Bilder av testene våre!

Haha!!! Man vet jo aldri ;) har to egg på frys tilgode enda! Tviler på at mannen er med på den men Hehe

Jeg har tre til på frys, og jeg gir meg ikke før de er brukt opp. Tror aldri jeg hadde klart å leve med at de må destrueres... Har ca. 4,5 år på å bruke dem opp :p
Hvis det blir twins nå, så blir det kanskje ekstra vanskelig for deg å overtale ham?:p
 
Vel, da er det slutt på testingen. Alle 25 tester er brukt opp hehe!
Ser ikke it som streken har tenkt å bli sterkere heller så :) 9-17dpo.
Nå venter bare den digitale som jeg vil skal slå ut på 3+. Men tror jeg må vente til lørdag/søndag med den ;)
image.jpg
 
Jeg har tre til på frys, og jeg gir meg ikke før de er brukt opp. Tror aldri jeg hadde klart å leve med at de må destrueres... Har ca. 4,5 år på å bruke dem opp :p
Hvis det blir twins nå, så blir det kanskje ekstra vanskelig for deg å overtale ham?:p
Om det blir tvillinger så blir der fire barn tilsammen hvor tre er tette! Så ja det blir det da ;) tviler på at det blir fler da :) selvom jeg syns det ikke er riktig å destruere egg! Kan jo bli barn av de også, så ja føles feil å kaste de.
 
Last edited:
Om det blir tvillinger så blir der fire barn tilsammen hvor tre er tette! Så ja det blir det da ;) tviler på at det blir fler da :) selvom jeg syns det ikke er riktig å destruere egg! Kan jo bli barn av de også, så ja føles feil å kaste de.

Ja, og man må jo bruke dem innen fem år. Det er jo en forutsetning at man rekker det.
 
Back
Topp