Bilder av testene våre!

Jeg fikk også 3+, hvor langt er jeg på vei da? Trodde jeg hadde termin 12 Juni 4+4

image.jpg
 
Denne ble tatt 12dpo :happy:
 

Vedlegg

  • 2015-09-30 08.57.39.jpg
    2015-09-30 08.57.39.jpg
    974,9 KB · Visninger: 62
5a5b0749c0c13b51862f673c1e091a80
test tatt i dag :)
 
Fin test. Godt å se det :)
Ja veldig godt, men føles fremdeles litt uvirkelig. Men mer virkelig igjen med denne testen en tidligere da i allfall. Blir nok ikke virkelig for meg før jeg kan se et hjerte på ul. Men godt med 3+ i dag :)
 
Ja veldig godt, men føles fremdeles litt uvirkelig. Men mer virkelig igjen med denne testen en tidligere da i allfall. Blir nok ikke virkelig for meg før jeg kan se et hjerte på ul. Men godt med 3+ i dag :)

Når skal du på UL? :)
 
Når skal du på UL? :)
Legen har sendt henvisning til ul. Men vet ikke om jeg får det enda. Men virket som han på sykehuset mente jeg burde få det så venter i spenning. Ellers kommer jeg til å bestille privat
 
Legen har sendt henvisning til ul. Men vet ikke om jeg får det enda. Men virket som han på sykehuset mente jeg burde få det så venter i spenning. Ellers kommer jeg til å bestille privat

Ok :) Ganske snart da muligens. Jeg skal ha min første 8+0, om tre uker. Gleder meg.
 
ImageUploadedByBV Forum1444134726.690638.jpgbedre tester og like gøy hver gang jeg ser en ny test som lyser mot meg at jeg er gravid :) dette var innen fem min :)
 
Her ser man tydelig forskjell på dårlige tester som er one step og wondfo som er den ene nederste :) ImageUploadedByBV Forum1444162210.440941.jpg
 
Ja, der ser man hvor ubrukelige one-step er...
Skal aldri bruke de igjen! Brukte Wondfo med min minste frøken og de ga utslag med en gang...


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Back
Topp