*Innsett i oktober*

Hmm... Noen som vet hvor tykk slimhinnen dere hadde før innsett? Jeg fikk målt på mandag og den var på 4.5mm, men til i dag hadde den bare vokst til 6mm. Det virker ut som klinikken vil kjøre på med fryseforsøk uansett, men jeg har hørt at man må ha minst 7mm?? Noen andre som satt inn med 6-7mm slimhinne og lyktes?

Om det blir til det så blir det innsett tirsdag eller onsdag :)

Når jeg var på ul så var slimhinnen min 7mm. Det ble innsett 6 dager etter. Slimhinnen din har enda tid på å bli tykkere. Skal du på enda en ul før innsett? Klinikken vet hva de snakker om så jeg ville ikke bekymret meg :)

Når jeg var på ul så var slimhinnen min 7mm. Det ble innsett 6 dager etter. Slimhinnen din har enda tid på å bli tykkere. Skal du på enda en ul før innsett? Klinikken vet hva de snakker om så jeg ville ikke bekymret meg :)
Takk, det er veldig behjelpelig! Ja de har sikkert kontroll. De sa jeg ikke skal ha flere ul, kanskje fordi det er helgen og el kommer sikker nå i helgen. Men vi skal gå for innsett uansett, tenker jo flere forsøk jo større sjanse for å lykkes etterhvert!

Takk, det er veldig behjelpelig! Ja de har sikkert kontroll. De sa jeg ikke skal ha flere ul, kanskje fordi det er helgen og el kommer sikker nå i helgen. Men vi skal gå for innsett uansett, tenker jo flere forsøk jo større sjanse for å lykkes etterhvert!

Blir spennende med innsett snart :) Lykke til! Snart er du ruger :D

Jeg er veldig oppblåst i magen etter uttaket og litt øm når jeg skal tisse. Og jeg tisser veldig mye om natten :p ellers er alt bra :) der da ?

jeg tisser OFTE haha, men det må være fordi jeg er så oppblåst:P?.. og kjenner jo nå at jeg er mer oppblåst enn noen gang :P
tung følelse nedi der på en måte :P kjenner igjen følelsen fra egen eggløsning, så at det skjer noe riktig nedi der, føler jeg meg betrygget på :)
håper bare de resterende eggene som ikke hadde vokst noe, gjør det nå :)
hadde som sagt bare 5 på høyre siden og 2 ;( på venstre siden... men på venstre siden var det iallefall 3-4 egg til som hun ønsket skulle vokse på denne " hestedosen" jeg har fått nå frem til mandag :)

men må jo spørre: leser at man får bedøvelse i toppen av skjeden aller først på uttaket, og det gruer jeg meg aller mest til :/
hvor vondt gjorde det a ?= :(

jeg tisser OFTE haha, men det må være fordi jeg er så oppblåst:P?.. og kjenner jo nå at jeg er mer oppblåst enn noen gang :P
tung følelse nedi der på en måte :P kjenner igjen følelsen fra egen eggløsning, så at det skjer noe riktig nedi der, føler jeg meg betrygget på :)
hadde som sagt bare 5 på høyre siden og 2 ;( på venstre siden... men på venstre siden var det iallefall 3-4 egg til som hun ønsket skulle vokse på denne " hestedosen" jeg har fått nå frem til mandag :)

men må jo spørre: leser at man får bedøvelse i toppen av skjeden aller først på uttaket, og det gruer jeg meg aller mest til :/

Det gjør vondt. Hehe :) men det
Går jo fort over. jeg har tatt lokalbedøvelse der 2 ganger før uttaket og syntes ikke det var så ille da. Men jeg begynner å skjelve mye av den(så hvis bena begynner å riste så er det helt normalt :p). Du får jo beroligende medisiner først også.

Det gjør vondt. Hehe :) men det
Går jo fort over. jeg har tatt lokalbedøvelse der 2 ganger før uttaket og syntes ikke det var så ille da. Men jeg begynner å skjelve mye av den(så hvis bena begynner å riste så er det helt normalt :p). Du får jo beroligende medisiner først også.

hahahah jeg føler jeg rister og skjelver allerede fra jeg har bena i gyn stolen :P
hjertet banker så mye når jeg ligger der at jeg føler hele meg rister :P
og måtte si det nå sist, at det er rart det ikke syntes på ul, da jeg følte hjertet var nedi magen hahahaha :)

så jeg får beroligende før de setter bedøvelsen? har lest på oversikten at jeg får dormicum, og det har jeg en opplevelse fra og da tok jeg gastroskopi... min kjære holdt på å le seg ihjel da han fikk vite jeg skulle få det nå også. Jeg var visst veldig skjønn og rar og morsom på det middelet der sist hahaha :) Trodde jeg var helt med jeg under hele gastroen men nei da :P husket ingenting i etterkant :P

Jeg syns ikke det var vondt, mer litt ekkelt. Men så hadde jeg fått en god dose smertestillende før da ;) og de sto klar med morfin hvis det var behov underveis, det ble det ikke. Jeg var bekymret for uttaket med tanke på smerten, så jeg snakket med sykepleieren om det og de var veldig i imøtekommende i forhold til det. :)

Tipper de eggene dine får fart på seg jeg. Jeg synes ikke det gjør særlig vondt med den bedøvelsen. Det er nok veldig individuelt. Du får en halv dormicum som nok hjelper deg å slappe av. Kommer til å gå så fint! :-)

Tipper de eggene dine får fart på seg jeg. Jeg synes ikke det gjør særlig vondt med den bedøvelsen. Det er nok veldig individuelt. Du får en halv dormicum som nok hjelper deg å slappe av. Kommer til å gå så fint! :)

Jeg fikk dormicum i åra sist ved gastroskopi
Så kanskje jeg ikke blir like lost om det er tablett nå:p
Har fått bedøvelse der nede en gang før, og det var når jeg måtte ta en prøve å sende inn i forhold til celleprøve forandringer... da var jeg ikke forberedt så rakk ikke grue meg, men den sprengte heftig sikkert derfor jeg engster meg litt nå...

Jepp, føles som å øke dosen var det som trengtes for at jeg virkelig skulle kjenne det jobbes , og at noe virkelig skjer :)
Og tanken på å ta 400 IE til før ny kontroll, gjør at jeg tror kontrollen på mandag kommer til å gå bra :) har ikke flat mage lenger for å si det sånn haha :)

hahahah jeg føler jeg rister og skjelver allerede fra jeg har bena i gyn stolen :p
hjertet banker så mye når jeg ligger der at jeg føler hele meg rister :p
og måtte si det nå sist, at det er rart det ikke syntes på ul, da jeg følte hjertet var nedi magen hahahaha :)

så jeg får beroligende før de setter bedøvelsen? har lest på oversikten at jeg får dormicum, og det har jeg en opplevelse fra og da tok jeg gastroskopi... min kjære holdt på å le seg ihjel da han fikk vite jeg skulle få det nå også. Jeg var visst veldig skjønn og rar og morsom på det middelet der sist hahaha :) Trodde jeg var helt med jeg under hele gastroen men nei da :p husket ingenting i etterkant :p
Ja du får beroligende før uttaket :) jeg var kjempe redd før jeg hadde tatt pillene jeg skulle ta, etter at jeg tok de holdt jeg på å le meg ihjel for det føltes ut som at jeg var på en båt med kjempe store bølger så jeg klarte ikke å gå:p det var tydeligvis veldig morsomt:p men jeg var ikke noe bekymret etter det hvertfall :D:p haha

Ja du får beroligende før uttaket :) jeg var kjempe redd før jeg hadde tatt pillene jeg skulle ta, etter at jeg tok de holdt jeg på å le meg ihjel for det føltes ut som at jeg var på en båt med kjempe store bølger så jeg klarte ikke å gå:p det var tydeligvis veldig morsomt:p men jeg var ikke noe bekymret etter det hvertfall :D:p haha

Hahaha herlig :):):)

Skikkelig PMS humør og kort lunte om dagen. Den lutinusen er verre enn alle sprøytene jeg har tatt altså! Det er så fryktelig slitsomt.

Skikkelig PMS humør og kort lunte om dagen. Den lutinusen er verre enn alle sprøytene jeg har tatt altså! Det er så fryktelig slitsomt.

Min kjære syntes jeg er overraskende snill om dagen på hormoner
Crinonen blir det mer spennende med :p

Den er grusom! Jeg hadde mange emosjonelle episoder :p Cyclogest er bedre syns jeg, foreløpig ;)
Edit: men cyclogest gjør meg mer vimsete..ala..var det rødt eller grønt lys?...

Den er grusom! Jeg hadde mange emosjonelle episoder :p Cyclogest er bedre syns jeg, foreløpig ;)
Edit: men cyclogest gjør meg mer vimsete..ala..var det rødt eller grønt lys?...

Uff ja! Jeg holder jo på å koke over :p heldigvis holder jeg det inne i meg enn så lenge. Men tror ikke jeg skal dra til svigers foreløpig for å si det sånn:p de har en tendens til å irritere meg når jeg er PMS humør ;) hahaha..

Jeg er glad jeg ikke blir mer vimsete for det er jeg fra før :p haha..

Hehe :) får håpe du holder på snillheten og ikke blir et monster slik som jeg er i ferd med å bli nå :p Hehe

Hehe, han får nyte hver dag som hans siste Hahaha :) veit jo ikke når eller om dette snur haha :p

Hvordan går det med dere som ruger? Jeg syns dagene går saaaakte, og så er jeg positiv det ene øyeblikket, og negativ det neste. I dag er jeg 5dp5dpt, altså 5 dager siden innsett av blastocyst. Formen min er ikke så bra. Cyclogest slått meg helt ut. Jeg har null energi, trøtt, kvalm, oppblåst. Heldigvis ikke så hormonell da! :) Har bestilt med billig tester, så får vi se når jeg svir av en ;)

Hvordan går det med dere som ruger? Jeg syns dagene går saaaakte, og så er jeg positiv det ene øyeblikket, og negativ det neste. I dag er jeg 5dp5dpt, altså 5 dager siden innsett av blastocyst. Formen min er ikke så bra. Cyclogest slått meg helt ut. Jeg har null energi, trøtt, kvalm, oppblåst. Heldigvis ikke så hormonell da! :) Har bestilt med billig tester, så får vi se når jeg svir av en ;)

Skikkelig spent på testen din :)

Her er jeg på rugedag 3. Begynner å merke tretthet, skikkelig økt matlyst, tisser hele tiden og hormonell. Lutinusen er rett og slett ikke snill med meg. Vurderer kanskje gradert sykemeld.

Back
Topp