Skravletråd Oktober

Lykke til på cup:)

Kos dere hjemme dere to andre

De sliter antakelig litt, de var 6 spillere på laget, og en har meldt frafall... la oss håpe de andre dukker opp, de har ikke en eneste innbytter, og dette er laget som pleier å komme så langt bak at de får lov til å sende innpå en til eller to i løpet av de fleste kampene.... dog hakket bedre lag i dag, da det er et rent 2008-lag, det er påmeldt egne lag i 2007-gruppen, tidligere har de vært blandet 2007 og 2008 i 2008-gruppen, og det blir litt heftig, men gode er de uansett ikke, og fire kamper uten innbyttere kjan bli heftig.

Det er dog slik at det spiller 2007-lag de halvtimene 2008-laget ikke spiller, så mulig de evt kan låne en innbytter der ved behov. Flertallet av de som "nei, jeg vil ikke spille nå" er dog 2007-gutter, så mulig de klarer motivere nok til å stille lag...

Ikke så mye egentlig. Skal ut en tur og spise lunsj, og så får vi besøk på ettermiddagen :) du da?
Hørtes ut som en god søndag :) vi skal på et besøk til svigers med lillesnuppa. Så drar gubben hjem mens jeg og hun blir hos mine frem til tirsdag :)

De sliter antakelig litt, de var 6 spillere på laget, og en har meldt frafall... la oss håpe de andre dukker opp, de har ikke en eneste innbytter, og dette er laget som pleier å komme så langt bak at de får lov til å sende innpå en til eller to i løpet av de fleste kampene.... dog hakket bedre lag i dag, da det er et rent 2008-lag, det er påmeldt egne lag i 2007-gruppen, tidligere har de vært blandet 2007 og 2008 i 2008-gruppen, og det blir litt heftig, men gode er de uansett ikke, og fire kamper uten innbyttere kjan bli heftig.

Det er dog slik at det spiller 2007-lag de halvtimene 2008-laget ikke spiller, så mulig de evt kan låne en innbytter der ved behov. Flertallet av de som "nei, jeg vil ikke spille nå" er dog 2007-gutter, så mulig de klarer motivere nok til å stille lag...
Å spille uten innbyttere er slitsomt, det har vært mange sånne kamper her i år

Bare dårlig pga den forhatte månedlige som kom på besøk igjen!.
Er alltid sånn de to første dagene

Usj, sånn ja, ikke noe godt.

Behagelig nok har jeg ikke planer om denslags før sånn slutten av 2017 eller noe sånn...

Aha skjønner:) Koselig!=)
Joda, blir sikkert koselig. Om vi kommer oss dit før mannen drar hjem.. :p han skal absolutt dra 1 sier han:p for å slippe unna å kjøre i mørket. Skjønner den, men når både han og snuppa legger seg igjen nå, blir det knapt med tid da:p

Back
Topp