Skravletråd Oktober

Å spille uten innbyttere er slitsomt, det har vært mange sånne kamper her i år

Spille uten innbyttere er slitsomt ja. de pleier bare være påmeldt to lag, nå er de et 08 og to 07 lag påmeldt, og derved ikke de 2-3-4 ekstra spillerene på hvert lag som de pleier være. Og 08-laget er ekstra lite.

Dessuten er turneringer med 3 kamper nok, 4 er en for mye egentlig. SÆRLIG uten innbyttere.

Joda, blir sikkert koselig. Om vi kommer oss dit før mannen drar hjem.. :p han skal absolutt dra 1 sier han:p for å slippe unna å kjøre i mørket. Skjønner den, men når både han og snuppa legger seg igjen nå, blir det knapt med tid da:p
Håpe dere rekker:D

Hmm...Sara har fristet med sine strikkerier...lyst å prøve meg på mariusdress selv nå...

Hmm...Sara har fristet med sine strikkerier...lyst å prøve meg på mariusdress selv nå...

Blir så fint så.

Jeg har kjøpt oppskrift på heldress med rundfelling :)
Liker ikke å sy i armer, synes det blir så klumpete på en sånn liten kropp.

Må klippe opp midt forran da, skeptisk, men det skal vel gå bra det også...

Har aldri fått til å strikke sokker, klarer mye annet, men akkurat sokker syntes jeg er vanskelig :-p

Hehe.. Jeg har ikke strikket noe annet enn sokker før.. :p
Altså.. jeg skulle lære meg å strikke ordentlig, så gikk jeg rett fra gryteklut til sokker :P
Så, jeg synes sokker er ganske lett, også har jeg ikke turt å prøve på noe annet fordi det "høres så vanskelig ut". :p

God morgen!
Ligger enda i senga jeg :O

Ja, en veldig stille og rolig helg. Nettopp vært syk så:) Du da?:D
Hørtes deilig ut egentlig ;) her er vi på besøk hos familien min. Skal en tur 15 min unna og besøke svigers :) er du blitt helt frisk nå da?:)

Back
Topp