Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til på cup
Kos dere hjemme dere to andre
Koselig da. Bor de langt unna`?Morn morn
Idag skal vi besøke svigers. Og så skal mannen dra hjem, mens jeg og snupps skal være igjen til tirsdag.
Enn du?![]()
Så søteVis vedlegget 141591Hihi til snuppa<3
Her tror jeg dagen blir tilbragt i senga/ på sofaen
Vi er allerede på besøk hos mine foreldre. De bor 4 timer unna.Koselig da. Bor de langt unna`?
Skal på skogstur![]()
Heisann! Hyggelig at du titta innom daTitter innom her jeg, etter å ha vært fraværende fra BV aldri så lenge![]()
Vi skal bare på dagsbesøk dit. Jeg blir hos mine foreldre til tirsdag og de kjører oss hjemKos dere hos svigers de nwste dagene![]()
Hørtes ut som en god søndagIkke så mye egentlig. Skal ut en tur og spise lunsj, og så får vi besøk på ettermiddagendu da?
Ja, gikk på en kveld de derSå søtehar du strikka?
Aha skjønnerVi er allerede på besøk hos mine foreldre. De bor 4 timer unna.
Men vi er fra samme plass, så hans foreldre er bare ca 10-15 min unna![]()
Bare dårlig pga den forhatte månedlige som kom på besøk igjen!.Syk?
Ah sånn å forståVi skal bare på dagsbesøk dit. Jeg blir hos mine foreldre til tirsdag og de kjører oss hjem![]()
Å spille uten innbyttere er slitsomt, det har vært mange sånne kamper her i årDe sliter antakelig litt, de var 6 spillere på laget, og en har meldt frafall... la oss håpe de andre dukker opp, de har ikke en eneste innbytter, og dette er laget som pleier å komme så langt bak at de får lov til å sende innpå en til eller to i løpet av de fleste kampene.... dog hakket bedre lag i dag, da det er et rent 2008-lag, det er påmeldt egne lag i 2007-gruppen, tidligere har de vært blandet 2007 og 2008 i 2008-gruppen, og det blir litt heftig, men gode er de uansett ikke, og fire kamper uten innbyttere kjan bli heftig.
Det er dog slik at det spiller 2007-lag de halvtimene 2008-laget ikke spiller, så mulig de evt kan låne en innbytter der ved behov. Flertallet av de som "nei, jeg vil ikke spille nå" er dog 2007-gutter, så mulig de klarer motivere nok til å stille lag...
Koselig å titte innom igjen ogSå koselig at du vil titte innom igjen
Jepp. Hva skal du idag da?Ah sånn å forstå
Veldig lenge siden, hadde glemt appen litt bortHeisann! Hyggelig at du titta innom dalenge siden du var aktiv her?
![]()
Bare dårlig pga den forhatte månedlige som kom på besøk igjen!.
Er alltid sånn de to første dagene
Joda, blir sikkert koselig. Om vi kommer oss dit før mannen drar hjem..Aha skjønnerKoselig!=)