Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk også 3+, hvor langt er jeg på vei da? Trodde jeg hadde termin 12 Juni 4+4
Vis vedlegget 139624
Da sier jeg meg ferdig med testing 5+3 <3
Ja veldig godt, men føles fremdeles litt uvirkelig. Men mer virkelig igjen med denne testen en tidligere da i allfall. Blir nok ikke virkelig for meg før jeg kan se et hjerte på ul. Men godt med 3+ i dagFin test. Godt å se det
Ja veldig godt, men føles fremdeles litt uvirkelig. Men mer virkelig igjen med denne testen en tidligere da i allfall. Blir nok ikke virkelig for meg før jeg kan se et hjerte på ul. Men godt med 3+ i dag
Legen har sendt henvisning til ul. Men vet ikke om jeg får det enda. Men virket som han på sykehuset mente jeg burde få det så venter i spenning. Ellers kommer jeg til å bestille privatNår skal du på UL?
Legen har sendt henvisning til ul. Men vet ikke om jeg får det enda. Men virket som han på sykehuset mente jeg burde få det så venter i spenning. Ellers kommer jeg til å bestille privat
Spennende med disse ultralydene 3 uker går både fort og sakte... heheOk Ganske snart da muligens. Jeg skal ha min første 8+0, om tre uker. Gleder meg.
Her ser man tydelig forskjell på dårlige tester som er one step og wondfo som er den ene nederste Vis vedlegget 139896
Skal aldri bruke de igjen! Brukte Wondfo med min minste frøken og de ga utslag med en gang...Ja, der ser man hvor ubrukelige one-step er...
Skal aldri bruke de igjen! Brukte Wondfo med min minste frøken og de ga utslag med en gang...
Haha!!! Man vet jo aldri har to egg på frys tilgode enda! Tviler på at mannen er med på den men HeheÅ, skal du ha flere barn? Hihi