Åh, deilig!God morgen!
Ligger enda i senga jeg :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, deilig!God morgen!
Ligger enda i senga jeg :O
Åh, deilig!bare bli der og nyt det
haha
Koselig daHørtes deilig ut egentligher er vi på besøk hos familien min. Skal en tur 15 min unna og besøke svigers
er du blitt helt frisk nå da?
![]()
God bedring.Jeg er syk
Dette har jeg ikke tid til
Høres koselig utGod dagher skinner sola ! Lurer på om jeg skal ordne matpakke og trille en tur i finværet
![]()
Så kjedeligJeg er syk
Uff daJeg er syk
Det hørtes fint ut,kos dereGod dagher skinner sola ! Lurer på om jeg skal ordne matpakke og trille en tur i finværet
![]()
Jeg er syk
God bedring.
Hvordan syk?
Så kjedeliggod bedring
Uff da
God bedrinh
Kjedelig!
God bedring, sånt passer virkelig aldri.Tusen takk.
Våknet med skikkelig vondt i halsen, svimmel og vondt i alle ledd.
Håper du er bedre til I morgen ♡Tusen takk.
Våknet med skikkelig vondt i halsen, svimmel og vondt i alle ledd.
I dag er det virkelig søndag kjenner jeg, skikkelig daff og mye jeg skulle ha gjort. Lillebror er tett i nesa, hoster og nyser.. jeg er sliten, og frøkna sitter i morgenkåpe og lekersola skinner og det er et nydelig Vær så burde jo absolutt ha hvert ute og gjort hagen klar for vinteren... men må hvertfall vente til lillebror våkner og se hva slags form og humør han er i før man går ut... jaja får leke litt til med frøkna før jeg tenker tanken på å gjøre noe mer
![]()
Godt å ha fint Vær, her regner det..I dag er det virkelig søndag kjenner jeg, skikkelig daff og mye jeg skulle ha gjort. Lillebror er tett i nesa, hoster og nyser.. jeg er sliten, og frøkna sitter i morgenkåpe og lekersola skinner og det er et nydelig Vær så burde jo absolutt ha hvert ute og gjort hagen klar for vinteren... men må hvertfall vente til lillebror våkner og se hva slags form og humør han er i før man går ut... jaja får leke litt til med frøkna før jeg tenker tanken på å gjøre noe mer
![]()