Bilder av testene våre!

Dette er min, fikk først veldig svak positiv 11 dpo, så var den tatt i dag når jeg er 4+5 (19 dpo) :D
 

Vedlegg

  • 4+5 (2).png
    4+5 (2).png
    967,2 KB · Visninger: 46
Testerekka mi fra BT:
309solh.jpg

Og sammenligning av CB+ fra søndag og mandag:
5eamxl.jpg
 
ImageUploadedByBV Forum1444814818.180292.jpg

Har av en eller annen grunn ikke vært trygg på at det går fremover, vært redd for at det skal gå galt igjen.. Nesten ikke kvalm, bare litt ømme pupper. Og litt større pupper da, hehe

Men dette ser jo finfint ut dette :) 6+2 idag <3
 
Vis vedlegget 140982

Har av en eller annen grunn ikke vært trygg på at det går fremover, vært redd for at det skal gå galt igjen.. Nesten ikke kvalm, bare litt ømme pupper. Og litt større pupper da, hehe

Men dette ser jo finfint ut dette :) 6+2 idag <3
Gratulerer så mye!! :)
Slik har jeg det også. Gleder meg til helg og siste test som forhåpentligvis viser 3+!
 
Foreløpig forholder jeg meg til at jeg er 6 + 2 :) Litt vanskelig å regne ut pga uregelmessig mens etter jeg mistet i juli. Men sånn Ca der omkring :) Er så spent på fremtiden!! Har du barn fra før?
Skjønner! Så godt at du er blitt gravid igjen nå da :) Skal du på tidlig ul for å finne ut hvor langt du er kommet?Skjønner veldig godt at du er spent, det er jeg også! Jeg har en gutt som blir 2 i november. Enn du?
 
Skjønner! Så godt at du er blitt gravid igjen nå da :) Skal du på tidlig ul for å finne ut hvor langt du er kommet?Skjønner veldig godt at du er spent, det er jeg også! Jeg har en gutt som blir 2 i november. Enn du?

Ja, tenkte det. Prøver å få til neste uke, håper det lar seg gjøre :) Så koselig :) Jeg har ingen barn fra før, så jeg er superspent. Og litt nervøs ;)

Hvor i landet bor du? :)
 
Ja, tenkte det. Prøver å få til neste uke, håper det lar seg gjøre :) Så koselig :) Jeg har ingen barn fra før, så jeg er superspent. Og litt nervøs ;)

Hvor i landet bor du? :)
Så kjekt! Selv tenker jeg å vente til uke 11 ca :)
Skjønner godt at du er ekstra spent når det er ditt første barn <3 gled deg, det er en fantastisk reise! Gleder meg til nok en reise :)

Jeg bor i Haugesund. Hvor bor du? :)
 
Back
Topp