Dette så bra utVel da får jeg si meg ferdig med testingen for denne gang kan ikke få så mye mer utslag nå
Vis vedlegget 141217Vis vedlegget 141218
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette så bra utVel da får jeg si meg ferdig med testingen for denne gang kan ikke få så mye mer utslag nå
Vis vedlegget 141217Vis vedlegget 141218
Så kjekt! Selv tenker jeg å vente til uke 11 ca
Skjønner godt at du er ekstra spent når det er ditt første barn <3 gled deg, det er en fantastisk reise! Gleder meg til nok en reise
Jeg bor i Haugesund. Hvor bor du?
Jeg, men testen blir ikke sterkere måtte ta en idag og nå venter jeg på gode nyheter fra gyn om hcgJeg ble så forfjamset av den første testen at jeg ikke engang tenkte på å ta bilde!
Vi har mange i vennekretsen som har strevd i årevis (noen med hell, andre uten, dessverre), så vi var forberedt på at dette kan ta tid. Jeg slutta på pillen, hadde et par ustabile måneder før jeg regnet frem ca dato for EL. Vi hadde en herlig par-weekend, og allerede en uke etter fikk jeg sterke symptomer (kvalm, ømme bryster, kanskje festeblødning?). Tenkte at det kan jo ha med den ustabile syklusen å gjøre, men vi kan jo sjekke i tilfelle. Bestilte 10pk tester, siden jeg trodde det skulle bli litt prøving og feiling (sikkert ikke alene om det). Tok første test, hoppa i dusjen, og leste av etterpå: Bare en svak stripe med utslag. Jaja, da var det bare falsk alarm. ...Eller? Hva sto det egentlig i bruksanvisningen?
Med dryppende vått hår og bankende hjerte rusler jeg inn på stua og slår på PCn. "Beklager kjære, jeg tror den er negativ, men jeg skal dobbeltsjekke bruksanvisningen først" Sikkert lurt å gjøre før man tester, ja.
*Lese, lese, lese* "OJ!" ...
"Hva er det?!"
"Jeg skal bare sjekke en til..." Hvorpå mannen følger etter inn på badet, og med nærmest tysk presisjon passer på at jeg gjør alt riktig ihht bruksanvisningen, og jaggu blir det et lite utslag på den også. "Kjære, du er gravid!"
Tok en ny test etter et par dager, og et par dager etter der igjen... (med en 10-pk blir det lett overforbruk av testing). Og utslagsstreken ble bare sterkere og sterkere.
Så dette er min 4+6, eller hva man kaller det? Dette er første gang for meg, så jeg har ikke lært meg alle begrepene enda.
Heldige oss!
Nå får vi bare håpe at det ikke skjer noe tull før 12.uke.
Noen andre som er skyldige i overtesting, bare for å være heeeelt sikker?
Jeg, men testen blir ikke sterkere måtte ta en idag og nå venter jeg på gode nyheter fra gyn om hcg