tid til å rydde og vaske litt rundt i huset:-) Fytti så effektiv en kan bli når man er vant til å alltid ha ei lita å passe på/ta hensyn til;-)

Mannen sitter nå med fotballkamp, men jeg sitter i stua og gjør ingenting:-) Tenkte å enten støvsuge litt, skrive handleliste eller strikke videre på jakken til lille i magen:-)

D gjorde meg ingenting å lage selv, igrunnen ganske koselig, men så er jeg litt sånn scrape/kortlagingsperson;-) Problemet var å velge ut bilder:-P Alle ligger på de forskjellige dataene i huset og vi har ikke printer så det er litt mer tiltak å få de fremkallet:-)
Sikkert kjekt det, men noe av det som er gøy er jo at ungene har laget det, synes jeg. De har fått hjelp, men ordnet selv. En voksen har skrevet på navn på de som er på bildene, da

Veldig, veldig feil tid å være våken, dette her. Håper jeg snart kjenner meg trøtt...

Ahhh... Når 2-åringen ikke sover lenger enn til 05:10. Mora e trøtt!!!
Men da sov den toåringen 40 min lenger enn meg. Mine unger sov fint til etter seks, men nå begynner jeg snart å bli trøtt...

Ja, gratulerer Sara!!!

Her slo kvalmen til for fullt i morges. Spørs om planene i dag blir endret. Håper formen blir endre slik at vi kan dra på HalloVenn-fest for de små som planlagt:)

Trøtt i øya! Lå mange timer våken i natt igjen. Nå er jeg lei av å våkne etter bare et par timer og ikke få sove igjen :( når jeg endelig sovnet var det begynt å bli lyst ute, sov i feil stilling så bråvåknet med leggkramper og stiv nakke. Happy søndag alle sammen :p

Her sov ungene til over 8 i dag. Jeg stod opp med dem og fikk raskt satt en bolledeig. Bollene er presang til min mormor som er 84 år i dag. Hun elsker å få hjemmebakte boller, noe som passer meg fint. Synes det er vanskelig å komme på noe presang til dem som har alt. Selskap kl 14 for å feire henne og en jeg er tante til som akkurat fylte 4 år.

Kjære vene, får jeg sove igjen i kveld, så er det en sensasjon! Har jo slitt veldig mye med søvnen i det siste, våkner mange ganger i løpet av natta pga vondt her og der, finner ingen god stilling osv. I natt har jeg sovet som en stein fra jeg la meg 22.10, var våken såvidt det var da gubben dro på jobb kl 7, men sovnet igjen og våkna ikke før 09.40!! Har tydeligvis hatt behov for å sove ut!;) Føler meg ok i formen så langt, så får se hva dagen bringer:)

Kjære vene, får jeg sove igjen i kveld, så er det en sensasjon! Har jo slitt veldig mye med søvnen i det siste, våkner mange ganger i løpet av natta pga vondt her og der, finner ingen god stilling osv. I natt har jeg sovet som en stein fra jeg la meg 22.10, var våken såvidt det var da gubben dro på jobb kl 7, men sovnet igjen og våkna ikke før 09.40!! Har tydeligvis hatt behov for å sove ut!;) Føler meg ok i formen så langt, så får se hva dagen bringer:)
Det hørtes godt ut!

Back
Topp