OKTOBER SKRAVEL

God morgen! :)
Minsten våknet ganske tidlig i dag også, men vi øver litt på å holde ut i sengs til litt mer menneskelig tid å stå opp på :p vi var da nede i stua kl 06.30, og ventet med iPad til vi kom ned. Han våkner nemlig grytidlig og vil spille eller se film :-o
Men han har fått staheten sin fra meg, så nå nekter jeg å både stå opp og gi han iPad før kl er 6.30!
Hva skal dere i dag?
Hermine får heller ikke iPad før klokka er 06.30, før den tid er det enda natt, hjelper ikke at hun våkner tidlig :p ;)

Fikk snap fra søs i går av William som satt og spiste frokost klokka 04.39 :eek:
 
Jeg har ikke merket så mye, bortsett fra at minsten har våknet veldig tidlig noen morgener nå. Ca kl 5 - altså kl 4 ny tid i dag :p
Ellers helt greit!
Veggen blir bommulshvit, som resten. Kjedelig, men vi orker ikke å male hele kåken :p

4 ja! Det er jo natta:eek:
Det er fint da :) syns det er greit med lyse vegger egentlig. Så kan man heller pynte i farger med andre ting :D og man blir fort lei om man har andre farger på veggene å :p
 
Det var et godt tips ;)
Bokstavene skal minsten få i kalenderen. Og så har jeg kjøpe litt sokker og truser ;)

Sokker og truser er ikke dumt det heller :) bedre enn å gi sånne billige plast greier som enten blir ødelagt eller ikke er noe interessant :p til Leoh blir det nok noen biler hvertfall :)
 
God morgen! :)
Minsten våknet ganske tidlig i dag også, men vi øver litt på å holde ut i sengs til litt mer menneskelig tid å stå opp på :p vi var da nede i stua kl 06.30, og ventet med iPad til vi kom ned. Han våkner nemlig grytidlig og vil spille eller se film :-o
Men han har fått staheten sin fra meg, så nå nekter jeg å både stå opp og gi han iPad før kl er 6.30!
Hva skal dere i dag?

Hehe høres ut som om det er greit å være litt sta da ja :D vi har litt problemer med at jentene vekker hverandre. Spesielt Emira som vekker Liana! Og det et sååå frustrerende siden Liana da ender opp med for lite søvn.. hvertfall om klokka er 6 eller noe.

Jeg skal ikke noe spesielt idag, er hjemme med Leoh og bader han nå :) men han ble sur fordi han ikke fikk kaste vann utover gulvet haha :p
 
Hermine får heller ikke iPad før klokka er 06.30, før den tid er det enda natt, hjelper ikke at hun våkner tidlig :p ;)

Fikk snap fra søs i går av William som satt og spiste frokost klokka 04.39 :eek:
Ja vi er jo egentlig litt strenge på når morgenen starter og slikt, men så har det sklidd ut litt og han blir veldig sinna om han ikke får det han vil. Skjønner jo at han ikke har begrep om tid, men... Han har godtatt det de siste to morgenene, og i dag spurte han bare om vi kunne stå opp :) "nå da, mamma?"... "NÅ da, mamma?!" :p
 
Ja vi er jo egentlig litt strenge på når morgenen starter og slikt, men så har det sklidd ut litt og han blir veldig sinna om han ikke får det han vil. Skjønner jo at han ikke har begrep om tid, men... Han har godtatt det de siste to morgenene, og i dag spurte han bare om vi kunne stå opp :) "nå da, mamma?"... "NÅ da, mamma?!" :p
Hermine kom inn til oss kl 06 (ny tid) med dyne og pute på slep :p Men selv da måtte hun ligge stille mellom oss og kose med smokken, etter en stund begynner hun å sukke veldig. Da var klokka heldigvis 06.30 så da kunne hun få se film. :) vanligvis er film på ipad forbeholdt helgene, men ingen av oss orka å stå opp 06.30 for å se film i stua så da ble det sånn :p
 
God mandag :)

Her har den første snøen kommet idag, bare et par mm så det ligger hvitt men Hermine var helt i hundre. :D Håper det kommer mer iløpet av natta, for hennes del. ;)

Jeg sliter med hodepine idag så prøver å ta det med ro, ikke at det hjelper noe. Gruer meg til de neste to dagene på jobb, de er så lange og tunge. Men men, når onsdag er over er det nesten helg igjen. :p

Hvordan er mandagen deres?
 
God mandag :)

Her har den første snøen kommet idag, bare et par mm så det ligger hvitt men Hermine var helt i hundre. :D Håper det kommer mer iløpet av natta, for hennes del. ;)

Jeg sliter med hodepine idag så prøver å ta det med ro, ikke at det hjelper noe. Gruer meg til de neste to dagene på jobb, de er så lange og tunge. Men men, når onsdag er over er det nesten helg igjen. :p

Hvordan er mandagen deres?
Så moro med snø! :D

Så kjedelig med den hodepinen :( Håper det går over i løpet av natten hvertfall da!

Mannen og jeg har handlet oss skap i dag, og jeg har malt siste strøk på kjøkkenveggen.
Vi burde begynne montering av skap, men plutselig var det kvelden, gitt :p
 
Så moro med snø! :D

Så kjedelig med den hodepinen :( Håper det går over i løpet av natten hvertfall da!

Mannen og jeg har handlet oss skap i dag, og jeg har malt siste strøk på kjøkkenveggen.
Vi burde begynne montering av skap, men plutselig var det kvelden, gitt :p
Hadde samme hodepine i går som enda var der i morges, håper neste natt gjør susen!

Herlig med mer skap på kjøkkenet da! :D
 
Hadde samme hodepine i går som enda var der i morges, håper neste natt gjør susen!

Herlig med mer skap på kjøkkenet da! :D
Ja det blir veldig bra!
Håper hodepinen din går bort ja :(
 
Ja det blir veldig bra!
Håper hodepinen din går bort ja :(
Vi hadde jo noe sinnsykt med skapplass på kjøkkenet der vi bodde før, husker du? Når vi flyttet måtte vi kvitte oss med masse for det var så mye mindre plass på kjøkkenet. Et langskap som kun var for støvsuger :eek: Men der satte Harald inn hyller så vi fikk det til matskap og det utgjorde stor forskjell altså! :)
 
Vi hadde jo noe sinnsykt med skapplass på kjøkkenet der vi bodde før, husker du? Når vi flyttet måtte vi kvitte oss med masse for det var så mye mindre plass på kjøkkenet. Et langskap som kun var for støvsuger :eek: Men der satte Harald inn hyller så vi fikk det til matskap og det utgjorde stor forskjell altså! :)
Ja, det kjøkkenet var veldig romslig!
Vårt er ikke det :eek:
Og det er helt idiotisk at vi ikke har gjort noe med det før nå, egentlig. Det står masse ting oppå høyskapene (om vi bygger kjøkken selv en gang skal jeg ALDRI ha noe annet enn takhøye overskap!), og det ser så rotete ut. Kjøkkenmaskinen har heller ikke noe skapplass, men det får den nå! :D
Og så har vi kjøpt en søt liten tralle som får plass mellom kjøkkenskapet og der kjøkkenbenken begynner. Den skal fylles med krukker til jul :D
 
Ja, det kjøkkenet var veldig romslig!
Vårt er ikke det :eek:
Og det er helt idiotisk at vi ikke har gjort noe med det før nå, egentlig. Det står masse ting oppå høyskapene (om vi bygger kjøkken selv en gang skal jeg ALDRI ha noe annet enn takhøye overskap!), og det ser så rotete ut. Kjøkkenmaskinen har heller ikke noe skapplass, men det får den nå! :D
Og så har vi kjøpt en søt liten tralle som får plass mellom kjøkkenskapet og der kjøkkenbenken begynner. Den skal fylles med krukker til jul :D

Sånn er det hos oss å. Skap som ikke går helt opp til skapet. Helt idioti spør du meg.. for ja, blir til at man setter masse ting opp dit og da ser det rotete ut :p når vi malte kjøkkenet så sa jeg til meg selv at jeg ikke skulle plassere ting oppå skapene igjen..tok ikke lang tid før det var noe oppå der nei :p haha
 
Hei hei :)
Jeg tok jobbdagen idag istedenfor igår, siden jeg da ble hjemme med Leoh :) han er frisk og er på plass i bhgen idag. Men igår kveld våknet Liana med 39,7 i feber :( fikk en stikkpille og tok ikke lang tid før hun ikke var varm mer.. idag tidlig kom hun ut fra rommet og sa "jeg trodde jeg var syk jeg mamma" haha :p hadde ikke noe feber da hvertfall. Men er hjemme med papsen idag :) spent på hvordan det går! Kan ikke sende mld heller, for skjermen til L er helt ubrukelig :p
 
Sånn er det hos oss å. Skap som ikke går helt opp til skapet. Helt idioti spør du meg.. for ja, blir til at man setter masse ting opp dit og da ser det rotete ut :p når vi malte kjøkkenet så sa jeg til meg selv at jeg ikke skulle plassere ting oppå skapene igjen..tok ikke lang tid før det var noe oppå der nei :p haha
Nei det er fort gjort å begynne stablingen igjen :p men jeg håper vi får rotet oppå der ned på et minimum nå som vi får skap :)
 
Nei det er fort gjort å begynne stablingen igjen :p men jeg håper vi får rotet oppå der ned på et minimum nå som vi får skap :)

Hehe ja det hjelper med ekstra skap plass :) det jeg har oppå skapene er stort sett ting som skulle vært på loftet eller noe :p
 
Her går det i lesing til eksamene, pakking, vasking osv... Skal hente barna snart.... Hodepine og vondt i nakken. Men de våkner 5 hver dag, etter vi tok tiden 1 time bakover. Yey!

Har dere det fint? :)
 
Her går det i lesing til eksamene, pakking, vasking osv... Skal hente barna snart.... Hodepine og vondt i nakken. Men de våkner 5 hver dag, etter vi tok tiden 1 time bakover. Yey!

Har dere det fint? :)
Ikke god form på deg :(
Slitsomt å stå opp så tidlig også da. Når legger de seg på kvelden?
 
Nei, kjipt. Er nok bare stress. Hvordan går det med dere? :)

De legger seg mellom kl 19-19.30 som regel... :(
Det går bra her! Det har blitt mer fiksing hjemme enn skolearbeid på meg i det siste, og det stresser meg en del. Men jeg får bare sette av tid fremover til å ta igjen det tapte arbeidet! :)
 
Back
Topp