Skravletråd Oktober

Hørtes deilig ut egentlig ;) her er vi på besøk hos familien min. Skal en tur 15 min unna og besøke svigers :) er du blitt helt frisk nå da?:)
Koselig da:) ikke helt, men går på penicillin da:D

God formiddag. Hadde en fin kveld i går. Ikke alt for sent i natt og koser på sofaen :)

I dag er det virkelig søndag kjenner jeg, skikkelig daff og mye jeg skulle ha gjort. Lillebror er tett i nesa, hoster og nyser.. jeg er sliten, og frøkna sitter i morgenkåpe og leker :P sola skinner og det er et nydelig Vær så burde jo absolutt ha hvert ute og gjort hagen klar for vinteren... men må hvertfall vente til lillebror våkner og se hva slags form og humør han er i før man går ut... jaja får leke litt til med frøkna før jeg tenker tanken på å gjøre noe mer :P

I dag er det virkelig søndag kjenner jeg, skikkelig daff og mye jeg skulle ha gjort. Lillebror er tett i nesa, hoster og nyser.. jeg er sliten, og frøkna sitter i morgenkåpe og leker :p sola skinner og det er et nydelig Vær så burde jo absolutt ha hvert ute og gjort hagen klar for vinteren... men må hvertfall vente til lillebror våkner og se hva slags form og humør han er i før man går ut... jaja får leke litt til med frøkna før jeg tenker tanken på å gjøre noe mer :p

Jeg orker ikke ta hagen for vinteren, selv om jeg sikkert burde. Jeg sitter inne og strikker og synes det er helt fint, men jeg burde laget meg noe mat nå da.

Strikketøyet vokser sakte, jeg surfer, leser bv, kommenterer, spiller fb-spill og egentlig det meste annet innimellom...

I dag er det virkelig søndag kjenner jeg, skikkelig daff og mye jeg skulle ha gjort. Lillebror er tett i nesa, hoster og nyser.. jeg er sliten, og frøkna sitter i morgenkåpe og leker :P sola skinner og det er et nydelig Vær så burde jo absolutt ha hvert ute og gjort hagen klar for vinteren... men må hvertfall vente til lillebror våkner og se hva slags form og humør han er i før man går ut... jaja får leke litt til med frøkna før jeg tenker tanken på å gjøre noe mer :P
Godt å ha fint Vær, her regner det..
Her er hagen klargjort, greit med en flink mann :p håper lillebror blir fort bedre :)

Statistikken tilsier ca 1700 her inne nå, noe som er et relativt brukbart tempo den siste halvannen timen ialle fall! Vet ikek om vi får noen utfordring i dag, men i alle dall tenker jeg at det blir spennende å se om vi kommer over det eneldige resutlatet fra i går

Så utrolig treig jeg er...

Stod å snakket med naboen i går.
Hun forteller meg at deres yngste endelig har sluttet med bleie, og lurer på om vi trenger noen bleier i str. 7.
Jeg takker pent nei, og tenker det er lenge til lille U vil bruke den størrelsen og dessuten har vi på de eldste aldri brukt større enn str. 5.
Nå slo det meg, deres yngste er eldre enn frøkna, det var ikke lille U hun tenkte på, men frøkna :oops:
Hun har vært bleiefri i 1,5 år så tanken på at den kunne være henne hun siktet til slo meg rett og slett ikke...

Back
Topp