*Innsett i oktober*

Hvordan går det med dere som ruger? Jeg syns dagene går saaaakte, og så er jeg positiv det ene øyeblikket, og negativ det neste. I dag er jeg 5dp5dpt, altså 5 dager siden innsett av blastocyst. Formen min er ikke så bra. Cyclogest slått meg helt ut. Jeg har null energi, trøtt, kvalm, oppblåst. Heldigvis ikke så hormonell da! :) Har bestilt med billig tester, så får vi se når jeg svir av en ;)
Ikke noe topp form her heller. Har en hodepine som melder seg mer og mer. Vil så gjerne at dagene skal gå litt raskere!
Du kan jo se en positiv test om ikke lenge du. Jeg har planer om å ta en test onsdag kveld har jeg blitt enig med meg selv og mannen om.

Skikkelig spent på testen din :)

Her er jeg på rugedag 3. Begynner å merke tretthet, skikkelig økt matlyst, tisser hele tiden og hormonell. Lutinusen er rett og slett ikke snill med meg. Vurderer kanskje gradert sykemeld.

Jeg skulle gjerne ha sykemld meg. Men skal prøve å gå på jobb i morgen og så får vi se hvordan det går. Forferdelig slitsomt å gå på disse medisinene. Håper det går seg til! :)

Ikke noe topp form her heller. Har en hodepine som melder seg mer og mer. Vil så gjerne at dagene skal gå litt raskere!
Du kan jo se en positiv test om ikke lenge du. Jeg har planer om å ta en test onsdag kveld har jeg blitt enig med meg selv og mannen om.

Uff slitsomt å ha det slik.. Jeg har også hodepine. Men mer on/off, ikke konstant.
Ja jeg kan nok det, eller en BFN! Vil teste, samtidig som jeg ikke vil :)
Spennende med test på onsdag!! :D

Jeg er så oppblåst at jeg ser 12 mnd på vei ut.. drikker jeg 3 slurker vann fra. Eks så står magen ut. . Slitsomt. . Haha..

Uff slitsomt å ha det slik.. Jeg har også hodepine. Men mer on/off, ikke konstant.
Ja jeg kan nok det, eller en BFN! Vil teste, samtidig som jeg ikke vil :)
Spennende med test på onsdag!! :D
Satser på at vi holder oss unna BFN! Skjønner ambivalensen din, det er ikke lett!

Jeg har heller ikke hatt :) er på fryseforsøk, innsett tirsdag! Når har du uttak?

UL kontroll idag så antar jeg får vite hvem dag vi har uttak da :) ble forespeilet uttak onsdag el torsdag. . Håper virkelig på uttak onsdag. .
Hva gjør jeg om vi får uttak Tor og innsett lørdag, jeg kan ikke svikte eldstedattern på lørdag :/:/ ?

UL kontroll idag så antar jeg får vite hvem dag vi har uttak da :) ble forespeilet uttak onsdag el torsdag. . Håper virkelig på uttak onsdag. .
Hva gjør jeg om vi får uttak Tor og innsett lørdag, jeg kan ikke svikte eldstedattern på lørdag :/:/ ?

Hvis det blir uttak torsdag så mulig de dyrker videre til mandag.

Masse lykke til i dag :)

Hvis det blir uttak torsdag så mulig de dyrker videre til mandag.

Masse lykke til i dag :)

Det hadde vært det aller beste da.. Men er det noe jeg kan spørre om?
Eller ser de dumt på meg om jeg nevner det med eldste jenta og lørdag om det viser seg at det er det blir til?
Innen noen timer nå så vet vi mer iallefall :)

Det hadde vært det aller beste da.. Men er det noe jeg kan spørre om?
Eller ser de dumt på meg om jeg nevner det med eldste jenta og lørdag om det viser seg at det er det blir til?
Innen noen timer nå så vet vi mer iallefall :)

Hei, hvis de tar ut onsdag blir det innsett enten fredag eller mandag. De setter kun inn på dag 2 eller dag 5 etter uttak. Når de tok ut hos meg (forrige onsdag) skulle de se an om det ble fredag eller mandag. Jeg spurte da om det var sånn at det kunne hende vi måtte komme på søndag, men da sa hun at de aldri setter inn på dag 4.

Krysser fingrene for at du får uttak på onsdag :) Lykke til i dag!

Hei, hvis de tar ut onsdag blir det innsett enten fredag eller mandag. De setter kun inn på dag 2 eller dag 5 etter uttak. Når de tok ut hos meg (forrige onsdag) skulle de se an om det ble fredag eller mandag. Jeg spurte da om det var sånn at det kunne hende vi måtte komme på søndag, men da sa hun at de aldri setter inn på dag 4.

Krysser fingrene for at du får uttak på onsdag :) Lykke til i dag!

Dette var flott å høre :) da venter vi i spenning på timen nå for å høre planen resten av uken hehe :)

Ul kontroll overstått :):) eggene hadde vokst masse siden første kontroll så ovitrelle settes ikveld 2230 og egguttak onsdag og innsett fredagen :) Wiiiii nå er vi spente :)

Jeg tok blodprøve på fredag, da lå HCG på 2000 å noe, er dette bra når man er 5+2? Syns det hørtes så lite ut? =\

Ser normalt ut i forhold til denne ?
ImageUploadedByBV Forum1445863886.874247.jpg

Back
Topp